Aantal berichten : 141 Registration date : 06-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 10:52
Gewoon simpel antwoordje: de actie is niet toevallig gelukt. En of de mensen weten wat ze doen, zien we wel bij de concerten eh, als het lukt of niet..
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 11:59
het zal wel lukken! alle khoopt tg... !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 12:22
Nja het gaat gwn lukken! TH gaat BelgiË nooit vergeten
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 18:13
karen123 schreef:
ik wil eerst nog is even duidelijk zeggen da ik THA4_1 en 2 echt goed en leuk vind maar mss kan je de mensen van NL helpen door tips te geven enz positief te zijn en ze er mee uit te helpen want ik vind het nu ook een warboel en je moet er niet van uitgaan dat die mensen niet weten wat ze doen omdat jullie actie nu toevallig is gelukt mss weten die mensen wel wat ze doen!!
het is nogal makkelijk comments te geven! wees gwn positief en nog iets ik denk niet dat jullie nu alleen beslissen welke acties wel of niet of dat er een actie is of niet en welke dat is, dat jullie dat beslissen omdat jullie er eerst mee waren in België ik vond het echt geweldig en het is een eer om bij België te horen zo!! maar er zijn meer mensen die naar TH gaan en die vol ideeen zitten!
ik wou dat even kwijt!!
Maar het blijft een geweldige actie!!
Kheb ff een paar dingen te zeggen: 1. Zou je alsjeblieft leestekens willen gebruiken?^^ 2. zeg NOOIT meer (zoals saman-th-a al zei) dat onze actie "toevallig" gelukt is! Echt waar...jullie weten maar half wat het hele team daarvoor gedaan heeft, wat Vampire G gedaan heeft, wat we hebben moeten aanhoren,...NEE toevallig was het zeker niet! 3. Bedankt voor het compliment! (opt einde) 4. Ik denk dat ik hierbij uit naam van velen spreek: we willen graag positief zijn...zolang de actie ook realistisch & goed is (ik zeg niet dat dat in dit geval niet zo is!) Maar je moet ook kritisch kunnen blijven. Zelfs bij de THA4 moesten we érg kritisch blijven. En zoals ik nu eenmaal ben, was ik dat wss weer het meest^^ EDIT: 5. wacht eens ff...waarom zei jij dat hier eigenlijk allemaal?
karen123 Fan
Aantal berichten : 265 Registration date : 01-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 19:29
ja oke das gwn omda ik msn taal aant typen ben dak da ni gebruik.(:p) maar sorry!
Oke toevallig ook niet ik zeg toch dat er veel achtersteekt bij jullie of heb ik dat niet gezegd?
In iederen geval weet ik wel dat daar veel achter stak enz! Weet je wa wij allemaal moeten aanhoren? (valt wss niet te vergelijken?) maar da toevallig is een woordje ja dat er niet echt hoorde da is iets essens!! moeilijk uit te leggen!
sorry niet toevallig maar.... kweet er geen woord voor als da niet lastig is!
het komt erop neer dat jullie dat allemaal gewedlig hebben gedaan enz maar tis niet omdat jullie actie dus gelukt is door goede perfecte organisatie dat dat bij andere niet gaat lukken...
en heus ik besef wel dat de helft van de kinderen niet weet wat er gaat moeten gebeuren die denken echt wel dat een site of een forum voldoende is enz maar er zijn er die da wel weten!!
En dus ook wat ik nog gisteren wou toevoegen maar ben vergeten...
dat als er een actie is gekozen ik met trots kwam vragen aan jullie wat er nog aan mijn (toekomstige) TO DO-list moet toegevoegd worden...
kwil jullie actie echt niet beledigen enz zeker niet hij was geweldig en ik vind langs de ene kant na-aperij van da Bleib gedoe maar langs de andere kant das al zoveel gedaan, (iets met bladeren) dat dat ondertussen al zo'n na-aperij is dat ni normaal meer is! maar kvind wel da da ook beetje na-aperij van jullie is.
eumhh... wat nog?
ja da kritisch zijn snap ik ook wel maar tis heel vaak dat jullie van THA4 dat zijn en dan denk ik soms zo van shiiitttt weer hun... niet slecht bedoeld hoor... tzal gwn zijn omdat jullie nu weten wat dat is!
haha
kdenk da die organisatie er ook aan lag dat jullie met veel ouderen waren zo boven de 20 of 18 dna ben je al wat meer inzichtelijker dan kindjes van 14 15 die een actie willen organiseren... zoals men tevergeefs wanhopig probeert voor 4maart... ik hoop da ik ze een beetje kan helpen,... Ik heb al een halve TO-DO-list!
xx ik wil jullie echt niet aanvallen! he tis maar dat je het weet!
