“Haha, erg grappig.”, zei Bill sarcastisch. “Ik schrok van m’n eigen gedachte.” Hij keek op naar z’n broer en zag de verschrikte blik van Tom. Plagend vroeg hij: “Wat is er? Zo erg is m’n stem toch ook weer niet?” Maar nog voor dat Tom daar antwoord op kon geven werd Bill omver gelopen. Daar lag hij, languit over z’n tent en luchtbed en Tom moest er om lachen. Hij draaide zich op z’n zijde zodat hij naast z’n spullen kwam te liggen. Voor hem torende een blond meid met lang haar boven hem uit die hem gedag zei. Nog voor hij daar op kon reageren kwam er een nog een meisje aanlopen. Deze had zwart haar en begon zich vrijwel meteen op z’n Duits te verontschuldigen voor haar vriendin om daarna een vraag op ons af te vuren zonder zich zelf, maar wel haar vriendin, voor te stellen. Ze hadden een gil, míjn gil, gehoord en waren in de richting van het geluid gelopen. En nu stonden ze hier, ons gevonden, en vroegen ze zich af of wij die gil ook hadden gehoord. “Whaha, ja dat hebben wij ook gehoord. En met ons zowat half Nederland, wat ik wil zeggen is dat het gewoon Bill maar was. Niks om je zorgen over te maken dus.”, zei Tom. “Sorry, ik heb jullie toch niet bang gemaakt?”, zei Bill tegen inmiddels vier meisjes. Een derde met lang krullend bruin haar en een vierde ook met zwart haar hadden zich bij de andere twee hadden gevoegd. ‘Wat doen die meiden hier? Zijn ze hier ook aan het kamperen? Komen er nog meer bij?’ Nog altijd op de grond liggend keek hij langs het blonde meisje heen naar de bosjes om te kijken of er nog meer meisjes uit te voorschijn kwamen, maar de verschijning van nog meer meisjes bleef uit.
ooc: Even ter verduidelijking: " alles wat hier tussen staat is gesproken " en ' alles wat hier tussen staat zijn gedachte ' ooc: Nell (jij) speelt toch ook al het personage dat wat met Gustav krijgt? Krijg je dan niet dat ze/je die hele relatie schrijft zoals ze/je hem wil hebben?
Nell Schrei-Fan
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 32 Registration date : 31-08-08
Ooc; Eehm ik was ook Anthira geloof ik. Of Marwen. Maar volgens mij Anthira XD Dus:
Bic; Ze hoorde iemand lachen. Verbaasd keek ze langs Bill heen zodat haar oog viel op Tom. Dus ze waren hier waarschijnlijk allemaal. Nuja, het was wel overduidelijk dat Bill samen met Tom ergens heen zou gaan, dus het hoefde niet gelijk te betekenen dat de andere twee jongens er ook waren. Ze zuchtte even en genoot van het moment om Bill én Tom in het echt te mogen zien en dan nog wel van zo dicht bij.
Ze moest even lachen om de opmerking van Tom. Met een brede grijns keek ze de jongen aan. "Ik denk niet dat half Nederland hem gehoord heeft, maar toch wel minstens tot aan Amsterdam." ze knipoogde heel snel naar hem en richtte zich toen even op Bill. Deze bekeek ze van top tot teen. In het echt was hij nog knapper, net als zijn broer Tom. Ongelofelijk hoe lang ze waren. Bill langer dan Tom, maar toch allebei zeer lang. Beide ietsje meer dan een kop groter. "Maar het was dus.. eehh... " Anthira aarzelde even, "Bill? Lekker," zei ze met een glimlach, terwijl ze naar de jongen keek die over een tent en een luchtbed lag. Alles wat ze tot nu toe had gezegd bedoelde ze niet kwaadaardig. Ze wilde gewoon zichzelf zijn, en dat deed ze nu. "Ik heet trouwens Anthira. Gaat het met je?" Vroeg ze voorzichtig aan Bill.
