Aantal berichten : 384 Leeftijd : 32 Registration date : 31-08-08
Onderwerp: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:28
Dit RPG gaat over Tokio Hotel
Plot: Tijdens een concert is Tokio Hotel aangevallen door TH-haters. Er was met stenen naar hen gegooid. Dus door dit incident moesten ze van hun manager een paar weken vakantie nemen. Vakantie op een eiland waar niemand hen kon kennen. Dus ze zijn -zonder dat iemand het vermoedde- met een vliegtuig naar een eiland gevlogen. Er zijn nauwelijks bewoners. Maar het is bewoond genoeg voor winkels en een vliegveld. Het eiland is omringd door azuurblauwe zee. Het heeft parel witte stranden. De helft is begroeid met een ontzettend mooi bos, waarin allerlei dieren leven. Enkel zijn deze dieren niet schuw, want de bewoners van het eiland laten ze met rust. Er is een plek, die weinigen kennen, die omring is door gesteente. Maar in het midden ervan is er geen steen, zelfs geen gruis. Er is een zoetwater meertje, een strandtje en een grasveld. Op het eiland wonen ook meisjes. Meisjes die daar elk om een eigen reden wonen. Ze wonen of in het bos, in het dorp of natuurlijk in een strandhuis. De meisjes ontmoeten Tokio Hotel. Maar wat gaat er gebeuren? Worden ze verliefd op elkaar? Zullen de jongens vertellen wat er gebeurd is? Of zullen ze elkaar haten en elkaar nooit meer willen zien?
Het is aan jullie!
Korte intro: Zuchtend keek hij uit het vliegtuigraampje. Het leek wel tientallen uren geleden dat ze het vliegveld in Berlijn hadden verlaten. Slapen kon hij niet. Nachtmerries achtervolgden dromen. Hij vroeg zich af of hij ooit nog deze herinnering van zich af kon zetten, en met een gerust hart in slaap kon vallen. Het was nu precies drie dagen geleden. Drie dagen geleden was hét gebeurd. Hij rilde even en knipperde het extra vocht in zijn ogen weg. Het was afschuwelijk geweest. Niemand had het verwacht. Gitaarrifs (sorry mensen, heb geen idee hoe je dat woord schrijft XD) van Tom schalden door de zaal. Gustavs indrukwekkende drumspel achtervolgde die. Georgs bassolo's schitterden zoals gewoonlijk. En zijn stem, geleid door al die muziek, schalde vrolijk mee. Spring Nicht. Daarbij was het gebeurd. Hij en Tom stonden op de catwalk. Allebei lieten ze zich meesleuren door de muziek, die ze zelf speelden. Toen, zonder dat ze -eigenlijk enkel Tom- het doorhadden, gebeurde het. Hij zag stenen door de zaal vliegen. En ze vlogen op Tom af. Zijn instinct nam het over van zijn verstand. Tom viel op de catwalk. Hij voelde iets hards tegen zijn slaap aan komen. Nu zaten ze in het vliegtuig, op weg naar een of ander eiland. Hun missie was alles vergeten.
Rollen:Alleen een eventuele eigen verzinsel is nog toegestaan. - Bill (bezet) - Tom (bezet) - Gustav (bezet) - Georg (bezet) - 4 meisjes (4 bezet) - Eventueel manager (bezet) - Eigen verzinsels Met mijn toestemming.
Regels: - Gebruik Ooc en Bic - Geen Godmoding of Powerplaying - Vraag of je mag meedoen - Elk meisje krijgt een jongen (of niet). Geen afgesproken liefdes Alleen flirt. =D - Boys & Girls realistisch houden. De Girls kunnen niet zomaar plots van de Boys houden. Er zal vast wel iets zijn, wat ze minder of niet leuk vinden.. - Geef me een oorbel (zodat ik zeker weet dat je m'n regels hebt gelezen XD) - Wees actief - Ik wil liever geen posts zien waarbij ik een vergrootglas moet pakken. Of terwijl. 7 Volle zinnen, aub
Lijstje: - Naam - Leeftijd // Geslacht - Uiterlijk (plaatje is toegestaan) - Innerlijk - Hobby's - Welke rol speel je? - Verleden (dit is enkel voor de meisjes Vertel hoe het komt dat ze op het eiland terecht zijn gekomen - Merkwaardige dingetjes (zoals angsten ofzo XD) - Extra (alles wat je niet kon zeggen tot nu toe XD)
Dat was 't dan =D
Laatst aangepast door Nell op ma 8 sep 2008 - 16:29; in totaal 6 keer bewerkt
Niekje Superfan
Aantal berichten : 723 Leeftijd : 32 Registration date : 02-04-08
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:32
Ooc; Meisje?
