Aantal berichten : 1635 Leeftijd : 30 Location : Limburg Registration date : 23-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 12 dec 2007 - 20:17
saman-th-a schreef:
Bon k'ga effe agressief doen.. mense steekt da is in u kop: die sterre ziet ge ni op een concert! ze hebben het in amneville gedaan en ze zage nix, t is daar ni donker genoeg.
"veel succes met het onthouden van de acties " Ja tof, heel het concert lang bij bijna elk liedje van "ah ja, wa moet ik nu doen? dat.. ah nee da's pas straks" Ma geniet gewoon van da concert en houdt u maar aan één actie.. Daarom zeg ik niet bepaald THA4-2 (ook al gaat deze waarschijnlijk de grootste worden), maar echt, begin niet met zoveel acties te doen..
Da vind ik dus ook ! De THA4-2 actie is gemakkelijk en duidelijk en het was in oktober een groot succes waarom nu iets ingewikkeld gaan doen wa waarschijnlijk toch nie lukt!
karen123 Fan
Aantal berichten : 265 Registration date : 01-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 12 dec 2007 - 20:29
oke diester heeft wel ni zo lang nodig om op te laden (wou ik effe zeggen) maar inderdaad da ga ni lukken zo'n sterren zie je alleen int pikkendonker ik kant weten!
Echt waar da ga nooit lukken!!
kvind de THA4 actie beter kwou dak er kon bijzijn en ik hoop dus da er in nederland een degelijke actie wordt georganiseerd want wa ze nu allemaal gaan doen,?? condooms en bh's en...
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 10:06
Jah over die ster heb ik ook wel mijn twijfels. Dr hebben dr tege mij al gezegd van "Hou het licht van u GSM dr den helen tijd tegen, dan bljft het opgeladen"... Maar dan mist ge toch stukken van het concert door heel de tijd op die toetskes van uwe gsm te zitten drukken omda da lichtje maar zou aanblijven.
Da me die ballonnen vind ik zelf wél een heel goei id (nee, 'k heb het ni zelf verzonnen, dus ik krijkg ook geenen dikke nek nu:p)
saman-th-a Kreischie
Aantal berichten : 141 Registration date : 06-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 11:58
ma zoals ik al zei, balonne kosten eigenlijk wel veel.. en ni op rekene da iedereen zijn eigen meeheeft.. Dus als jullie dat dan wille doen, ge gaat wa uit u zak moete hale! :p
Van die sterre, wa mij eigelijk pist, is dat het blijkbaar grote proporties begint te neme.. mense weten daar blijkbaar meer over dan over de THA4..
dus als jullie da ergens zien staan, stuur hen de link van de tha4 aub =)
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 12:00
ja eerlijk gezegd ben ik meer voor THA4 dan die sterren maar mss doe ik wel allebei
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 13:07
hmm, zoveel kosten balonnen ni ze 20ct ofzo in Wijnegem Shopping Center? meer zal't echt ni zijn. Tenzij ge echt van die supergrote wilt kope natuurlijk. Ik pak een 'normaal' formaat mee waar ik thuis al me rode alcoholstift een hartje op heb getekend
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 13:10
ik doe zowiezo al mee met da THA4-2 actie, voor de rest zie ik wel,als het haalbaar is miss
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 13:51
maar kan er soms iemand eens samen zetten in een bericht wat er allemaal valt te doen alleja ... kan neit echt meer volgen de THA4-actie doe ik ZEKER mee dan heb je nog die witte ballon met rood hartje er op getekend en zo een glow ster???(waar kan je die kopen?)(sorry effe offtopic vergeef me! )
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 14:35
Voor die ballonne, 20ct per ballon of zakske?voor hoeveel ballonne?
Ok, als we toch bezig zijn met acties.. Ik had voorgsteld om bij geh een blad met bleib naar omhoog te doen, maar ik zag ergens dat ze het wilden doen in Ndl
MissSchäfer Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 14:37
Als het zo doorgaat kunne we tegen 3 maart bij elke liedje iets anders gaan doen Is echt stom dat iedereen perse zijn eigen ding wilt beginnen te bedenken
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 14:39
Is eigenlijk wel normaal. Ze hebben gezien dat we bedankt werden door de groep en ze willen dus ook iets doen om daarna super fier te kunnen zijn.. Jaloezie noem ik da voor sommige..