Ooc; @Adriana, ja dat had ik al door. Dus ik hoop nu met iemand te kunnen wisselen
Laatst aangepast door Nell op vr 19 sep 2008 - 17:56; in totaal 1 keer bewerkt
1000_Sterne Superfan
Aantal berichten : 845 Leeftijd : 33 Location : Where I wanna be Registration date : 13-05-08
Hete verschijning 1 zei iets in het Duits en hete verschijning 2 vulde hem aan. Hij had zijn blik naar ons gericht. Bill keek naar de vier meiden, dus ook naar Yazmin... 'AAAAAAAAAAAAAH!!!' weer maakte haar hart een sprongetje. Plots bedacht ze zich hoe spastisch ze daar wel niet stond, met haar mond open. Snel deed ze hem dicht en zette haar mooiste glimlach op. "Ik denk niet dat half Nederland hem gehoord heeft, maar toch wel minstens tot aan Amsterdam," zei Anthira en ze stelde zich ook voor en vroeg hoe het met Bill ging. Yazmin richtte nu haar blik even op Tom. Zijn dreads lagen half op zijn schouder en hij zag er heel sexy uit. Dan keek ze terug naar Bill terwijl hij daar zo lag op zijn tent en zijn luchtbed. Hoe heet was hij wel niet? Ze stond ervan versteld dat ze nog altijd niet flauwgevallen was. Maar best, want anders zou ze zich zooo voor schut hebben gesteld! Stel je voor, je ontmoet eindelijk je idolen, en dan val je effe flauw voor hun neus! Trouwens, waar waren Georg en Gustav, de andere twee bandleden. Georg was zoo sexy in het echt, dat had Yazmin al gezien op concerten. Hoe hij die gitaar bespeelde, oeh, goddelijk!!
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
ooc; ik lees net dat er blijkbaar al afspraken gemaakt zijn wie welke jongen krijgt... wist ik niets van 0.o
bic; "Ow, jij was het dus. Ik wist niet dat jij zo hoog kon gillen. Was je nog eens aan het oefenen voor Schrei ofzo?" zei Alayné plagend. "Mijn naam is Alayné trouwens en dit is Yazmin" zie ze terwijl ze haar vriendinn aanwees die inmiddels ook al op die plaats was aangekomen. "Wij kamperen hier in de buurt." Daarna stapte ze naar voor om Bill op te rapen die nog altijd verbouwereerd op de grond lag. "Gaat het met je?" vroeg ze aan hem en ze stak haar hand naar hem uit... Please, neem mijn hand, neem mijn hand vast. sprak ze tegen zichzelf.
Nell Schrei-Fan
Ondanks dat de bus allang de plaats van bestemming had bereikt, lag hij nog steeds op zijn bed. Voorzichtig zuchtte hij, terwijl zijn donker bruine ogen over het plafond schoten. Een week kamperen, ergens in Nederland. Hij wist niet hóé het management erop was gekomen, maar hij wist wel dat het tot nu toe één van de stomste ideeën was. Wat moesten ze in hemelsnaam in het godvergeten Veluwe doen, behalve kamperen en lek gestoken worden door muggen.
Langzaam richtte hij zich op. Aan de ene kant had hij wel zin in dit tripje. Lekker met z'n vieren zijn, zonder bemoeials en fans. Geen stress, geen verplichtingen, geen fotoshoots en geen interviewen. Heerlijk eigenlijk, maar ondertussen was hij aan al het luxe gewend. Slapen in vier of vijf sterren hotels. Geen vervelende klusjes doen, alleen alle verplichtingen die bij de band hoorden. Meestal was dat wel leuk, maar soms -héél soms- hing het zijn keel uit. Daarbij moesten ze nu in een tent slapen, want ja, dat was hém wel verteld. Dat kwam omdat hij meestal wel zin had in kamperen. Hij stond op en keek naar de vier bedden die hem nu omsingelden. Deze bus gebruikten ze tijdens het touren. Hij wist precies hoe hij moest lopen om bijvoorbeeld een koekje te stelen, of om de bus te verlaten. En dat laatste ging nu gebeuren.
