Tokio Hotel Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenLaatste afbeeldingenInloggen

[Reactie's] THA4-2

Ga naar beneden 
+27
Nena
Vampire G
Steffii.TokioHotel!
Selene°
live_my_life
Olsa
saman-th-a
shOupett'
ButterCup_x
Glamorous
Th-hOney
TH-lvrtje
MissSchäfer
karen123
Bill Lovertt!! <3
Sanniiee
billslove
G.wenn
TH_is_the_world
tomloverke
Iris
Tom & Bill<33
Neelu
sade
Razorblade.Kisses_x
miss Kaulitz
Zak0uskii
31 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Th-hOney
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Th-hOney

Vrouw Aantal berichten : 1635
Leeftijd : 30
Registration date : 23-09-07

[Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptywo 12 dec 2007 - 20:17

saman-th-a schreef:
Bon k'ga effe agressief doen..
mense steekt da is in u kop: die sterre ziet ge ni op een concert! ze hebben het in amneville gedaan en ze zage nix, t is daar ni donker genoeg.

"veel succes met het onthouden van de acties "
Ja tof, heel het concert lang bij bijna elk liedje van "ah ja, wa moet ik nu doen? dat.. ah nee da's pas straks"
Ma geniet gewoon van da concert en houdt u maar aan één actie.. Daarom zeg ik niet bepaald THA4-2 (ook al gaat deze waarschijnlijk de grootste worden), maar echt, begin niet met zoveel acties te doen.. Rolling Eyes

Da vind ik dus ook ! De THA4-2 actie is gemakkelijk en duidelijk en het was in oktober een groot succes waarom nu iets ingewikkeld gaan doen wa waarschijnlijk toch nie lukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
karen123
Fan
Fan
karen123

Aantal berichten : 265
Registration date : 01-09-07

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptywo 12 dec 2007 - 20:29

oke diester heeft wel ni zo lang nodig om op te laden (wou ik effe zeggen) maar inderdaad da ga ni lukken zo'n sterren zie je alleen int pikkendonker ik kant weten!Razz

Echt waar da ga nooit lukken!!

kvind de THA4 actie beter kwou dak er kon bijzijn en ik hoop dus da er in nederland een degelijke actie wordt georganiseerd want wa ze nu allemaal gaan doen,?? condooms en bh's en... Laughing
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
live_my_life

Vrouw Aantal berichten : 3585
Leeftijd : 33
Registration date : 08-12-07

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 10:06

Jah over die ster heb ik ook wel mijn twijfels.
Dr hebben dr tege mij al gezegd van "Hou het licht van u GSM dr den helen tijd tegen, dan bljft het opgeladen"... Maar dan mist ge toch stukken van het concert door heel de tijd op die toetskes van uwe gsm te zitten drukken omda da lichtje maar zou aanblijven.

Da me die ballonnen vind ik zelf wél een heel goei id
(nee, 'k heb het ni zelf verzonnen, dus ik krijkg ook geenen dikke nek nu:p)
saman-th-a
Kreischie
Kreischie
saman-th-a

Aantal berichten : 141
Registration date : 06-12-07

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 11:58

ma zoals ik al zei, balonne kosten eigenlijk wel veel.. en ni op rekene da iedereen zijn eigen meeheeft.. Dus als jullie dat dan wille doen, ge gaat wa uit u zak moete hale! :p

Van die sterre, wa mij eigelijk pist, is dat het blijkbaar grote proporties begint te neme.. mense weten daar blijkbaar meer over dan over de THA4..

dus als jullie da ergens zien staan, stuur hen de link van de tha4 aub =)
TH-lvrtje
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
TH-lvrtje

Vrouw Aantal berichten : 3435
Leeftijd : 31
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 12:00

ja eerlijk gezegd ben ik meer voor THA4 dan die sterren Smile maar mss doe ik wel allebei
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
live_my_life

