Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Kaulitz als buren ma 1 sep 2008 - 13:06
Ik hoop dat ik al een nieuwe RPG mag starten... anders verwijder je hem maar
Zoë zag uit haar badkamerraam de grote verhuiswagen staan. Haar buurmeisje waarmee ze sinds kindsbeen af al bevriend was vertrok naar België om daar te gaan studeren. Het onderwijs in Kreta (waar ze nu woonde) was volgens haar toch niet wat het moest zijn. Met pijn in het hart namen de twee meisjes afscheid. Net toen de wagen wou vertrekken vroeg Zoë nog aan de buren of ze wisten wie er nu in hun huis kwam wonen. "Goh, een zekere Gill en Tim Kowlotz ofzoiets" luide het antwoord.
Dit topic gaat over Tom en Bill die naar Kreta verhuizen om te ontvluchten aan al te opdringerige fans en jaloerse blikken van haters. Ze zijn daar (nog) totaal onbekend.
Personages: Zoë (bezet door live_my_life) Buurmeisje (bezet door Stef ' leb die sekunde) Tom Kaulitz (bezet door Niekje) Bill Kaulitz (bezet door Bill Lovertt!! <3) zusje van Zoë (bezet door Nell) je mag nog een extra personage invoeren als je dat wil
Regels: -Geen godmoding! -Geen Powerplay -Geen twincest -binnen de 5 dagen een nieuw bericht posten
Lijstje: Naam Leeftijd Innerlijk Uiterlijk Geslacht Hobby
Laatst aangepast door live_my_life op do 4 sep 2008 - 11:53; in totaal 4 keer bewerkt
Bill Lovertt!! <3 Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3244 Registration date : 13-11-07
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren di 2 sep 2008 - 14:20
Mag ik asjeblieft meedoen? [a]
Lijstje: Naam - Bill Kaulitz Leeftijd - 19 Innerlijk - Open-minded, tikkeltje egoïstisch, nogal praatgraag, en altijd veel energie. Maar hij kan ook heel gevoelig zijn. Uiterlijk - Bekend (: Geslacht - Man Hobby - muziek, zingen, feesten
Ik moest even heel hard lachen om dat Gill en Tim Kowlotz
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren di 2 sep 2008 - 14:22
haha, bedankt
ja, jij mag meedoen
owja, ik zal ook maar ff zeggen wie Zoë is: Naam: Zoë Leeftijd: 17, bijna 18 Innerlijk: rustig met hyperkinetische momenten Uiterlijk: spikey zwart haar met flashyroze plukken Geslacht: vrouw Hobby: zang en gitaar in een band
Nell Schrei-Fan
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 32 Registration date : 31-08-08
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren di 2 sep 2008 - 14:51
Mag ik ook meedoen Als een het zusje van Zoë? Of de zus
EDIT: Danke =D
Naam: Anthira (wat is de achternaam? XD) Leeftijd: 16 Innerlijk: Lief, vastberaden. Gaat door vuur voor vrienden. Iets wat in zichzelf gekeerd en terug houdend. Vrolijk. Kan erg spontaan zijn. Uiterlijk: Donkerbruine krullende haren tot best ver over haar schouders. Grijsblauwe ogen. Dun, maar niet te dun. Smal. Smal gezicht, je ziet haar jukbeenderen zeer goed. Smalle lippen. (Zoiets XD) Geslacht: Vrouwelijk ^^ Hobby: Dansen, muziek luisteren, computeren.
Laatst aangepast door Nell op di 2 sep 2008 - 15:15; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren di 2 sep 2008 - 14:55
Nell schreef:
Mag ik ook meedoen Als een het zusje van Zoë? Of de zus
haha, zusje is goed ^^
Niekje Superfan
Aantal berichten : 723 Leeftijd : 32 Registration date : 02-04-08
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren di 2 sep 2008 - 15:35
Meedoen met Tom?
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren di 2 sep 2008 - 16:37
Niekje schreef:
Meedoen met Tom?