Gustav stapte de grote donkere bus uit. Hij rekte zich uit en keek nieuwsgierig om zich heen. De zon scheen op zijn huid, het was mooi weer en eigenlijk waren ze in een best wel mooi bos beland. Met een grijns keek hij naar de chauffeur. "Ziet er niet slecht uit," kwam het -bijna fluisterend- uit zijn mond, alsof hij bang was dat iemand anders -behalve- de buschauffeur het zou horen. De man achter het stuur knikte jaloers. "Nou tot ziens. Tot over een week ofzo," zei hij terwijl hij met een sprong de bus verliet.
Ooc; Das het intro van Gustav. Hij heeft dus nog niet door dat de vier meiden erbij zijn XD
Adriana_dB Schrei-Fan
Aantal berichten : 323 Location : een boerengehucht in Noord-Holland (NL) Registration date : 06-08-07
“Ik was niet aan het oefenen. Ik zag een mug.”, loog Bill. ‘Een mug? Kon ik niks beter verzinnen. Muggen komen tegen de avondschemering pas te voorschijn,’ dacht hij. ‘Maar ik ga kan echt niet zeggen dat ik schrok van de gedachte dat ik tegen een boom aan moet pissen en als een beer in het bos moet sch…’ Hij gruwelde alweer van die gedachte. ‘Al die luxe van vier of vijfsterren hotels, je bed niet op hoeven maken en eten wat je wilt. Ik ben niet meer gewent aan kamperen in een vakantiehuisje, laat staan een tent.’ “Ja, ’t gaat wel.”, zei Bill terwijl hij de naar hem uitgestoken hand vast pakte.
ooc: @ live_my_life op de eerste pagina staat dat. We moesten onderling bepalen wie met wie kreeg.
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
ooc; @Adriana ah, bon... oops, niet gedaan dus (lalaa) ik denk dat G&G al bezet zijn, how about Bill en Tom?
bic; Yes, hij pakte mijn hand! Dé Bill Kaulitz pakte mijn hand vast!! Haar hart maakte een sprongetje. Eigenlijk niet alleen haar hart, maar zowat elk spiertje, haarvatje, zenuwtje in haar gehele lijf. Dit mooooest een droom zijn. Maar haar andere vriendinnen zagen het ook, dus het moest wel waar zijn. Toen haar gedachtenstroom gestop was grapte ze "Tjah, die mug zal nu ook wel weg zijn van die ijzige gil. Over ijs gesproken, ik heb daarstraks een heleboel hout zien liggen.We waren net van plan om wat te gaan halen toen we jou hoorde. Hebben jullie ook nodig of..." Wat was dat nu weer voor een domme vraag. Tuuuuuuuuurlijk hebben ze dat niet nodig. Het is TOKIO HOTEL, die zullen wel niet in een armzalig tentje kamperen. Ze hebben die enorme tourbus bij zich. Tegelijkertijd vroeg Alayné zich af hoé ze die bus hier hadden gekregen. Ze herinnerde zich hoe veel moeite hun kleine busje had gehad om hier te geraken.
ooc; alles in cursief zijn gedachten
Nell Schrei-Fan
Gustav niet bezet En Tom wel bezet, weet ik toevallig. Van Bill en Georg weet ik 't niet
ooc; Ow, ik dacht dat jij voor gustav ging omdat er in je lijstje stond dat je een voorkeur had voor gustav.
en ik was blijkbar "weg van georgs lange haren"...was ik al vergeten njah, Alayné gaat voor Georg dus ^^ (tenzij iemand anders dat ondertussen al doet?)
Niekje Superfan
Aantal berichten : 723 Leeftijd : 32 Registration date : 02-04-08
Na haar waren al snel de andere drie meisjes verschenen. Oké, dit was dus... hoe heten ze ook alweer? Tokio Hotel. Zij wist dat ze als enige géén fan was in dit gezelschap. Met natuurlijk Bill en Tom, als ze het zich goed herinnerde. Ze keek eventjes naar Bill. De zanger van de band die ze had geháát omdat haar vriendinnen zo'n fan waren geweest. Ondertussen was dat wel anders. Ze haatte de band niet meer. Al lang niet meer. Ze had er wel vrede meer dat haar vriendinnen deze band luisterde. Dat moesten ze helemaal zelf weten. Zijzelf had ook een iets andere muziek smaak gekregen dat vroeger. Al was het wel een stukkie harder dan Tokio Hotel.
