Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: [Roman] Destination Tokio Hotel vr 12 dec 2008 - 22:55
Een fan van het FR-forum vond dit in Brussel:
Titel: "Destination Tokio hotel" Auteur : Dorotea De Spirito Uitgeverij: Pocket Jeunesse Uitgegeven: 04/12/2008 Taal: Frans
Korte inhoud:
Citaat :
Nadia leidt een heel normaal leven samen met haar ouders -een beetje bemoeizuchtig maar heel lief- de school en de dansles. Maar waar ze het meest van houdt is muziek. Als trouwe klant van de muziekwinkel van Gino, vangt ze op een dag een blik op van een zwarte engel die haar helemaal in verwarring brengt. Het duurt niet lang voor ze te weten komt dat de groep op de affiche Tokio Hotel is, en hun zanger, Bill... Tot verontwaardiging van haar ouders, gaat ze met lichaam en ziel helemaal op in hun liedjes.Haar visie op de wereld ondergaat een hele metamorfose! Dankzij de songteksten ontwikkelt Nadia zich meer, ze wordt zelfzekerder, volwassener. Wanneer haar idolen een concert organiseren in de stad, is Nadia tot alles bereid om erbij te zijn...
tOkioo_xD Fan
Aantal berichten : 236 Leeftijd : 29 Registration date : 09-07-08
Onderwerp: Re: [Roman] Destination Tokio Hotel za 13 dec 2008 - 11:21
Whoot 0_0 zou hem wel willen lezen maar ik kan geen Frans.. Het is wel super dat er een boek over is =)
th4ever Superfan
Aantal berichten : 797 Leeftijd : 30 Registration date : 02-06-08
Onderwerp: Re: [Roman] Destination Tokio Hotel za 13 dec 2008 - 12:39
Aait :O dat is echt stoer ^^ Inderdaad jammer dat het frans is.. maar misschien slaat het goed aan en wordt het nog vertaald ?? Een hele tijd terug had ik ook al een boekje gezien over th, volgens mij was dat ook in Frankrijk.. maar dat ging over th zelf zegmaar... de geschiedenis van tokio hotel (om het maar even zo te noemen). Maar dit is dus een soort fanfic? het is trouwens best wel gewaagd om dat uit te brengen, er is kans dat het afgezeken wordt omdat th erin staat (wat sommige mensen niet kunnen hebben )... we'll see
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Roman] Destination Tokio Hotel za 13 dec 2008 - 14:44
Ja.. ik zag m van de lente in Italië maar ik spreek dus geen Italiaans en ze hadden m niet in het Engels of Duits dus ik heb er echt niks aan.. En mijn frans is ook niet zo super
saramshobby Superfan
Aantal berichten : 987 Registration date : 12-05-08
Onderwerp: Re: [Roman] Destination Tokio Hotel za 13 dec 2008 - 16:25