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 13:07

hmm, zoveel kosten balonnen ni ze
20ct ofzo in Wijnegem Shopping Center? meer zal't echt ni zijn.
Tenzij ge echt van die supergrote wilt kope natuurlijk.
Ik pak een 'normaal' formaat mee waar ik thuis al me rode alcoholstift een hartje I love you op heb getekend
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 13:10

ik doe zowiezo al mee met da THA4-2 actie,
voor de rest zie ik wel,als het haalbaar is miss Very Happy
TH-lvrtje
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
TH-lvrtje

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 13:51

maar kan er soms iemand eens samen zetten in een bericht wat er allemaal valt te doen alleja ... kan neit echt meer volgen Smile
de THA4-actie doe ik ZEKER mee Smile dan heb je nog die witte ballon met rood hartje er op getekend en zo een glow ster???(waar kan je die kopen?)(sorry effe offtopic vergeef me! Smile)
saman-th-a
Kreischie
Kreischie
saman-th-a

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 14:35

Voor die ballonne, 20ct per ballon of zakske?voor hoeveel ballonne?

Ok, als we toch bezig zijn met acties.. Ik had voorgsteld om bij geh een blad met bleib naar omhoog te doen, maar ik zag ergens dat ze het wilden doen in Ndl Evil or Very Mad
MissSchäfer
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
MissSchäfer

Vrouw Aantal berichten : 5816
Leeftijd : 35
Registration date : 25-11-07

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 14:37

Als het zo doorgaat kunne we tegen 3 maart bij elke liedje iets anders gaan doen Shocked Is echt stom dat iedereen perse zijn eigen ding wilt beginnen te bedenken
saman-th-a
Kreischie
Kreischie
saman-th-a

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 14:39

Is eigenlijk wel normaal. Ze hebben gezien dat we bedankt werden door de groep en ze willen dus ook iets doen om daarna super fier te kunnen zijn.. Jaloezie noem ik da voor sommige.. Rolling Eyes
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 14:46

saman-th-a schreef:

Ok, als we toch bezig zijn met acties.. Ik had voorgsteld om bij geh een blad met bleib naar omhoog te doen, maar ik zag ergens dat ze het wilden doen in Ndl Evil or Very Mad
ja hier is de link: http://www.tokiohotelactie040308.tk/ wordt dan wel 2 dagen na elkaar ongeveer hetzelfde Evil or Very Mad
MissSchäfer
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
MissSchäfer

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 14:52

XxnelexX schreef:
saman-th-a schreef:

ja hier is de link: http://www.tokiohotelactie040308.tk/ wordt dan wel 2 dagen na elkaar ongeveer hetzelfde Evil or Very Mad
Wij zijn tog eerst Laughing
TH-lvrtje
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
TH-lvrtje

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 15:25

nja ik zou het alleen bij THA4-actie houden Smile vind ik zelf ook het beste
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
live_my_life

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 16:05

saman-th-a schreef:

euhm, ik denk per ballon
maar da's zon winkel waar ze allemaal van die speciale balonnen hebben
in de blokker/casa ofzo denk ik wel da je die nog goedkoper vind...
Ik had ook gehoord dat ze vorig jaar in duitsland als iets gedaan hadden met balonnen,,, kan iemand mij zeggen op diet klopt?
Anderz zou het wel idioot zijn om het opnieuw te doen
MissSchäfer
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
MissSchäfer

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 16:24

live_my_life schreef:
saman-th-a schreef:

euhm, ik denk per ballon
maar da's zon winkel waar ze allemaal van die speciale balonnen hebben
in de blokker/casa ofzo denk ik wel da je die nog goedkoper vind...
Ik had ook gehoord dat ze vorig jaar in duitsland als iets gedaan hadden met balonnen,,, kan iemand mij zeggen op diet klopt?
Anderz zou het wel idioot zijn om het opnieuw te doen
in essen heeft het publiek op een bepaald moment ballonnen los gelaten, geloof ik!!
saman-th-a
Kreischie
Kreischie
saman-th-a

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 16:43

inderdaad, hebben ze in essen al gedaan. En dat was super mooi.. ik vind dat we dat niet moeten "nadoen", dan blijft da zo het essen dingetje..

da van die bleib.. amai, als da ni nagedaan is Evil or Very Mad
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 16:48

saman-th-a schreef:
inderdaad, hebben ze in essen al gedaan. En dat was super mooi.. ik vind dat we dat niet moeten "nadoen", dan blijft da zo het essen dingetje..