Ze keek opzij, naar Tom. Als ze altijd de posters had gezien, dan vond ze Tom toch wel het leukst. Ze bekeek zijn look, zijn dreads, zijn piercing... alles. Eventjes schaamde ze zich omdat ze hem zo opnam. Haar mond vormde een glimlachje. Het gesprek dat gaande was volgde ze niet echt. Oké, Bill had gegilt, maar meer was het ook niet. Ze keek om, naar haar vriendinnen. Bedacht zich toen opeens dat zij de band van hun leven hadden ontmoet en voelde zich bijna jaloers worden. Kon zij My Chemical Romance maar ontmoeten, dat zou voor haar hetzelfde zijn. Alleen was zij niet verliefd ofzo op de jongens van MCR. En haar kamer hing niet vol met posters van ze. Maargoed.
Een andere jongen kwam uit de bus gestapt. Felicia herkende hem zeker. Maar wist niet meer hoe hij heette. Ze dacht die na, het was toch lullig als ze zijn naam niet meer wist. G...Ge...Georg? Nee... dat was die andere. Dan heette deze Gustav. Met de v op het einde. 'Hoi...' Zei ze vrolijk. Aangezien zij er minder van geschrokken was dat ze haar lievelingsband ontmoette, wat dus niet zo was, was zij ook veel opener. Nouja, dat zou het logischt zijn. Maar haar vriendinnen kennende... Ze keek nog een keer naar Tom. Oké, hij wás schattig.
Nell Schrei-Fan
Ow, ik dacht dat jij voor gustav ging omdat er in je lijstje stond dat je een voorkeur had voor gustav.
en ik was blijkbar "weg van georgs lange haren"...was ik al vergeten njah, Alayné gaat voor Georg dus ^^ (tenzij iemand anders dat ondertussen al doet?)
Ik ging ook voor Gustav, totdat ik Gustav zelf begon te spelen XD Dus nu hoop ik voor iemand anders
Bic; Anthira: Anthira keek haar vriendin die Bills hand had gepakt. Of eigenlijk had hij haar hand gepakt. Het maakte haar allemaal niet zoveel uit. Ze vond dat deze band ongelofelijke goede muziek maakte en oke even was ze echt enorm fan geweest. In de zin van, ze kon alleen maar over deze jongens praten, maar dat was eigenlijk voorbij. Ze hield graag bij wat er rond de band gebeurde en natuurlijk ook wat erin gebeurde. Ze luisterde nog steeds naar de muziek en ze ging nog steeds naar hun concerten. Ook kocht ze nog albums als deze uitkwamen, maar voor de rest was ze niet meer een echte fan. Wel moest Anthira toegeven dat het een ongelofelijke grote verrassing was om de jongens hier in Nederland te treffen. Hier op de Veluwe ergens midden in een bos. Ze moest er eigenlijk bijna om lachen. Wat in hemelsnaam hadden die jongens hier te zoeken? Rust en vrede? Daar geloofde ze eigenlijk bar weinig van.
Even keek ze om naar Felicia. De vriendin die eigenlijk een hekel had aan deze jongens. De jongens die recht voor haar neus stonden. Even keek ze angstig naar haar, bang dat ze zich zou omdraaien en weg lopen. Maar gelukkig zag ze geen beweging in haar benen, tenminste, niet een beweging die leek op omdraaien en weg lopen. Nee, toen Anthira beter haar vriendin bestudeerde, merkte ze op dat ze Tom van top tot teen bekeek. Hierdoor begon ze onophoudelijk te grijnzen. Even gaf ze haar een zacht porretje in haar ribben.