Edit: Een oorbel? Je mag een kus, maar geen oorbel. Mine!
Laatst aangepast door Niekje op wo 3 sep 2008 - 19:38; in totaal 1 keer bewerkt
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:37
Ooc; Ik wil wel meedoen, ik zou graag Bill zijn, als dat mag? *Geeft oorbel* Maar nog een vraagje... hoe kun je 7 zinnen schrijven als je een ander karakter absoluut niet mag besturen en je een gesprek aan het voeren bent of je bijv. aan het flirten bent??
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:39
Zeg wat over de omgeving bijvoorbeeld. Het is niet zo moeilijk om zeven volle zinnen te maken. Kijk, ik heb er nu al drie.
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:40
miss Kaulitz schreef:
Ooc; Ik wil wel meedoen, ik zou graag Bill zijn, als dat mag? *Geeft oorbel* Maar nog een vraagje... hoe kun je 7 zinnen schrijven als je een ander karakter absoluut niet mag besturen en je een gesprek aan het voeren bent of je bijv. aan het flirten bent??
Tuurlijk mag je meedoen!
Je kunt gemakkelijk 7 zinnen. Je kunt van alles beschrijven. Wat je denkt, hoe je je voelt. Wat je ziet. Wat je doet. Je bent niet altijd met iemand. En als je dat dan toch bent. Kun je iets vragen, ondertussen afwachten en aan iets anders denken. Of ondertussen iets doen.
Snap je? Of niet XD
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:41
Niekje schreef:
Zeg wat over de omgeving bijvoorbeeld. Het is niet zo moeilijk om zeven volle zinnen te maken. Kijk, ik heb er nu al drie.
Hmmpff je was me net voor XD
Maar je mag meedoen hoor =D En een kusje (is in dit geval) ook goed =D
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:41
Ik vind 7 volle zinnen ook niet moeilijk hoor -alleen ben ik nog eerder van lange zinnen-.. Maar het is zo vreemd als je in een conversatie zit en je over de omgeving begint... vooral als iemand anders dat ook al gedaan heeft... maargoed ik wil wel meedoen, als het mag, ik zal mijn best doen.
||edit|| Oké, ik doe mee [moet ik Bill nog beschrijven?] ||edit2|| ik ben wel actief, maar ik ben -vooral op lange schooldagen en wanneer ik veel hw heb- vaak pas op zn vroegst 5 uur online en vaak pas tegen 6 of misschien straks nog later als ik meer hw krijg.. (aangezien ik eerst hw uit maak en ik nu vaak pas tegen half 5 uit ben, maar ik maak nu wel meer hw op school..) mrgoed t zal vast voor de meeste wel zo ongeveer gelden toch?
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:45
miss Kaulitz schreef:
Ik vind 7 volle zinnen ook niet moeilijk hoor -alleen ben ik nog eerder van lange zinnen-.. Maar het is zo vreemd als je in een conversatie zit en je over de omgeving begint... vooral als iemand anders dat ook al gedaan heeft... maargoed ik wil wel meedoen, als het mag, ik zal mijn best doen.
||edit|| Oké, ik doe mee [moet ik Bill nog beschrijven?]
Bills uiterlijk niet Maar de rest wel =D Behalve Verleden (Je kan een persoon altijd iets anders maken XD)
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:47
Ooc; Met toestemming van Nelliebellie, neem ik twee personages!
