Tokio Hotel Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenLaatste afbeeldingenInloggen

Tokio Hotel Playback?

Ga naar beneden 
+7
ShaniquaxTH
fie
Selene°
Adriana_dB
Sanniegirl
miss Kaulitz
folieàdeux
11 plaatsers
AuteurBericht
folieàdeux
Moderator
Moderator
folieàdeux

Man Aantal berichten : 2687
Leeftijd : 32
Registration date : 02-11-07

Tokio Hotel Playback? Empty
BerichtOnderwerp: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptydi 30 sep 2008 - 19:41

Deel 1 (Übers Ende Der Welt & Ich Brech Aus)
Deel 2 (Durch den Monsun)

Daar staat ergens een comment dat dit playback is van de Zimmer 483 Live CD, en nu ik erover nadenk, het lijkt er enorm hard op, weet iemand hier meer over?

En als dit hier niet hoort, verplaats maar, ik moet het allemaal weer gewoon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/BittenBulletOfficial
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptydi 30 sep 2008 - 20:02

Ok, dat is duidelijk geplaybackt xD
Maar dat was toch geen volledig concert? Ofwel? Want niet-volledige concerten playbacken ze toch bijna altijd? Suspect
folieàdeux
Moderator
Moderator
folieàdeux

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptydi 30 sep 2008 - 20:05

Nee, ze speelden toen maar 3 songs; Übers Ende Der Welt, Ich Brech Aus en Durch den Monsun in die volgorde.

Maar ik heb hun nog nooit een live-performance zien playbacken van een echt live-album =D
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

Vrouw Aantal berichten : 7203
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptydi 30 sep 2008 - 20:20

Maar toen was de dvd & cd nog niet uit... Razz
Nja wel klaar vast wel.. xD
Maar als dit 14 Juli '07 was (wat kan het anders zijn, niet '08 en al helemaal niet '06) dan was de dvd iig nog niet uit..
Maar t is idd geplaybackt....
Ze zullen er vast een reden voor gehad hebben...
Of Bill was zijn stem kwijt.
Of de aparatuur daar was niet geschikt om het mooi te laten horen oder so...
Het zal iig niet geweest zijn dat ze er geen zin in hadden..
Ik bedoel maar, moet je kijken hoe ze rondspringen! Razz
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Sanniegirl
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Sanniegirl

Vrouw Aantal berichten : 1677
Registration date : 20-10-07

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptydi 30 sep 2008 - 20:52

Het is geplaybackt ja, dat zie je...
En ik weet wel bijna zeker van de zimmer483 live cd,
Ik weet niet waarom ze het deden, maar het zou wel zoiets zijn als Rianne zei.
Adriana_dB
Schrei-Fan
Schrei-Fan
Adriana_dB

Vrouw Aantal berichten : 323

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptydi 30 sep 2008 - 23:29

Hoe weten jullie zó zeker dat Bill Playbackt?

Bill hóudt van zingen. Het is zijn lust en zijn leven en hij zingt zélfs als z'n stem dat bijna niet meer aankan. In Marseille rolde de tranen hem bijna over z'n wangen toen hij smeekend naar Tom keek omdat z'n stem het niet meer aan kon. En hij was inmens verdrietig toen hij écht níet meer zingen kon in Lissabon-Portugal.

Nou moet ik zeggen dat ik alleen Durch Den Monsun even heb vergeleken (voor de andere twee heb ik nu even geen tijd).
Durch Den Monsun van het concert van Oberhausen is anders als deze van ergens in Frankrijk.
Die van Oberhausen heeft een andere intro, Gustaf herhaalt de intro van 5 sec (ik weet even niet meer hoe zo iets heet) wel 15x. Bij het tweede refrein zingt alléén het publiek. En na; wurd alles gut, alles gut, is er een 'stilte' van 30 sec waarin de jongens niet spelen/zingen en het publiek uitbundig gilt.
Bij dit optreden telt Gustav af. Wordt het tweede refrein gezongen door Bill en is hij anders als het eerste refrein van de DVD/CD. En ontbreken die 30 seconde 'stilte'.
Het beeld en geluid lopen niet helemaal gelijk en dat is waarschijnlijk de reden dat men zo snel zegt dat Bill playbackt.
Dan wil ik ook nog even zeggen dat als een arties/band een clip opneemt ze gewoon zingen en er studiomukiek overheen wordt gezet.
En heb je zelf wel eens geprobeert te playbacken? Dat is verdomd moeilijk. (playback = alleen met gebaren optredend bij een geluidsband)
Als een artiest playbackt dan zingt hij gewoon met de microfoon uit.

ps: Ik zal dond. de andere tween even beluisteren en vergelijken en als het nodig is deze post (wat ik hier dus heb geschreven) bijstellen, mocht ik echt fout zitten.
Selene°
Admin
Admin
Selene°

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptywo 1 okt 2008 - 12:15

Het is alleszins geen playback van de live-dvd.
Live-dvd: https://www.youtube.com/watch?v=84UCodvuq4Q Na de bridge laat Bill 1x de fans het refrein zingen.
Dat is daar in Parijs al niet. Smile
En als je goed luistert, hoor je ook wel dat zijn stem bij sommige stukjes een beetje anders klinkt Smile
Maar uiteindelijk zie ik hoe die vergissing komt... hoeveel live-versie's van die song hebben wij al (van goede kwaliteit! & van voor zijn operatie) gehoord, behalve die van de dvd? Niet zoveel..
http://www.tokiohotel-be.net
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

