Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 2 dec 2007 - 16:10
Die.Unendlichkeit schreef:
wel..."officieel" is natuurlijk niets. Maar van de THA4 actie in oktober waren Saki & alle andere crewleden van TH op de hoogte. Tokio Hotel hebben zelfs 4 van deze bladen gekregen! We hebben een goede organisatie & vermits iedereen het systeem al zo'n beetje kent, hopen we dat iedereen nog eens wilt meewerken om nog eens een grootse fanactie te hebben
Ok, ja ik doe zeker mee!! Maar ik vroeg me dat gewoon ff af... want het zou echt stom zijn, zou iedereen daat iets anders aan het doen zijn!!
Glamorous Superfan
Aantal berichten : 725 Leeftijd : 31 Location : Limburg Registration date : 29-10-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 2 dec 2007 - 18:16
Kvind het een goed idee !!
ButterCup_x Zimmer-Fan
Aantal berichten : 565 Leeftijd : 33 Location : Bilzen, Limburg BE Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 2 dec 2007 - 18:20
Meedoen zal ik sowieso, ongeacht wat de fanactie wordt.. Maar inderdaad, lijkt wat op de vorige, en 2 liedjes is wat veel misschien?
Zak0uskii Admin
Aantal berichten : 1227 Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 2 dec 2007 - 18:49
ButterCup_x schreef:
Meedoen zal ik sowieso, ongeacht wat de fanactie wordt.. Maar inderdaad, lijkt wat op de vorige, en 2 liedjes is wat veel misschien?
Dat het op de vorige lijkt: je hebt gelijk, en dat was/is ook mijn enige twijfel over deze fanactie.... Maar we hebben echt alles besproken (confetti,ballonnen, hartjes,plakaten,zingen,...) en dit is het enige wat zo'n beetje realistisch is. EN dan is het ook het merkteken van België Trouwens, op het franse & engelse forum zijn ze ook aan het denken over fanactie's en er wordt vaak op THA4 gewezen
2 liedjes: klopt ook. Eigenlijk is het ook niet de bedoeling van het op 2 liedjes te doen, maar het probleem is dat we de setlist niet kennen van de nieuwe tour, omdat in BE het eerste concert zal zijn. Daarom hebben we van beide albums een liedje genomen, in de hoop dat ze er toch één spelen
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 2 dec 2007 - 19:13
ik denk dat ze ze allebei gaan spelen hoor khoopt toch ik vind het een soort vervolg op de vorige actie dat het een beetj het zelfde is vind ik neit zo erg nja confettie en ballonnen enz... hebben ze al gedaan in essen dus dat kon niet meer toch vind ik deze actie goed
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 3 dec 2007 - 0:16
ik doe ook zkr mee!! we zaten al om 6 uur voor de computer op kaarten te w88 en we zijn nummer 155 en nummer 156!! echt zalig!! kzal ook proberen om blaadjes mee te nemen dan
MissSchäfer Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 ma 3 dec 2007 - 21:34
Ik heb toch al een enkele mensen overtuigd ervan dat dit de actie is waaraan ze moeten meedoen en sommige hebbe ookal beloofd om der af te printe om daar uit te delen!!
Tom & Bill<33 Superfan
Aantal berichten : 909 Leeftijd : 31 Location : *BruGge-BelGië* Registration date : 07-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 4 dec 2007 - 11:27
k ga dan ook 30 bladj meedoen na daar want vorige keer stondn er mensn naast me en die wistn daar nix van enz dus..
G.wenn Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2102 Leeftijd : 32 Location : Sint-truiden Registration date : 01-11-07
Onderwerp: [Reactie's] THA4-2 di 4 dec 2007 - 11:50
Jaa ik ga der ook een paar meenemen om uit te delen. en jah ik doe zeker mee ze
Sanniiee Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3441 Leeftijd : 32 Location : Gingelom - Limburg - België Registration date : 23-10-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 4 dec 2007 - 11:52
Ik zal ook proberen er zoveel mogelijk te kopiëren, en uit te delen. x ^^
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 4 dec 2007 - 13:56
Aantal berichten : 141 Registration date : 06-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 6 dec 2007 - 15:46
miss Kaulitz schreef:
Die.Unendlichkeit schreef:
twas niet mijn idee hoor^^ en ik heb ook de tekst niet geschreven
weetik zeker van dat geschreven, dat kun je merken
Wat is mis met het schrijven? :p
Ik heb vlug alles doorgenomen. Dat van de sterren, hebben ze in Amneville al geprobeerd, en naar 't schijnt zag je er niks van.. En ja, acties zijn overal te vinden, het zijn maar 2-3 mensen die het willen organiseren, maar ze zuller waarschijnlijk nooit lukken, ze hebben geen idee van wat de organisatie inhoudt :p
Dus ja, wij zijn weer goed bezig he ^^
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 6 dec 2007 - 17:14
nja!!! het is gemakkelijk en iedereen kan meedoen!! en het is gratis vind echt super acties met dat A4 blad
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 7 dec 2007 - 13:25
Betreft de fotocopies, maar er staat antwoorden in het daarvoor bestemde topic dusjah.. :p
Zou het ook mogelijk zijn dat de mensen waarschuwen wanneer de fotocopies zijn gemaakt? (en dit dus te editen in het eerste bericht)
Dan kan ik editen op de franstalige forum =)
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 7 dec 2007 - 13:36
tegen wanneer zou je het liefst hebben dat ze gekopieerd zijn???