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 14:46
saman-th-a schreef:
Ok, als we toch bezig zijn met acties.. Ik had voorgsteld om bij geh een blad met bleib naar omhoog te doen, maar ik zag ergens dat ze het wilden doen in Ndl
ja hier is de link: http://www.tokiohotelactie040308.tk/ wordt dan wel 2 dagen na elkaar ongeveer hetzelfde
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 14:52
XxnelexX schreef:
saman-th-a schreef:
ja hier is de link: http://www.tokiohotelactie040308.tk/ wordt dan wel 2 dagen na elkaar ongeveer hetzelfde
Wij zijn tog eerst
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 15:25
nja ik zou het alleen bij THA4-actie houden vind ik zelf ook het beste
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 16:05
saman-th-a schreef:
euhm, ik denk per ballon maar da's zon winkel waar ze allemaal van die speciale balonnen hebben in de blokker/casa ofzo denk ik wel da je die nog goedkoper vind... Ik had ook gehoord dat ze vorig jaar in duitsland als iets gedaan hadden met balonnen,,, kan iemand mij zeggen op diet klopt? Anderz zou het wel idioot zijn om het opnieuw te doen
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 16:24
live_my_life schreef:
saman-th-a schreef:
euhm, ik denk per ballon maar da's zon winkel waar ze allemaal van die speciale balonnen hebben in de blokker/casa ofzo denk ik wel da je die nog goedkoper vind... Ik had ook gehoord dat ze vorig jaar in duitsland als iets gedaan hadden met balonnen,,, kan iemand mij zeggen op diet klopt? Anderz zou het wel idioot zijn om het opnieuw te doen
in essen heeft het publiek op een bepaald moment ballonnen los gelaten, geloof ik!!
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 16:43
inderdaad, hebben ze in essen al gedaan. En dat was super mooi.. ik vind dat we dat niet moeten "nadoen", dan blijft da zo het essen dingetje..
da van die bleib.. amai, als da ni nagedaan is
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 16:48
saman-th-a schreef:
inderdaad, hebben ze in essen al gedaan. En dat was super mooi.. ik vind dat we dat niet moeten "nadoen", dan blijft da zo het essen dingetje..
Ja heb dat ook tegen degene gezegd (die het organiseert) ma ze wil nie luisteren! Ze zegt dat dat iets heel anders is! THA4 is iets Belgisch dan moeten ze ons niet gaan na-apen! (en wij zijn idd toch eerder en dan is er in NL de lol al vanaf )
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 16:49
XxnelexX schreef:
saman-th-a schreef:
Ja heb dat ook tegen degene gezegd (die het organiseert) ma ze wil nie luisteren! Ze zegt dat dat iets heel anders is! THA4 is iets Belgisch dan moeten ze ons niet gaan na-apen! (en wij zijn idd toch eerder en dan is er in NL de lol al vanaf )
ik had eerst gehoord dat ze in nederland iets met jumbie gingen doen dus vliegtuigens (papieren) gingen maken en dan in de lucht gooien
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 13 dec 2007 - 16:49
ma sowieso, de mense beseffe ni wat de organisatie allemaal inhoudt.. ze denke dat het genoeg is als je zo'n site maakt.. volgens mij wordt ahoy zooo'n grote mix van allemaal mini acties, da gaat op niks trekken..
Ma bon, we zijn hier wel een beetje off topic
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 14 dec 2007 - 13:56
Kvinnet wel een leuk idee ! Voor un moet da machtig zijn Idee voor et volgende : x me lichtjes Want dees trekt tg nogal op de vorige ? x
saman-th-a Kreischie
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 14 dec 2007 - 14:26
volgend concert doen we wss niks, dat is dan juist het originele, want er wordt toch overal iets gedaan!
Nou, 't is zowa de bedoeling dat het op de vorige trekt, 't is zo het belgisch ding
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 14 dec 2007 - 15:34
jep vind ik zo kennen ze ons DE THA4-ers klinkt maar wel leuk...
Steffii.TokioHotel! Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3443 Leeftijd : 32 Location : Limburg, Be (zimmer483) Registration date : 15-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 15 dec 2007 - 22:16
Ik vond het echt geweldig ! Om er dan zo mee aan te mogen doen met iedereen gaf zo'n geweldig gevoel en de jongens vonden het Super ! ^^
karen123 Fan
Aantal berichten : 265 Registration date : 01-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 16 dec 2007 - 19:23
ik wil eerst nog is even duidelijk zeggen da ik THA4_1 en 2 echt goed en leuk vind maar mss kan je de mensen van NL helpen door tips te geven enz positief te zijn en ze er mee uit te helpen want ik vind het nu ook een warboel en je moet er niet van uitgaan dat die mensen niet weten wat ze doen omdat jullie actie nu toevallig is gelukt mss weten die mensen wel wat ze doen!!
het is nogal makkelijk comments te geven! wees gwn positief en nog iets ik denk niet dat jullie nu alleen beslissen welke acties wel of niet of dat er een actie is of niet en welke dat is, dat jullie dat beslissen omdat jullie er eerst mee waren in België ik vond het echt geweldig en het is een eer om bij België te horen zo!! maar er zijn meer mensen die naar TH gaan en die vol ideeen zitten!