Gustav: 'Hoi...' Een onbekende stem. Verbaasd keek Gustav neer op zes personen. Waarvan vier onbekende meiden. Geschrokken keek hij naar het meisje dat hem gedag had gezegd. Wie was dat? Kenden Bill en Tom ze? Even keek hij vlug naar Tom en zag iets aan zijn gelaatsuitdrukking waardoor hij kon zeggen dat ook hij -dus ook Bill- deze meiden voor het eerst in zijn leven zag. Hierdoor flitste zijn blik gelijk terug naar de meiden. Die hij stilletjes één voor één bestudeerde. Er ging een rilling over zijn rug heen. Zouden deze meiden hen kennen? Zouden ze iets van ze willen? Zouden ze hier gewoon kamperen of hadden ze hun expres gevonden en opgezocht? Zo ja, zou iedereen hen dan niet kunnen vinden? Gustav voelde zich niet meer prettig. Hij voelde zich zelfs zo hopeloos dat hij zich gelijk zou willen omdraaien en de bus in wilde lopen. En dat deed hij ook.
De jongen keerde de zes personen de rug toe en liep snel de bus weer in. Alles wat eerst zo heerlijk en rustig had geleken, was toch niet meer zo heerlijk en rustig meer. Met een vragende blik in zijn ogen keek hij naar de chauffeur die nog steeds achter het stuur zat. Zou deze man er meer van weten? "Zeg weet jij wie die vier meiden zijn?" Vroeg Gustav terwijl hij snel achterom keek en toen weer zijn blik op de man achter het stuur richtte. "Wat? Wie?" Beantwoorde de man verbaasd. "Laat maar," verzuchtte hij. Gustav draaide zich langzaam om en stapte nog langzamer richting de uitgang. Net zoals een leerling een wiskunde lokaal in stapte.
De zon scheen weer in zijn gezicht, eventjes genoot hij ervan totdat hij zich op het meisje richtte die daarvoor nog hoi had gezegd. "Heey," zei hij met een grijns. Nu bestudeerde hij de meiden beter. Ze leken hem allemaal aardig. Van twee wist hij zeker dat het fans waren. Eentje had hij het idee dat ze wel fan was, maar toch niet helemaal. En van het meisje die hoi had gezegd, was hij sterk aan het twijfelen. Hij besloot om nu maar stilzwijgend te wachten wat deze meiden zouden doen, terwijl hij ondertussen uit de bus stapte.
Ooc: @ Niekje: Nu weet ik dat godmoding niet is toegestaan, maar dit:
Adriana schreef:
Nog altijd op de grond liggend.....
live_my_life schreef:
"Gaat het met je?" vroeg ze aan hem en ze stak haar hand naar hem uit... Please, neem mijn hand, neem mijn hand vast. sprak ze tegen zichzelf.
Adriana schreef:
“Ja, ’t gaat wel.”, zei Bill terwijl hij de naar hem uitgestoken hand vast pakte.
live_my_life schreef:
Yes, hij pakte mijn hand! Dé Bill Kaulitz pakte mijn hand vast!!
vraag om een héél klein beetje godmoding. Ik heb doelbewust deze situatie uitgelokt, en live_my_life is hier op in gegaan, maar me even niet gerealiseerd dat bij deze manier van opstaan de ene persoon de ander helpt of hier bij gebruikt. Dus of Bill trekt zich op aan Alayné waarbij zij zich alleen maar in balance hoeft te houden of Alayné trekt Bill op van de grond. Hoe je deze situatie ook wend of keert de één zal de ander een beetje moeten godmoden. Ik heb er geen bezwaar tegen als Alayné Bill omhoog trekt, maar dan wil ik bij deze vragen of live_my_live het einde van haar stukje een klein beetje wil aanpassen door dat er in te verwerken.
Ooc: @ Niekje: Wie doet Georg????? En hoe bindend zijn die voorkeuren van de meisjes, want Nell speelt zowel Gustav als het meisje dat een voorkeur voor hem heeft. Anders is het misschien handiger als iemand Gustav van haar overneemt.
Nell Schrei-Fan
En hoe bindend zijn die voorkeuren van de meisjes, want Nell speelt zowel Gustav als het meisje dat een voorkeur voor hem heeft. Anders is het misschien handiger als iemand Gustav van haar overneemt.