-Naam: Tom Kaulitz - Leeftijd // Geslacht: 19, Mannelijk - Uiterlijk (plaatje is toegestaan): You know - Innerlijk: Hij is veranderd door het gebeurde. Hij is wat stiller geworden en wat meer gesloten. Toch blijft het een lieve jongen, en zijn players instinct bestaat nog steeds. - Hobby's: Gitaar spelen - Welke rol speel je?: Tom - Merkwaardige dingetjes (zoals angsten ofzo XD): Angst voor haters -Extra: //
Naam: Reggy Valmoore Leeftijd // Geslacht: 17, Vrouwelijk Uiterlijk: Lang blond haar. Haar huid is bruin, door de zon. Ze is behoorlijk slank en heeft een navelpiercing. Loopt het liefst in een kort truitje en een spijkerbroek. Gemiddelde lengte, felblauwe ogen. Innerlijk: Rustig, maar lief meisje. Toch zou ze mensen tot op het bot kunnen verdedigen. Ze heeft ook wel haar uitbarstingen, maar zal nooit heel opvallend willen zijn. Hobby's: Zwemmen Welke rol: 1 van vier meisjes Merkwaardige dingetjes: Kan moeilijk contact maken Verleden: Al heel vroeg heeft ze haar ouders verloren bij een vliegtuigongeluk. Zij is op het eiland 'aangespoeld' en heeft kunnen overleven. Ze woont in een dorpje, aan de zuidkant van het eiland. Extra: //
miss Kaulitz Moderator
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:56
Oké, en over het Bill-Tom-tweelingband gebeuren.. hoe doen we dat?
Naam: Bill Kaulitz Leeftijd // Geslacht: 19 // mannelijk Uiterlijk: (whahah omg lekkere keus XD nja je weet hoe hij eruit ziet ) Innerlijk: Door het gebeuren is hij stiller, schrikt sneller, vertrouwt nog minder snel iemand, wordt onzeker, begint aan zichzelf te twijfelen. Hobby's: Zingen, teksten schrijven Welke rol speel je: Bill Merkwaardige dingetjes (zoals angsten ofzo XD): Bang voor haters idd ^^ Extra: eh..? weetniet
Laatst aangepast door miss Kaulitz op wo 3 sep 2008 - 20:08; in totaal 2 keer bewerkt
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 19:58
Ooc;
miss Kaulitz schreef:
Oké, en over het Bill-Tom-tweelingband gebeuren.. hoe doen we dat?
Mail me maar Ik leg 't je (ongeveer) uit. En als je vragen hebt, kan je blijven mailen =D
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir wo 3 sep 2008 - 20:05
Ooc; Hier is m'n lijstje
- Naam: Anthira Dottir - Leeftijd // Geslacht: 16 (bijna 17) // Vrouwelijk - Uiterlijk (plaatje is toegestaan): Donkerbruine krullende haren tot best ver over haar schouders. Grijsblauwe ogen. Dun, maar niet te dun. Smal lichaam. Smal gezicht, je ziet haar jukbeenderen zeer goed. Smalle lippen. Kleine oren. Haar huid is zeer gebruind door de zon, maar niet overdreven. Lengte tussen de 1.73m en de 1.76m. - Innerlijk: Lief, vastberaden. Gaat door vuur voor vrienden. Iets wat in zichzelf gekeerd en terug houdend. Vrolijk. Kan erg spontaan zijn. Kan erg bot zijn zonder dit door te hebben. Plaagt graag mensen, wanneer ze deze beter kent. - Hobby's: Muziek luisteren, dansen, zwemmen - Welke rol speel je?: 1 van de 4 meisjes - Verleden: Haar ouders dachten dat het verstandig was om even afstand tussen elkaar te creëren. En daarbij vonden ze het erg slim dat ze op dit eiland naar school ging, zodat ze meer over de cultuur en taal te weten kwam. Eigenlijk is ze dus gewoon in het vliegtuig geplaatst. Haar ouders hadden voor een huisje aan het rand van het bos geregeld. Dus Anthira kan goed op zichzelf passen en woont hier nu ongeveer voor een half jaar. - Merkwaardige dingetjes (zoals angsten ofzo XD): Ze is bang voor elk insect, behalve vlinders. Ze is erg angstig voor vuur en onweer kan haar soms ook op de kast jagen. Eenzaamheid is ook een angst voor haar. Terwijl ze vaak alleen is, maar dan voelt ze zich niet alleen. - Extra (alles wat je niet kon zeggen tot nu toe XD): Nog niet ^^ Komt wel.
