Aantal berichten : 384 Leeftijd : 32 Registration date : 31-08-08
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 21:03
Ooc; Denk ik ook
bill_freakiej Fan
Aantal berichten : 277 Registration date : 07-12-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir za 6 sep 2008 - 10:17
ik dacht aan een misterieus meisje. dat in haar eentje in het bos woont ofso, ze hoeft niet perse met iemand te krygen , en ze komt misg ook niet veel in het verhaal voor maar dat kijk ik wel
okej ik doe er wel 2
- Naam gustav schäfer - Leeftijd // Geslacht 19/man - Uiterlijk (plaatje is toegestaan) weten jullie - Innerlijk, beetje stil, altijd in voor een grap, maar kan soms ook heel serieus zijn - Hobby's: de band - Welke rol speel je? gustav - Verleden (dit is enkel voor de meisjes Vertel hoe het komt dat ze op het eiland terecht zijn gekomen - Merkwaardige dingetjes (zoals angsten ofzo XD) spinnen, haters - Extra (alles wat je niet kon zeggen tot nu toe XD)hmnm geen idee
- Naam mistery - Leeftijd // Geslacht 15/vrouw - Uiterlijk (plaatje is toegestaan)- Innerlijk,: misterieus , stil, maar wel aardig en lief, erg kwetsbaar - Hobby's: ze doet aan wicca, het liefst rijd ze op haar wilde zwarte friese paard die ze tijdje terug gevonden heeft - Welke rol speel je? meisje/mistery - Verleden (dit is enkel voor de meisjes Vertel hoe het komt dat ze op het eiland terecht zijn gekomen . mistery zelf weet het niet precies, ze was 12 toen ze hier kwam, ze lag op een open plek in het bos, en vond vliegtuig wrak stukken, dus ze denkt dat ze een vliegtuig ongeluk heeft gehad, sindsdien woont ze in het bos , in een huisje die ze zelf gemaakt heeft, ze komt maar heel soms in de stad alleen voor eten en drinken te halen - Merkwaardige dingetjes (zoals angsten ofzo XD) ze doet aan wicca, maar haar grootste angst is toch wel dat mensen haar pijn doen , omdat ze wat anders is , daarom durft ze niet veel het bos uit - Extra (alles wat je niet kon zeggen tot nu toe XD) hmm nee niet echt
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir za 6 sep 2008 - 17:44
Nell schreef:
Ooc; ja is goed We kunnen 't ook zonder de rest
Maar ik neem aan dat Niekje's meisje dat iets met Bill krijgt En die van mij met Tom
Is dat goed met jullie of niet?
En ik begin niet
ooc; w8 w8 w8... (voor ik de rest lees) in je beginpost zeg je dat je dat van tevoren niet mag afspreken...
ow.. en ik ben ziek... en echt doodmoe (heb 2 nachten niet geslapen terwijl ik al doodmoe wás) en kan me nergens op focussen/concentreren... Dus.. ehm.. ja.. ik kan miss zo wel ff proberen.. maar van op de pc zitten wordt het nog erger en ik word nu -op dit moment- al duizelig.. Dus ik denk niet dat het voor mij vandaag gaat lukken.. Sorry..
||edit|| ok. Rest ook gelezen.
Laatst aangepast door miss Kaulitz op za 6 sep 2008 - 18:46; in totaal 1 keer bewerkt
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir za 6 sep 2008 - 18:46
bic; Het vliegtuig landde en hij stapte uit, angstig om zich heen kijkend. Zouden hier ook haters zitten? Niet toch? De bedoeling was geweest dat ze ergens heen zouden gaan waar niemand hen kende, maar je kon nooit weten... Toen hij vaststelde dat er niemand was liep hij snel naar een van de zwarte tourbussen en klampte zijn grote witte tas beschermend tegen zich aan. Hij stapte in dezelfde bus als Tom, aan de andere kant en het voertuig begon te rijden. Hij liet zich diep wegzakken in zijn stoel en liet zijn hoofd vermoeid tegen de deur rusten. Kon hij nou maar eens goed slapen... Slapen was goed... dan kon hij alles even vergeten. Het liefst zou hij in slaap vallen en niet meer wakker worden voordat iedereen hem vergeten was. Maar het lukte gewoon niet, het bleef hem achtervolgen en hij schrok steeds maar wakker.