Zoals ik al heb gezegd, zoek ik nu iemand anders voor mijn meisje. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Alleen moet iemand wel Gustav leuk gaan vinden XD Of er ontstaat nog eens een bitchfight XD
Ik heb er geen bezwaar tegen als Alayné Bill omhoog trekt, maar dan wil ik bij deze vragen of live_my_live het einde van haar stukje een klein beetje wil aanpassen door dat er in te verwerken.
ooc; Wat waarin verwerken? -Ik steek mn hand uit -jij pakt hem aan -ik ben blij
Jij grijpt toch niet zomaar mijn hand vast, of ik till jou toch niet zomaar op. Ik vind niet dat hier sprake is van godmoding...
Adriana_dB Schrei-Fan
Aantal berichten : 323 Location : een boerengehucht in Noord-Holland (NL) Registration date : 06-08-07
Jij grijpt toch niet zomaar mijn hand vast, of ik till jou toch niet zomaar op. Ik vind niet dat hier sprake is van godmoding...
Dat onderstreepte is precies het tegenovergestelde van wat ik bedoelde.
Jij (Alayné) stak idd je hand uit. En Ik (Bill) nam die aan. En Jij was blij. Maar Ik zit nog altijd op de grond. Hoe kom ik van de grond? Trek jij mij van de grond of moet ik me aan jou van de grond optrekken? Dat is wat ik bedoelde. (Want ik hoop niet dat je wilt dat ik je hand weer loslaat en zelf opsta.)
Adriana schreef:
bij deze manier van opstaan de ene persoon de ander helpt of hier bij gebruikt. Dus of Bill trekt zich op aan Alayné waarbij zij zich alleen maar in balance hoeft te houden of Alayné trekt Bill op van de grond. Hoe je deze situatie ook wend of keert de één zal de ander een beetje moeten godmoden.
ooc: @ Nell: Sorry, ik was in de veronderstelling dat je met je meisje verder zou spelen en iemand anders voor Gustav zocht.
Jij (Alayné) stak idd je hand uit. En Ik (Bill) nam die aan. En Jij was blij. Maar Ik zit nog altijd op de grond. Hoe kom ik van de grond? Trek jij mij van de grond of moet ik me aan jou van de grond optrekken? Dat is wat ik bedoelde.
ow, okeej, oops zo had ik het dus niet begrepen naja, trek je maar aan mij op ofzo Ik ben wrs niet sterk genoeg om Bill zomaar van de grond te plukken
Is in een normale situatie toch ook: als iemand je de hand rijkt zet diegene zich schrap en trek jij je aan hem/haar op (tenzij het een klein kindje is natuurlijk)
Nell Schrei-Fan
ooc: @ Nell: Sorry, ik was in de veronderstelling dat je met je meisje verder zou spelen en iemand anders voor Gustav zocht.
Maar meiden, willen jullie dit uitvechten via PM? Want dat is wel iets fijner Dan kunnen jullie dan een afspraak maken over wie wie optilt of wat dan ook.
Adriana_dB Schrei-Fan
Bill trok zich op aan de hand van het meisje met zwarte haren waarop zij zich schrap zette om een deel van zijn gewicht op te vangen. Toen hij stond liet hij haar hand los, klopte de paar grassprietjes, takjes en zandkorreltjes die op z’n broek zaten er af en realiseerde zich dat ze een grapje maakte om zijn mugleugentje. “Ja, ik geloof dat hij wel weg is nu.”, zei hij. “En dank je voor je aanbod. We kunnen wel wat hout gebruiken voor een kampvuurtje, want dat heb ik altijd al eens willen maken.” Hoe wel hij wel altijd eens had willen doen, fikkie stoken, was dat niet de reden dat hij op haar aanbod was in gegaan. Hij was liever zelf wat gaan zoeken, maar ze had nog meer willen vragen. Want ze hield midden in haar zin op, alsof ze had zich bedacht of zo. Alsof ze zich had betrapt op het zeggen van iets doms. Hij had zelf ook weleens iets gezegd, tijdens interviews in het buitenland waar vanwege miscommunicatie door taalbarrières weleens wat fout ging, wat achteraf wel stom was. “Misschien wil je me straks laten zien waar het is?”, zei hij tegen het meisje.