Aantal berichten : 333 Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 21 dec 2007 - 18:29
Ik doe ook zeker mee!!! Ma da met die Sterretjes bij In die Nachtn, zou ook wel mooi en haalbaar kunen zijn, Vind ik....
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 21 dec 2007 - 18:37
nja is waar! maar waar kunt ge dat kopen???
MissSchäfer Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 21 dec 2007 - 21:06
TH-lvrtje schreef:
nou ja kopen is net moeilijk: bij zo een cadeauwinkel ofzo. En het zou inderdaad mooi zijn, moest het werken. Maar daar knelt net het schoentje!!
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 21 dec 2007 - 23:48
Zie ik ga gewoon met alle actie meedoen waarvan ik weet. Dus al ZEKER met de A4 acite (ik print die bladen gwoon voor mij en mn vriendinnen af) Maar ook met die witte ballonnen (want die heb ik ondertussen al gekocht, en anders is't zonde van't geld) En ook met de sterren (ik heb ze hier thuis toch liggen, dus wat heb ik er mee te verliezen )
.x
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 21 dec 2007 - 23:50
MissSchäfer schreef:
TH-lvrtje schreef:
nou ja kopen is net moeilijk: bij zo een cadeauwinkel ofzo. En het zou inderdaad mooi zijn, moest het werken. Maar daar knelt net het schoentje!!
Sorry voor de dubbelpost (weeral), maar ik zie dit bericht nu pas staan
-> In den EXPO (Wijnegem of Roosendaal of nog ergens anders waar ze nen expo hebben) !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 22 dec 2007 - 11:34
Man man, wa een gedoe allemaal ... Ik snap echt nie waarom sommigen verschillende acties willen tijdens het concert, is 1 actie dan nie genoeg?? En trouwens, waarom gaat ge naar het concert: om TH te zien en een supertijd te beleven of om u de ganse tijd te focussen (bij wijze van spreken) op welke "actie" er nu moet komen? (en sorry, maar een mengelmoes van verschillende acties die dan nie door iedereen gaat worden uitgevoerd, da gaat op nie veel trekken)
1 actie is meer dan genoeg en ik zeg nie dat die andere "acties" op niks trekken ofzo, maar de THA4 - actie is iets typisch Belgisch (in mijn ogen). Sommigen onder jullie hebben het al gezegd: de jongens waren toen verwonderd en hun gezichten spraken boekdelen. Als ge nu afkomt met de THA4 2 - actie, gaan die zeker zoiets hebben van "Ahjaaaaaaaa, de actie van België " (remember 14.10.2007 én het stond nie voor niks vermeld op de officiële site van TH).
Ik heb zo de indruk (ik kan ook mis zijn .. ) da velen (degenen die andere acties willen organiseren) zo het gevoel hebben van het effect da de THA4 -actie had, te willen overtreffen. Ze willen met iets "WOW, SPECTACULAIR" afkomen, zoda de jongens superverwonderd gaan zijn. Ik versta da wel: iedereen wil wel da iets wa zij bedacht hebben in het geheugen gegrift zal blijven bij TH. Maar ik heb zo het gevoel da het precies een soort van "wedstrijd" aan het worden is: "Wie komt af met het beste idee en door welke actie(s) zouden de jongens het meest verbaasd zijn?" In mijn ogen is de THA4 - actie simpel (simpel in de zin van: er komt niks superspectaculairs bij kijken (A4-bladeren), maar het effect vermenigvuldigd door 7000 mensen is dan wél spectaculair => verwijzing naar 14.10.2007), maar typisch Belgisch. Het is gelijk een soort van "vervolg".
Ik herhaal: een mengelmoes van verschillende acties die dan nie door iedereen gaat uitgevoerd worden, da gaat op nie veel trekken. Het is nie om iets af te doen aan het idee, zeker nie! Maar een organisatie van iets neemt veel tijd in beslag, er komt veel bij kijken en het moet uitgevoerd worden op de juiste manier. Daarom da ik ook het meeste vertrouwen heb in die THA4 2 - actie: 1) de vorige actie is nie "zomaar" gelukt (bij deze: Chapeau aan de organisatie!!) 2) als IEDEREEN mee wil doen met het "vervolg", dan zult ge zien wa voor een super - effect ge weer gaat krijgen.