Want hij, de geliefde Bill Kaulitz, werd gehaat. Hij probeerde altijd en overal zijn best te doen en een goed persoon te zijn, wat had hij fout gedaan? Blijkbaar iets heel ergs, want anders zouden ze hem niet zo haten. Was het zijn schuld? Haten ze alleen hem, maar reageerden zich ook af op de rest? Of was het niet alleen hij? Maar waarom? Waar hadden ze dit aan verdient? Het had hen allemaal veranderd, hij kon het merken... En hemzelf ook, hij was zichzelf kwijt. Zou alles nog goedkomen? Zou hij zichzelf terug kunnen vinden? Zou hij alles een plaats kunnen geven? En zou hem dat lukken, hier? Hij hoopte het, hij hoopte het echt...
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir zo 7 sep 2008 - 10:51
miss Kaulitz schreef:
Nell schreef:
Ooc; ja is goed We kunnen 't ook zonder de rest
Maar ik neem aan dat Niekje's meisje dat iets met Bill krijgt En die van mij met Tom
Is dat goed met jullie of niet?
En ik begin niet
ooc; w8 w8 w8... (voor ik de rest lees) in je beginpost zeg je dat je dat van tevoren niet mag afspreken...
ow.. en ik ben ziek... en echt doodmoe (heb 2 nachten niet geslapen terwijl ik al doodmoe wás) en kan me nergens op focussen/concentreren... Dus.. ehm.. ja.. ik kan miss zo wel ff proberen.. maar van op de pc zitten wordt het nog erger en ik word nu -op dit moment- al duizelig.. Dus ik denk niet dat het voor mij vandaag gaat lukken.. Sorry..
||edit|| ok. Rest ook gelezen.
Eehm, nu mogen inderdaad geen afgesproken liefdes, maar net waren er 2 meisjes en 2 jongens. Nu zijn er drie meiden en drie jongens. Dus kijken we wel wie bij wie komt
miss Kaulitz Moderator
Onderwerp: Re: Vertrau mir zo 7 sep 2008 - 10:53
whahahah straks krijgen ze ruzie over hetzelfde meisje whahaha maarja.. het is wel, in t echt vallen ze ook op dezelfde meisjes, zeggen ze. oke... dus, next? maar we moeten echt nog een Gustav hebben!
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir zo 7 sep 2008 - 11:03
Ooc; Mijn intro EDIT: WHAHA ! Idd vallen ze zo dadelijk op 't zelfde meisje Super grappig! Maar idd Gustav nog en intro van Niekjes meisje en andere meisje
Bic: De maan was verstopt achter sluiers. Buiten was het donker, maar dan ook echt donker. Je kon geen hand voor ogen zien. Er stond een hutje, niet groot, maar groot genoeg voor drie personen. Het hutje stond aan de rand van een bos op een eiland. Een eiland met parelwitte stranden en een azuurblauwe zee. Binnen brandde er licht, dat kon je door verschillende ramen zien; er hingen namelijk geen gordijnen voor de ramen. Het huisje zelf was vierkant, binnen waren er twee minuscule slaapkamers. Waarvan in één van de slaapkamers een tweepersoonsbed stond en een kast. De anders was precies hetzelfde maar dan met een éénpersoonsbed. Er was een badkamertje waar een bad -wat ook meteen een douche was- in stond, wonderbaarlijk genoeg was daar wel ruimte voor. Ook was er nog een wasbak en een wc. De woonkamer en de keuken waren één kamer samen. Er stond een bank en een paar stoelen. De keuken zag eruit zoals een keuken eruit moest zien en niet te vergeten stond er in één van de hoeken van die kamer een open haart. In een andere hoek stond een tafeltje en twee stoelen.
Door de kamer heen spreidde zich de geur van pannenkoeken. Het was een geur die speeksel produceerde al voordat je ook maar iets geproefd had. Ze stond achter het fornuis, pannenkoeken te bakken. De tv stond aan, maar het geluid was uit gezet. Het fornuis werd uitgezet en voorzichtig liep iemand naar de tafel, daar werd een groot bord met pannenkoeken op gezet. Glimlachend keek een meisje ernaar, ze had trek gekregen van de hele dag in het bos rondlopen en zwemmen in de heerlijke zee. Het was al redelijk laat, tegen middernacht, maar toch had ze zin gehad in pannenkoeken. Snel liep het meisje terug, pakte nog een bord, bestek en een glas water. Genietend begon ze te eten.