Wil jij Tom? dan heb je Tom
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren di 2 sep 2008 - 19:22
Citaat :
Wil jij Tom? dan heb je Tom
Kijk, zo moet ik het horen ... .
Naam: Tom Kaulitz Leeftijd: 19 Innerlijk: Ontzettend meidengek en houdt ervan om een beetje met z'n vrienden te sollen. Schept graag over zichzelf (en zijn s*xleven) op, maar kan ook heel erg lief zijn. Uiterlijk: Bekend? Geslacht: Ik denk een meisje:) Mannelijk dus Hobby: Gitaar spelen, met vrienden zijn.
Stef ' leb die sekunde Fan
Aantal berichten : 204 Leeftijd : 31 Location : im zimmer 483. Registration date : 22-06-08
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren wo 3 sep 2008 - 15:58
mag ik ook meedoen ? Als het buurmeisje fzo ?
EDIT: Danke =D
Naam: Steff ' Leeftijd: 17 Innerlijk: vrolijk aan de buitenkant . Voor een luisterend oor ben je bij haar steeds aan het goedde adres ! Toch heeft ze haar vrijheid nodig , gevangen zitten is niks voor haar. Uiterlijk: blonde losse krullen tot over haar schouders , blauwe ogen , 1.72 m .. Geslacht: vrouwelijk Hobby: gitaar spelen , zingen
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren wo 3 sep 2008 - 18:55
Ooc; Vraagje Wanneer ben je van plan om te beginnen? Ik heb er namelijk wel een klein beetje zin in
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 11:50
Als iedereen er is... zo ongeveer NU dus
geef me ff de tijd ok? ofnee, weet je wat, mijn zusje mag beginnen ^^
--> Nell AKA Anthira, het is aan jou
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 13:23
Ooc; Tss. Mag ik weer beginnen hoor XD Wat zijn jullie lui allemaal Moest 't ook al bij Niekje's rp doen
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 13:44
Ooc; Hoop dat dit goed is
Bic; Bedroefd staarde ze uit het raam. Twee slanke handen ondersteunden haar hoofd. Een zucht weerklonk waardoor het raam voor haar besloeg. Haar donkerbruine krullende haren waren samengebonden in een staart, zodat die haar zicht niet belemmerden. Haar benen waren gekruist en gehuld in een spijkerbroek, een donkerblauwe wel te verstaan. Het waren veel te dunne benen. Maar aankomen lukte haar niet. Misschien moest ze maar eens overwegen om iets minder te sporten. Ze had een trui aan, een veel te grote trui. Ze had hem niet aan omdat het koud was, maar omdat ze hem lekker vond zitten. Flubbertrui, zo noemde ze hem. Vanochtend werd ze vroeg wakker, zoals gewoonlijk. Ze kan geen slaap meer vatten zodra de zon haar kamer verlicht. En aangezien haar raam naar het Oosten stond, scheen de zon gelijk haar kamer in. Dus in de zomer wordt ze vroeg wakker en in de winter veel later. Maar dit keer kwam het niet door het licht, dit keer kwam het door haar radiowekker die ze vergeten was uit te zetten. "I don't want another pretty face," waren de woorden geweest die haar hadden gewekt. Ze hield van dat liedje; Jesse McCartney - Beautiful soul. Maar het liefste had ze door willen slapen. Ondanks het mooie nummer. Nu zat ze hier aan het raam, ze had nog niet ontbeten. Maar het was dan ook half negen. De reden dat ze zo bedroefd was, was gemakkelijk. Eén van haar beste vriendinnen was gisteren verhuisd en dat vond ze alles behalve leuk. Daardoor zat ze nu voor het raam. Hopend dat ze terug kwamen, omdat de verhuizing toch maar niet door ging. Maar ze wist dat dat niet mogelijk was. Er waren andere mensen die naast hen gingen wonen. Nu wenste ze dat het aardige mensen was, mensen waarmee ze goed kon opschieten. En misschien zelfs goede vrienden mee kon worden, net zoals bij hun vorige buren. "Anthira!" ze werd geroepen. Nog één maal liet ze haar blauwgrijze ogen door de straat glijden. Geen verhuiswagens. Nee, de nieuwe buren zouden nog niet komen. Anthira stond op, rekte zich uit en verliet haar kamer.