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 19:41
Ik snap er niks van^^ Dus kga ff je tekst analyseren, niet om express te bekritiseren maar om het makkelijker te begrijpen & antw te kunnen geven
ja oke das gwn omda ik msn taal aant typen ben dak da ni gebruik.(:p) maar sorry! Oké, maar probeer dat te vermijden, want in de regels staat dat dat niet toegelaten is
Oke toevallig ook niet ik zeg toch dat er veel achtersteekt bij jullie of heb ik dat niet gezegd?In iederen geval weet ik wel dat daar veel achter stak enz! Weet je wa wij allemaal moeten aanhoren? (valt wss niet te vergelijken?) maar da toevallig is een woordje ja dat er niet echt hoorde da is iets essens!! moeilijk uit te leggen!:Psorry niet toevallig maar.... kweet er geen woord voor als da niet lastig is! Ok ik snap het^^
het komt erop neer dat jullie dat allemaal gewedlig hebben gedaan enz maar tis niet omdat jullie actie dus gelukt is door goede perfecte organisatie dat dat bij andere niet gaat lukken... En hebben wij dat ooit gezegd? We bedoelen alleen maar dat zo'n actie's alleen kunnen lukken als ze goed georganiseerd zijn. (Ik doel hier niet op een specifieke actie). En er zijn er veel waarbij dat niet zo is.
en heus ik besef wel dat de helft van de kinderen niet weet wat er gaat moeten gebeuren die denken echt wel dat een site of een forum voldoende is enz maar er zijn er die da wel weten!! Ok..dat beseffen we ook
En dus ook wat ik nog gisteren wou toevoegen maar ben vergeten... dat als er een actie is gekozen ik met trots kwam vragen aan jullie wat er nog aan mijn (toekomstige) TO DO-list moet toegevoegd worden... Ok.
kwil jullie actie echt niet beledigen enz zeker niet hij was geweldig en ik vind langs de ene kant na-aperij van da Bleib gedoe maar langs de andere kant das al zoveel gedaan, (iets met bladeren) dat dat ondertussen al zo'n na-aperij is dat ni normaal meer is! maar kvind wel da da ook beetje na-aperij van jullie is. ok w8 w8...dus Bleib is van ons nageaapt....maar dat met die bladeren is al zo vaak gedaan zodat dat van ons ook op na-aperij begint te lijken? Daar kan ik alleen maar op zeggen dat dat niet waar is
ja da kritisch zijn snap ik ook wel maar tis heel vaak dat jullie van THA4 dat zijn en dan denk ik soms zo van shiiitttt weer hun... niet slecht bedoeld hoor... tzal gwn zijn omdat jullie nu weten wat dat is! Tsja...misschien is dat ook de reden waarom THA4 gelukt is? Maar wij zijn nu eenmaal het soort mensen dit over zo'n dingen onze mening zeggen. En als je een probleem hebt daarmee, mag je dat natuurlijk gerust zeggen
kdenk da die organisatie er ook aan lag dat jullie met veel ouderen waren zo boven de 20 of 18 dna ben je al wat meer inzichtelijker dan kindjes van 14 15 die een actie willen organiseren... Dat waren welgeteld 2 personen die ouder waren dan 18^^ En al de rest was 16 of jonger...dus daar kan het ook niet zozeer aan liggen, hoewel het wss idd veel te maken had met die 2 personen.
xx ik wil jullie echt niet aanvallen! he tis maar dat je het weet! Ok, ik jou ook niet gwn mn mening zeggen
Vampire G Admin THB-Franstalig
Aantal berichten : 148 Registration date : 04-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 19:56
Ik ben toevallig in de THA4 organisatie. Sorry. bad VG!