Na twee en een halve pannenkoek zat ze vol en leunde voldaan naar achteren. Er was een horrorfilm op tv. Vlug zocht ze naar de afstandsbediening die onder één van de kussens op de bank lag. Haar slanke hand greep ernaar en de tv werd uitgezet. Opgelucht keek ze nu rond. Het licht van een lamp scheen recht in haar grijsblauwe ogen. Knipperend zocht ze nu naar een schakelaar, waarmee ze het felle licht uit kon zetten. Of tenminste kon dimmen. Zodra deze gevonden werd, werd het licht minder fel. Ze bewoog zich terug naar de tafel in de hoek. Het bord met pannenkoeken werd in de koelkast opgeborgen en na een snelle afwasbeurt was ook het bestek, het glas en het andere bord opgeruimd.
Plotseling was ze moe, erg moe. Wankelend van de slaap deed ze alle lampen uit en liep naar de badkamer om haar tanden te poetsen. Het duurde even voordat ze de tandpasta goed op haar tandenborstel kreeg. Maar het lukte uiteindelijk en ze poetste haar tanden zorgvuldig. Daarna ging ze naar de slaapkamer met het tweepersoonsbed, die leek groter dan de andere slaapkamer. Bovendien had ze dan het tweepersoonsbed voor zich alleen. Ze had geen zin om zich om te kleden dus deed alleen haar broek uit en ging toen onder de dekens liggen.
De klok wees drie uur aan toen ze wakker schrok van het onweer. Verward keek ze om zich heen; waar was ze ook al weer? Een felle witte flits verlichtte de kamer. Een harde donderslag volgde. Ze kroop dieper onder haar dekens en probeerde de geluiden en de flitsen te negeren. Niet veel later viel het meisje weer in een diepe, onrustige slaap.
Laatst aangepast door Nell op ma 8 sep 2008 - 17:43; in totaal 1 keer bewerkt
tinkske Superfan
Aantal berichten : 741 Leeftijd : 43 Location : België Registration date : 17-04-08
Onderwerp: Re: Vertrau mir zo 7 sep 2008 - 16:54
lk wil graag nog Georg zijn? Als het nog gaat?
fie Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 8477 Leeftijd : 29 Location : Thuuuis :'D. (Zoersel ;D) Registration date : 11-07-08
Onderwerp: Re: Vertrau mir zo 7 sep 2008 - 16:56
mag ik et vierde meisje zijn ? XD
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir zo 7 sep 2008 - 19:33
Ooc; Jullie mogen beide meedoen!
Nu zitten we VOL !
Als jullie snel je lijstje in willen vullen en vervolgens een intro willen posten, zou dat erg fijn zijn
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 16:20
heeeeeej, mag ik nog meedoen al manager? lijkt me wel cool ^^ (kan'k soms is de kwade uithangen )
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 16:28
Ooc; Is goed hoor Wil je aub snel lijstje invullen en intro maken?
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 16:36
ooc; Dankjewel
Lijstje: - Naam: David Jost - Leeftijd // Geslacht: begin dertig // man - Uiterlijk: kort zwart haar, licht gebruind - Innerlijk: speels, goedlachs - Hobby's: gitaar - Welke rol speel je?: manager
------
Nell schreef:
Gitaarrifs (sorry mensen, heb geen idee hoe je dat woord schrijft XD)
met 2 f'en -- > dus gitaarriffs
Niekje Superfan
Aantal berichten : 723 Leeftijd : 32 Registration date : 02-04-08
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 17:15
Ooc; Ik heb inderdaad helemaal niet de naam van m'n personage gebruikt. Ze heet Reggy!