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 13:47
Nell schreef:
Ooc; Tss. Mag ik weer beginnen hoor XD Wat zijn jullie lui allemaal Moest 't ook al bij Niekje's rp doen
hehe, sorry
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 13:53
Ooc;
Is 't een beetje goed? Of niet?
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 14:01
"Ah, daar ben je" zei Zoë. "Ik zag dat je al wakker was. Kom laten we ff eten voor die Gill en Tim Kowlotz aankomen. Ik wilt toch wel een goede indruk op hen maken." Op de ontbijttafel stonden weer vele lekkere dingen: spek met eieren, croissants, confituur, gegrilde worstjes, frans brood, warme chocolademelk... ook de geur van vers gezette koffie vulde het huis. Wacht even... geur van vergezette koffie? Dit was helemaal geen koffie, het was een brandlucht!
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 14:03
Ooc; Pfff.. je moest bij mij alleen maar beginnen omdat ik die avond geen tijd had en anders zouden we pas gisteren kunnen beginnen Whaha, maargoed.
Btw, nel. Je kunt heel goed schrijven, you know that. Maar waarom in godsnaam schrijf je verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar? Ik snap wel waarom je dat doet...
Deze zin: Ze kan geen slaap meer vatten zodra de zon haar kamer verlicht.
Zou eventueel nog kunnen, maar ik zou hem toch in verleden tijd zetten, dat staat mooier.
Deze zin: Dus in de zomer wordt ze vroeg wakker en in de winter veel later.
Zou ik zo opschrijven: Dus in de zomer zou ze vroeg wakker worden en...
Snappie? Zeker nog niet helemaal wakker, want die foutjes zie ik bij jou nauwelijks :O
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 14:03
Ooc; Gaan we wachten op andere intro's? Of gaan we gelijk door schrijven?
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 14:06
Wat is die Ooc; elke keer??
en schrijf maar gelijk door, de rest zal wel inpikken op het verhaal
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 14:08
Ooc; Ooc is Out Of Character. Dat houdt in dat je eventjes niet in het verhaal zit.
Bic is Back in Character... oftewel, weer in het verhaal.
Ik schrijf zo m'n into hoor Ga maar gewoon door
Niekje Superfan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 14:24
Zuchtend staarde een jongen uit een raampje. Hij was hier vrijwel onbekend. Dat wilde niet alleen zeggen dat hij Kreta niet kende, maar dat Kreta hem ook niet kende. Nu zou je zeggen dat dat heel normaal is voor een negentien-jarige jongen. Maar deze jongen was al de halve wereld afgereist en werd eigenlijk overal herkend. Hier zou dat niet het geval zijn. Tenminste, ze hadden hier niets uitgebracht en tenzij er toevallig een fan uit een ander land liep, had niemand hier een concert van hun bijgewoond. Dus, ze zouden weer helemaal opnieuw moeten wennen. Hij en zijn broer.
Het landschap flitste langzaam voorbij. Het was hier mooi, dat kon hij zeker wel zeggen, maar toch was hij meer van de drukte. De stadsgebouwen en drukke wegen gaven hem toch altijd weer de kriebels. Dat stadsleven, dat maakte altijd zo goed duidelijk dat er léven was! Hij voelde de auto afremmen. Voor hun reed een grote verhuiswagen. Zodra deze een beetje was bijgedraaid kon hij zien waar ze waren gestopt. Het huis was niet mega groot, maar zag er wel goed onderhouden uit. En de omgeving zag er ook prima uit. Hij deed het portier van zijn auto open en stapte uit. Meteen voelde hij warmte om zich heen. Het was hier duidelijk wat warmer dan in Berlijn.