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir do 4 sep 2008 - 19:13
Er moeten meer mensen komen!!
miss Kaulitz Moderator
Onderwerp: Re: Vertrau mir do 4 sep 2008 - 19:16
Jaaa! Ik ging Vio al aansporen.. maar die reageerde niet echt... Wacht! Mijn zusje!
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir do 4 sep 2008 - 19:30
miss Kaulitz schreef:
Jaaa! Ik ging Vio al aansporen.. maar die reageerde niet echt... Wacht! Mijn zusje!
Haha. Ja de meeste mensen kennen dit helemaal niet... Dus dan willen ze het denk ik ook niet... En het nadeel is dat je er toch wel actief voor moet zijn..
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 17:09
Ooc; Uhu, maar actief zijn is leuk
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 17:10
Ooc; I know Anders moeten we maar gewoon beginnen
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 18:29
Ooc; ja is goed We kunnen 't ook zonder de rest
Maar ik neem aan dat Niekje's meisje dat iets met Bill krijgt En die van mij met Tom
Is dat goed met jullie of niet?
En ik begin niet
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 18:40
Ik begin wel... zal zo wel proberen een post in elkaar te krijgen
En ja, die combinaties vind ik het logischt. Aangezien ik Reggy moeilijk wat met Tom kan laten krijgen als ik het allebei ben
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 19:00
De koptelefoon zakte ietsjes af toen de vliegtuig de grond raakte. De muziek stond uit, maar toch had hij de koptelefoon op zijn hoofd laten zitten. Het voelde gewoon veilig en dat was precies waar hij nu naar verlangde. Dag en nacht, hij kon het niet beschrijven, maar iets dwong hem ertoe om ernaar te verlangen. Soms werd hij er gek van. Eerst vond hij het juist geweldig om eventjes dingen te doen die niet echt veilig waren. Om weg te vluchten uit alle veiligheid die zijn ouders voor hem hadden gemaakt. Om op tour te zijn en een vluggertje te maken met een meisje die hij niet kende en soms wel drie jaar jonger was. Alles kon, maar nu, nu was hij veranderd en hij wist niet zeker of hij ooit zijn oude ik nog terug kon vinden.
Deze jongen, was Tom. Tom Kaulitz, gitarist van Tokio Hotel, bekend over de hele wereld. En tegelijkertijd werd deze jongen gehaat. Écht gehaat. Zo erg zelfs, dat ze dingen hadden gedaan, die hem voor altijd bij zouden blijven. Niemand had verwacht dat het zo ver zou gaan, en toch was het gebeurd. Niemand had het zien aankomen. Totdat die ene steen tegen zijn hoofd was aangeknald.
Nu waren ze hier. Waar dat dan ook mocht zijn. Eventjes gevlucht voor alle herinneringen. Misschien dat ze ooit weer verder zouden gaan. Hij wist het bijna wel zeker, maar nu eventjes niet. Nu was alles nog te vers. Langzaam stapte hij uit het vliegtuig. De zon scheen warm op zijn huid, alsof deze hem al dagen niet had kunnen bereiken. Voor hem stonden twee grote zwarte glanzende tourbussen, god mocht weten hoe ze die hier hadden gekregen. Hij slofte erheen, zonder weinig levenslust. Zijn hoofd klopte een beetje, maar niet zoveel als het een week geleden had gedaan. Toen had er een enorme bult gezeten en de wond was nog duidelijk zichtbaar. Nu was er nog wel wat te zien, maar dat ging voor de helft schuil onder zijn muts en pet. Toch wel handig. Hij hoopte alleen maar dat hij er geen litteken aan over zou houden.
In de tourbus plofte hij neer. Zodra hij zat, voelde hij de motor aangaan. Op weg naar het onbekende...
bill_freakiej Fan
Aantal berichten : 277 Registration date : 07-12-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 19:51
kan ik nog meedoen ??
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 20:10
Ooc; TuurlijK! 't liefst als een van de jongens
bill_freakiej Fan
Aantal berichten : 277 Registration date : 07-12-07
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 20:19
oh , ik had eigenlijk al een personage in gedachten
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Vertrau mir vr 5 sep 2008 - 20:38
Ooc; Van mij mag je beide Als je denkt dat je 't aankunt.. Maar wat voor een personage?
Niekje Superfan