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 20:07
Excuseer, het waren er 4 die ouder waren dan 18 ^^ En misschien heeft het er inderdaad mee te maken..maar das dan toch niet onze 'schuld' ?^^
Sanniiee Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3441 Leeftijd : 32 Location : Gingelom - Limburg - België Registration date : 23-10-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 20:15
Haj mensen toch! ^^ Laten we er gewoon een leuke actie van maken! ^^ Als ze lukt, Zalig gewoon dan ! Als ze niet lukt, Pech dan ! We hebben het dan toch geprobeerd en het zal gewoon lukken ! Ik wil gewoon even zeggen dat ik het echt een maga actie vind! En da het denk ik ni zo simpel is om te organiseren als sommige mensen denken ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 20:36
Sanniiee schreef:
Haj mensen toch! ^^ Laten we er gewoon een leuke actie van maken! ^^ Als ze lukt, Zalig gewoon dan ! Als ze niet lukt, Pech dan ! We hebben het dan toch geprobeerd en het zal gewoon lukken ! Ik wil gewoon even zeggen dat ik het echt een maga actie vind! En da het denk ik ni zo simpel is om te organiseren als sommige mensen denken ...
Nja idd het gaat om het concert! Als de fanactie zou lukken zou het gwn geweldig zijn maar het lijkt mij ook idd zeer moeilijk te organiseeren! Als het zo goed lukt als vorige keer is dat natuurlijk super Ik maak zowiezo al héél wat reclamen!
Th-hOney Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1635 Leeftijd : 30 Location : Limburg Registration date : 23-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 17 dec 2007 - 21:17
Ik vind eigenlijk wel dat ze mogen opscheppen over de THA4 actie, ze hebben er veel tijd & moeite ingestoken en het was super goed gelukt dusja ...
Jha ik heb ook al een paar mensen overtuigd om mee te doen ^^ Ik hoop dat iedereen gewoon geniet van het concert & als die actie weer zo goed lukt isda ook super !
x
G.wenn Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2102 Leeftijd : 32 Location : Sint-truiden Registration date : 01-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 18 dec 2007 - 15:16
joenge die actie was gwn geweldig wat zit gij nu te zevere phoeee
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 18 dec 2007 - 16:32
ze mogen ZEKER opscheppen vind ik! dat moet een vreselijke organisatie geweest zijn! en ik ben echt blij dat BE dat heeft en ben de organisatie daar super dankbaar voor!!!! vind echt super gewoon!!!
MissSchäfer Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 18 dec 2007 - 17:33
Daarseffens op jimtv heb ik weer over 1 of andere actie gehoord!! Ik ga ze hier maar niet herhalen want anders ga ik misschien sommige inspireren tot daden
karen123 Fan
Aantal berichten : 265 Registration date : 01-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 18 dec 2007 - 18:57
G.wenn wie is er aan het zeveren...?
Mmhhh... Die.unendlichkeit... over het algemeen was ik oke met je antwoorden er was alleen iets van 'schuld', maar ik weet niet meer wat.
Ik wou jullie echt niet aanvallen hoor dat had ik al gezegd:P
Maar wat ik bedoelde met dat na-aperij is het volgende:
Wie is er ooit begonnen met zo blaadjes op te steken, niet de belgen dat weten jullie ook wel dus jah bleib is een na-aperij van jullie want die organisator zei zelf dat jullie haar inspiratie waren... maar uiteindelijk, wie is er begonnen met bladeren,... als je daar al achter komt, komt het er dus op neer dat iedereen iedereen na-aapt! Wees er trots op, ze kijken op naar je actie! Die actie gaat niet door trouwens! Geen probleem meer! Ik wil dus niet zeggen dat jullie dikke na-apers zijn,... gewoon dat die bladeren al zo eigen zijn aan TH acties, hartjes, Merci's, bladeren met namen, plakkaten,...
ja da kritisch zijn snap ik ook wel maar tis heel vaak dat jullie van THA4 dat zijn en dan denk ik soms zo van shiiitttt weer hun... niet slecht bedoeld hoor... tzal gwn zijn omdat jullie nu weten wat dat is! Tsja...misschien is dat ook de reden waarom THA4 gelukt is? Maar wij zijn nu eenmaal het soort mensen dit over zo'n dingen onze mening zeggen. En als je een probleem hebt daarmee, mag je dat natuurlijk gerust zeggen Ik heb er geen probleem mee, maar soms valt het op dat jullie alleen zo kritisch zijn, das waarschijnlijk inderdaad daardoor en omdat jullie actie gelukt is en jullie weten wat erachter steekt enz, Ik heb er geen probleem mee, het is gewoon soms zo van, ... eeeejj die.unendlichkeit(of iemand anders weer) is best grappig soms!