Zijn kledingstijl moest hier wel opvallen. Zijn veels te grote broek en veels te lange shirt was waarschijnlijk niet gebruikelijk. Dan had hij verder nog dreadlocks en een muts met pet. Ja, zijn broer en hij zouden hier wel eventjes wat apartheid in het leven brengen.
Nell Schrei-Fan
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 14:30
Ooc; I know.. Ik zat daar ook zo van: Hmm, klopt niet. Maar pech XD Ben gewoon een beetje lui (A)
Bic; Verbaasd keek ze op. Daar stond Zoë. Anthira glimlachte. "Ook goedemorgen. Maar wie zijn die Gill en Tim nou? En waarom wil je in hemelsnaam een goede indruk maken?" De glimlach ging over in een ondeugende grijns. Ze duwde zachtjes tegen haar zus en zei plagend. "Ben je van plan je eerste vriendje te gaan scoren?" Vervolgens stormde ze de trap af, verwachtend dat een kussen of een ander voorwerp haar hoofd elk moment kon raken. Zodra ze beneden was viel haar mond open. Een heerlijk ontbijt stond daar voor haar neus. Snel ging ze op haar plek zitten en schepte ze een gegrild worstje, wat spek met eieren en een broodje op haar bord. Daarbij pakte ze koude melk en keek met een grijns naar haar zus. "Wie heeft dit gemaakt?" Plots verdreef een stinkende geur, al het lekkere weg. Het rook naar iets wat verbrandde. Geschokt sprong ze op en keek verwilderd om zich heen. Totdat ze merkte dat het brood was dat aanbrandde in de broodrooster. Opgelucht ging ze weer zitten. "Het brood brandt enkel aan," de opluchting was in haar stem te horen.
Onderwerp: Re: Kaulitz als buren do 4 sep 2008 - 22:01
Zoë lachte naar Anthira. Tuurlijk was ze van plan om een vriendje te scoren bij haar nieuwe buren. Bijna had ze een hartinfarct gekregen toen ze dacht dat het huis in brand stond, maar gelukkig was het enkel de broodrooster geweest die wat raar deed. Moest gekomen zijn door de hitte. Het was vandaag uitzonderlijk heet voor de tijd van het jaar. Ze hoopte dat haar nieuwe buren niet van een te koud land kwamen of ze zouden het behoorlijk moeilijk krijgen in dit klimaat. Traag at ze haar ontbijt verder op, diep in gedachten verzonken hoe haar nieuwe buren er zouden uitzien. Hoe oud zouden ze zijn? Wat voor kleding zouden ze dragen? Van welke muziek zouden ze houden? En, nog meer belangrijk: zouden ze al bezet zijn ^^? Plots sprong Zoë uit haar stoel op. Ze zag een grote verhuiswagen naderen. Een andere als die van haar (ex-)buurmeisje deze keer...
Nell Schrei-Fan
Bic; De trui die ze aan had was toch eigenlijk wel warm. Anthira liet even haar broodje liggen en stond op. Ze trok haar trui over haar hoofd heen, maar iets bleef aan haar haar hangen. "AU!" Vloekend liet ze haar trui los. Het werd zwart voor haar ogen. De trui hing voor haar gezicht. "Niet te geloven," mompelde ze. Anthira's handen wurmden zich naar haar hoofd en probeerde haar haar te bevrijden van de trui. Toen dat eindelijk lukte, trok ze gauw de trui over haar hoofd en zag weer. Even knipperden haar grijsblauwe ogen tegen het felle licht. Het was dan niet laat, maar dat betekende niet dat de zon al niet scheen. Even strekte ze zich uit. Ze had een knalroze hemdje aan met spaghetti bandjes. Het was verkoelend om in enkel dit hemdje te zitten. "Zeg, waarom sta jij eigenlijk?" Verbaasd keek Anthira naar haar zus en ging daarna weer zitten. Ze had geen oog voor haar omgeving. Ze pakte een vork en schepte wat ei in haar mond. Waarna ze rustig begon te kauwen. Met haar ogen op haar bord gericht.
Niekje Superfan