Licht scheen onder de deur door. Een deur van hout gemaakt, eikenhout, om precies te zijn. Deze deur gaf toegang tot een kamer. De kamer was ingericht met aan de linkerkant een bureautje. Daarnaast een grote boekenkast, zwart gelakt. Tegenover de deur, aan de overkant van de kamer, zat een groot licht raam. Daar tegenaan stond een bed. Vlak voor de deur hing aan de muur, rechts, een tv'tje. Een meisje hing lusteloos op haar kamer rond. De hele dag al. Ook al had ze dit hele huis voor zichzelf, vraag niet hoe, toch zat ze liever op haar kamer dan beneden. Reggy was het gewend, waarschijnlijk. Vroeger had ze ook altijd op haar kamer gezeten, dus waarom nu niet. Alleen de computer had ze beneden gezet, omdat ze wist dat ze anders nooit meer beneden zou zitten.
Lui stond ze op en liep haar kamer uit. De trap af, totdat haar voet de stenen vloer raakte. Daar bleef ze eventjes staan. Ze kon er nog steeds niet aan wennen, dat dit allemaal voor haar alleen was. Veel mensen hadden haar geholpen, met dit te betalen. In het begin had ze het moeten doen met een bank, een klein keukentje en een bed. Toch had ze altijd dit huis gehad, en dat was níet klein. Deze was haar geschonken. Ja, echt geschonken. Thuis zou dat nooit gebeurd zijn, misschien dat ze daarom van dit eiland híeld. Maar eigenlijk wist ze zelf ook wel dat dat veel meer had gekost dan alleen dit huis. Het was tenslotte allemaal niet makkelijk geweest.
Nu gelukkig, had ze zelfs haar school afgemaakt, een baantje genomen en genoeg verdiend om te overleven. Ze had bijna nooit meer hulp nodig van de andere mensen in de buurt. Heel af en toe maar. Gelukkig waren ze hier gul, wat zou er anders met haar zijn gebeurt?
Ze plofte op de bank neer en deed de tv aan. Ja, hier stond er ook eentje. Met dvd speler zelfs. Op de een of andere manier kon zij heel goed sparen en dat was erg gunstig. Niet dat ze veel dvd's had, maar toch, ze had wát. En ze kon altijd lenen van andere mensen. Zo bleef ze zitten staren, terwijl het buiten langzaam lichter werd. Zoals altijd had ze weer eens niet kunnen slapen.
Laatst aangepast door Niekje op ma 8 sep 2008 - 19:13; in totaal 1 keer bewerkt
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 17:16
Ooc;
Nel, probeer meer in alinea's te schrijven. Ik heb jouw stuk met moeite gelezen, omdat er gewoon geen alinea's in zitten...
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 17:44
Ooc; Tss... Naja gedaan hoorr.. XD
miss Kaulitz Moderator
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 18:32
ooc; oooh niekje, zou jij alsjeblieft [pov tom/hoezeookheet] erbij willen zetten? anders raak ik helemaal in de war! ow.. en ik ben slecht in alinea's... *fluit* maar ik zal mn best doen..
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 18:42
Ooc; Ik ben weg
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 19:13
Ooc; Nel, ik weet dat je dat gewend bent, maar dat hoeft niet hier... Dat wordt beetje spam..
Miss Kaulitz, ik heb het erboven gezet hoor
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir ma 8 sep 2008 - 20:27
Ooc; Zou iedereen (die het nog niet heeft gedaan) zijn intro willen posten?
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir di 9 sep 2008 - 14:21
Ooc; anders moeten we maar gewoon verdergaan. Pech gehad dan. Anders wordt het een beetje doodjes hier
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir di 9 sep 2008 - 14:39
Ooc; Is goed Iedereen die intro moet posten valt maar in. De rest kan verder posten
Onderwerp: Re: Vertrau mir di 9 sep 2008 - 16:57
ooc; @ Nell Gaat de manager mee naar dat eiland, of moet die thuis blijven? of mag ik zelf kiezen ^^
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir di 9 sep 2008 - 19:55
Ooc; Je mag zelf kiezen Als je wilt kun je als bijrol Tobi of Saki nemen. (Saki is hier niet ontslagen )
Onderwerp: Re: Vertrau mir di 9 sep 2008 - 20:50
Nell schreef:
Ooc; Je mag zelf kiezen Als je wilt kun je als bijrol Tobi of Saki nemen. (Saki is hier niet ontslagen )
neej, ik ga het gewoon bij David laten als je dat niet erg vind ik heb al werk genoeg met de andere RPG's ook