dat was het weer denk ik
Jep gewoon mening zeggen
Steffii.TokioHotel! Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3443 Leeftijd : 32 Location : Limburg, Be (zimmer483) Registration date : 15-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 18 dec 2007 - 20:03
Ik vind echt dat de organisatoren van die actie mogen 'opscheppen' hoor ö Het kost heel veel moeite en tijd om zoiets te organiseren e, en dan moet het nog lukken ! Ik doe zeker mee ! Mag ik ook reclame maken op mijn site ervoor of moet ik daarvoor in de organisatie zitten ?
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Frei di 18 dec 2007 - 20:35
'k heb die recto en verso van FREI al gedownload + op mn space (www.myspace.com/tokiohotelbelgie) gezet ohwja, 'k moet 't ook nog ff op mn site zetten :d bijnaaaaaa bergeten
Vampire G Admin THB-Franstalig
Aantal berichten : 148 Registration date : 04-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 18 dec 2007 - 21:18
Steffii.TokioHotel! schreef:
Ik vind echt dat de organisatoren van die actie mogen 'opscheppen' hoor ö
Mag ik ook reclame maken op mijn site ervoor of moet ik daarvoor in de organisatie zitten ?
Ik opschep. Voilà, het is gedaan.
Nu, de antwoord. Je moet zeker niet zit in de organisatie om reclame voor THA4-2 te doen. Dank u wel voor het reclame.
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 19 dec 2007 - 13:00
MissSchäfer schreef:
Daarseffens op jimtv heb ik weer over 1 of andere actie gehoord!! Ik ga ze hier maar niet herhalen want anders ga ik misschien sommige inspireren tot daden
how over wat gaat het? is er een actie die al over zich heeft laten horen op jimtv? concurrentie ofwa? (ja sorry die zin klopt ni ma ge begrijpt het wel )
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 19 dec 2007 - 13:52
Ik vind de actie zelf wel goed, maar ik wil streven naar de beste, origineelste en schitterendste fanactie ooit xP Ik denk nie tdat we er zo uitspringen. Die lichtjes in ht donker vind ik echt dom [myn mening] want kbedoel, iedereen doet dat eh! Echt, niet doen mannen, niet doen. Maar dat blad met FREI is wel nog leuk, kunenn we er niet nog bijdoen dat we op het einde met tiktakjes schudden? De perfecte afwerking fzo xP
Hmm, toedels xxx
MissSchäfer Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 19 dec 2007 - 14:25
saman-th-a schreef:
MissSchäfer schreef:
how over wat gaat het? is er een actie die al over zich heeft laten horen op jimtv? concurrentie ofwa? (ja sorry die zin klopt ni ma ge begrijpt het wel )
Dus er hadden blijkbaar mensen gebeld naar Gerrit in the life is live show om te vertellen over een "nieuwe"actie. blijkbaar zijn veel mensen er tegen dat TH naar Amerika gaat dus willen ze tijdens Geh een blad omhoog houden waarop staat nicht.
@ Risse_th: waarom met tiktakjes schudden?
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 19 dec 2007 - 15:31
pfff ik blijf geloven in THA4-actie ik vind het de beste
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 19 dec 2007 - 16:27
MissSchäfer schreef:
saman-th-a schreef:
MissSchäfer schreef:
Dus er hadden blijkbaar mensen gebeld naar Gerrit in the life is live show om te vertellen over een "nieuwe"actie. blijkbaar zijn veel mensen er tegen dat TH naar Amerika gaat dus willen ze tijdens Geh een blad omhoog houden waarop staat nicht.
Damn 't is toch ni waar eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 19 dec 2007 - 16:30
Citaat :
ik heb drvan gehoord, en vind het gewoon heel leuk zo, dat wordt een oorverdovend lawaai xD kweetnt. x
Th-hOney Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1635 Leeftijd : 30 Location : Limburg Registration date : 23-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 19 dec 2007 - 16:44
maar als ze ook een blad omhoog houden met nicht dan krijg je NICHT FREI en da is nu ook nie de bedoeling dnk ik