Vrouw Aantal berichten : 7203

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptywo 1 okt 2008 - 16:03

Ik had gister DDM nog niet gezien..
maar ook hier zie je dat er geplaybackt wordt.
OF het is dat het beeld en het geluid niet gelijk lopen..
want ik vond het al zo vreemd want volgens mij heb ik van dit optreden wel vaker filmpjes gezien...
Maar iig bij deze dan loopt het beeld absoluut niet gelijk met het geluid... Daarom lijkt het alsof hij playbackt.
Misschien hebben ze dat er later achter geplakt zodat je op youtube een goede kwaliteit hebt..
want als je het niet op de juiste manier opneemt komt het geluid heel vals over.. En je hoort heel erg het gekrijs van de fans dan...
Vanuit DEZE filmpjes zou ik zeggen dat er geplaybackt is, maar vanuit mijn herinnering niet.....
Ik zag gister dat filmpje voor ik t geluid hoorde of voor ze opkwamen zeg maar en ik was al van; O.o maar deze was toch echt live? Hier heb ik toch vaker van gezien?
Maar als dat geluid echt het geluid was werd er volgens mij wel geplaybackt..
maar dat klopt gewoon idd niet.
Blegh.
whatever. Rolling Eyes
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
fie
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
fie

Vrouw Aantal berichten : 8477
Leeftijd : 29
Registration date : 11-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyvr 3 okt 2008 - 17:37

mr das wèl live !
En tog zekr dn muziek !!!!!
Sanniegirl
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Sanniegirl

Vrouw Aantal berichten : 1677
Registration date : 20-10-07

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyvr 3 okt 2008 - 18:22

Eerst was ik zo beetje zeker dat het geplaybackt word, maar het is ook wel zo wat er nu gezegd word.
Als beeld en geluid niet gelijk lopen lijkt het meteen als playback.
Dus misschien was het toch geen playback, ik weet het niet.

@ Adriana,

Je hebt gelijk over wat je als eerste zegt, dat zingen zijn leven is enzo en dat hij tot het uiterste door is gegaan. Maar dat je een keer playbackt betekend niet dat je het niet je lust en leven is.
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ShaniquaxTH

Vrouw Aantal berichten : 1259
Leeftijd : 31
Registration date : 13-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyvr 3 okt 2008 - 22:14

Dit was eerder dan de Zimmer 483 Live CD/DVD toch?
Dus hoe kan het dan geplaybacked zijn van de Zimmer 483 CD? xD

En in Parijs heeft het minder valse noten dan op de live CD xD
http://foreverxsacred.livejournal.com/
Adriana_dB
Schrei-Fan
Schrei-Fan
Adriana_dB

Vrouw Aantal berichten : 323

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyza 4 okt 2008 - 18:30

@ Sanniegirl
Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat Bill zou playbacken.

@ ShaniquaxTH
De opnamen van de Zimmer 483 - Live in Europe zijn van het concert van Oberhausen van (ik dacht) 5-5-2007. Dat concert in Frankrijk is van later dat jaar.
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ShaniquaxTH

Vrouw Aantal berichten : 1259
Leeftijd : 31
Registration date : 13-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyza 4 okt 2008 - 19:04

oh oke.

Nouja, Ik denk dat het gewoon live was.
Weet niet waarom, maar dat denk ik gewoon.

Trouwens, het is geweest dus; so what? Razz
http://foreverxsacred.livejournal.com/
folieàdeux
Moderator
Moderator
folieàdeux

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyza 4 okt 2008 - 19:12

ShaniquaxTH schreef:
Dit was eerder dan de Zimmer 483 Live CD/DVD toch?

Die CD/DVD kwam uit op 30 november datzelfde jaar. Maar zonder twijfel was dat allemaal al klaar, zo lang duurt dat waarschijnlijk niet.
Elinepin
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Elinepin

Vrouw Aantal berichten : 1626
Registration date : 21-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyzo 9 nov 2008 - 23:16

Elke artiest playback wel eens dus ook onze mannen van TH...
Op de latin awards zongen ze ook overduidelijk plauback!
http://www.tokiohoteldeluxe.webs.com
Poisongirl
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan
Poisongirl

Vrouw Aantal berichten : 560
Registration date : 30-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyzo 16 nov 2008 - 8:03

Volgens mij is dit niet live. En misschien lijkt het erop, doordat het dezelfde band is in .. 3 maanden ofzo ? -telt- .. minder nog.
Maar volgens mij zingen ze gewoon live. ^^
Nena
Tussenpersoon
Nena

Vrouw Aantal berichten : 333

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyza 29 nov 2008 - 23:05

Volgens mij zingen ze ook gewoon live, misschien ziet het er soms zo uit dat ze playbacken, maar mss is de muziek gewoon erna er opgezet omdat je het niet goed hoorde?! Van de cd is het in ieder geval niet^^
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan
Elleke_Bill_lover

Vrouw Aantal berichten : 375
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Emptyza 29 nov 2008 - 23:45

Ik weet nie of het playback is of live. Ik weet wel Bill vast wel eens geplaybackt zal hebben. Eigenlijk hoop ik dat wel. Want anders, hij moet toch af en toe zijn stem een beetje kunnen sparen. Ma natuurlijk zingt hij meestal live, hij doe nie liever. En wat hier al gezegt geweest is: het is zijn leven! En hij gaat soms door tot hij niet meer kan. Maar toch moet hij af en toe eens oppassen.
Ik hoop dat hij af en toe playbackt want anders, hij mag zijn stem niet te veel overbelasten hoor. Deze keer dat hij zijn stem verloor kwam alles goed, maa wie zegt dat het nog eens zo goed zou aflopen????
Hij moet oppassen!
Ik vind het ook beter live (ook al hoor je vaak geen verschil), maar kheb liever playback voor tussendoor een paar optredens dan dat hij zijn stem kwijtspeeld voor goed hoor!
xxx
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel Playback?   Tokio Hotel Playback? Empty

Tokio Hotel Playback?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tokio Hotel spullen bij Claire's