Ja heb dat ook tegen degene gezegd (die het organiseert) ma ze wil nie luisteren! Ze zegt dat dat iets heel anders is! THA4 is iets Belgisch dan moeten ze ons niet gaan na-apen! (en wij zijn idd toch eerder en dan is er in NL de lol al vanaf Twisted Evil )
MissSchäfer
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
MissSchäfer

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 16:49

XxnelexX schreef:
saman-th-a schreef:

Ja heb dat ook tegen degene gezegd (die het organiseert) ma ze wil nie luisteren! Ze zegt dat dat iets heel anders is! THA4 is iets Belgisch dan moeten ze ons niet gaan na-apen! (en wij zijn idd toch eerder en dan is er in NL de lol al vanaf Twisted Evil )
ik had eerst gehoord dat ze in nederland iets met jumbie gingen doen dus vliegtuigens (papieren) gingen maken en dan in de lucht gooien
saman-th-a
Kreischie
Kreischie
saman-th-a

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptydo 13 dec 2007 - 16:49

ma sowieso, de mense beseffe ni wat de organisatie allemaal inhoudt.. ze denke dat het genoeg is als je zo'n site maakt.. volgens mij wordt ahoy zooo'n grote mix van allemaal mini acties, da gaat op niks trekken..

Ma bon, we zijn hier wel een beetje off topic Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptyvr 14 dec 2007 - 13:56

Kvinnet wel een leuk idee !
Voor un moet da machtig zijn Very Happy
Idee voor et volgende : x me lichtjes Smile
Want dees trekt tg nogal op de vorige ?
x
saman-th-a
Kreischie
Kreischie
saman-th-a

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptyvr 14 dec 2007 - 14:26

volgend concert doen we wss niks, dat is dan juist het originele, want er wordt toch overal iets gedaan! xD

Nou, 't is zowa de bedoeling dat het op de vorige trekt, 't is zo het belgisch ding Wink
TH-lvrtje
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
TH-lvrtje

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptyvr 14 dec 2007 - 15:34

jep vind ik Smile zo kennen ze ons Smile DE THA4-ers Smile klinkt lol! maar wel leuk...
Steffii.TokioHotel!
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Steffii.TokioHotel!

Vrouw Aantal berichten : 3443
Leeftijd : 32
Registration date : 15-12-07

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptyza 15 dec 2007 - 22:16

Ik vond het echt geweldig ! Om er dan zo mee aan te mogen doen met iedereen gaf zo'n geweldig gevoel en de jongens vonden het Super ! ^^
http://tokiohotelworld.startspot.be
karen123
Fan
Fan
karen123

Aantal berichten : 265
Registration date : 01-09-07

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Emptyzo 16 dec 2007 - 19:23

ik wil eerst nog is even duidelijk zeggen da ik THA4_1 en 2 echt goed en leuk vind maar mss kan je de mensen van NL helpen door tips te geven enz positief te zijn en ze er mee uit te helpen want ik vind het nu ook een warboel en je moet er niet van uitgaan dat die mensen niet weten wat ze doen omdat jullie actie nu toevallig is gelukt mss weten die mensen wel wat ze doen!!

het is nogal makkelijk comments te geven! wees gwn positief en nog iets ik denk niet dat jullie nu alleen beslissen welke acties wel of niet of dat er een actie is of niet en welke dat is, dat jullie dat beslissen omdat jullie er eerst mee waren in België ik vond het echt geweldig en het is een eer om bij België te horen zo!! maar er zijn meer mensen die naar TH gaan en die vol ideeen zitten!

ik wou dat even kwijt!!

Maar het blijft een geweldige actie!! Razz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2   [Reactie's] THA4-2 - Pagina 3 Empty

[Reactie's] THA4-2
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-