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 7 dec 2007 - 13:40
Heeft geen belang eigenlijk, als je ze maar meehebt op 3maart :p
Maar wie er al heeft gemaakt, mag het posten^^
karen123 Fan
Aantal berichten : 265 Registration date : 01-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 11 dec 2007 - 15:18
Hooiii ik had een idee als nu alle mensen van België die naar Nederland gaan nu is de THA4_1 en 2 bladen afprinten en zo meenemen en daar mee zwaaien, maakt niet uit wanneer en er opschrijven Remember Belgium, is dat weer zo leuk, dan weten ze dat je van België bent, enz... dacht ik zoo...
het is geen actie gewoon een leukigheidje!
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 di 11 dec 2007 - 16:48
ik doe zeker mee! weet wel nog niet hoeveel ik er kan afprinten. OMG ik kan niet weer wachte !!!!
Olsa Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1477 Leeftijd : 30 Location : Gent,Oost Vlaanderen,Belgie Registration date : 11-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 12 dec 2007 - 9:55
tomloverke schreef:
Leuk!!! Wil dolgraag meedoen maar ik heb 1. geen tickets (ze waren direct sold out! ) 2.mag waarschijnlijk niet van mn ouders! Ik ben zoooo zieleug!!
ik heb net hetzelfde probleem tomloverke
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 12 dec 2007 - 18:44
Neelu schreef:
Hoi!! Er is toch al een fanactie!!? Namelijk glow in the dark sterretjes voor by in de nacht?! Wat is nu de ECHTE fanactie?? Neeelu!! kus!
Gewoon alle 3 doen?
jaja, ge leest het goed 3!!!
Der is ook nog een actie van een witte ballon met een rood hart erop oplazen en omhoog houden bij An Deiner Seite
Voor die sterretjes hebben we in de clans van Netlog overigens nog afgesproken om die sterretejes ook bij 1000 Meere omhoog te houden, omdat het niet zeker is of ze In Die Nacht gaan spelen...
Grtz en veel succes met het onthouden van de acties
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 12 dec 2007 - 19:55
Bon k'ga effe agressief doen.. mense steekt da is in u kop: die sterre ziet ge ni op een concert! ze hebben het in amneville gedaan en ze zage nix, t is daar ni donker genoeg.
"veel succes met het onthouden van de acties " Ja tof, heel het concert lang bij bijna elk liedje van "ah ja, wa moet ik nu doen? dat.. ah nee da's pas straks" Ma geniet gewoon van da concert en houdt u maar aan één actie.. Daarom zeg ik niet bepaald THA4-2 (ook al gaat deze waarschijnlijk de grootste worden), maar echt, begin niet met zoveel acties te doen..
Sanniiee Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3441 Leeftijd : 32 Location : Gingelom - Limburg - België Registration date : 23-10-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 12 dec 2007 - 20:00
Ik vind de THA4 actie echt zalig geweldig! En die Glow-in-the-dark-ster actie gaat niet ect lukken hoor! Wss gaat die ster al totaal niet genoeg zijn opgeladen voor het concert, Want voor die tegoei is opgeladen, Moet die echt onder licht of in de zon gelegen hebben...
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 12 dec 2007 - 20:02
saman-th-a schreef:
Bon k'ga effe agressief doen.. mense steekt da is in u kop: die sterre ziet ge ni op een concert! ze hebben het in amneville gedaan en ze zage nix, t is daar ni donker genoeg.
"veel succes met het onthouden van de acties " Ja tof, heel het concert lang bij bijna elk liedje van "ah ja, wa moet ik nu doen? dat.. ah nee da's pas straks" Ma geniet gewoon van da concert en houdt u maar aan één actie.. Daarom zeg ik niet bepaald THA4-2 (ook al gaat deze waarschijnlijk de grootste worden), maar echt, begin niet met zoveel acties te doen..