Zo, die dingen moesten ff van m'n hart! En voor alle duidelijkheid: 't is überhaupt géén aanval op iemand, 't is gewoon MIJN mening die ik zeg.
Th-hOney Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1635 Leeftijd : 30 Location : Limburg Registration date : 23-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 22 dec 2007 - 11:38
-CxB- schreef:
Man man, wa een gedoe allemaal ... Ik snap echt nie waarom sommigen verschillende acties willen tijdens het concert, is 1 actie dan nie genoeg?? En trouwens, waarom gaat ge naar het concert: om TH te zien en een supertijd te beleven of om u de ganse tijd te focussen (bij wijze van spreken) op welke "actie" er nu moet komen? (en sorry, maar een mengelmoes van verschillende acties die dan nie door iedereen gaat worden uitgevoerd, da gaat op nie veel trekken)
1 actie is meer dan genoeg en ik zeg nie dat die andere "acties" op niks trekken ofzo, maar de THA4 - actie is iets typisch Belgisch (in mijn ogen). Sommigen onder jullie hebben het al gezegd: de jongens waren toen verwonderd en hun gezichten spraken boekdelen. Als ge nu afkomt met de THA4 2 - actie, gaan die zeker zoiets hebben van "Ahjaaaaaaaa, de actie van België " (remember 14.10.2007 én het stond nie voor niks vermeld op de officiële site van TH).
Ik heb zo de indruk (ik kan ook mis zijn .. ) da velen (degenen die andere acties willen organiseren) zo het gevoel hebben van het effect da de THA4 -actie had, te willen overtreffen. Ze willen met iets "WOW, SPECTACULAIR" afkomen, zoda de jongens superverwonderd gaan zijn. Ik versta da wel: iedereen wil wel da iets wa zij bedacht hebben in het geheugen gegrift zal blijven bij TH. Maar ik heb zo het gevoel da het precies een soort van "wedstrijd" aan het worden is: "Wie komt af met het beste idee en door welke actie(s) zouden de jongens het meest verbaasd zijn?" In mijn ogen is de THA4 - actie simpel (simpel in de zin van: er komt niks superspectaculairs bij kijken (A4-bladeren), maar het effect vermenigvuldigd door 7000 mensen is dan wél spectaculair => verwijzing naar 14.10.2007), maar typisch Belgisch. Het is gelijk een soort van "vervolg".
Ik herhaal: een mengelmoes van verschillende acties die dan nie door iedereen gaat uitgevoerd worden, da gaat op nie veel trekken. Het is nie om iets af te doen aan het idee, zeker nie! Maar een organisatie van iets neemt veel tijd in beslag, er komt veel bij kijken en het moet uitgevoerd worden op de juiste manier. Daarom da ik ook het meeste vertrouwen heb in die THA4 2 - actie: 1) de vorige actie is nie "zomaar" gelukt (bij deze: Chapeau aan de organisatie!!) 2) als IEDEREEN mee wil doen met het "vervolg", dan zult ge zien wa voor een super - effect ge weer gaat krijgen.
Zo, die dingen moesten ff van m'n hart! En voor alle duidelijkheid: 't is überhaupt géén aanval op iemand, 't is gewoon MIJN mening die ik zeg.
Ik kon het zelf nie beter zeggen
Sanniiee Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3441 Leeftijd : 32 Location : Gingelom - Limburg - België Registration date : 23-10-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 22 dec 2007 - 12:15
Ik ben het volledig eens met carina! Da is dus helemaal hetzelfde als wa ik dervan vindt! Go Carinaa!
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 22 dec 2007 - 12:20
Helemaal mee eens!!
Vampire G Admin THB-Franstalig
Aantal berichten : 148 Registration date : 04-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 22 dec 2007 - 16:39
-CxB- schreef:
DANK UW WEL -CxB-
Citaat :
1) de vorige actie is nie "zomaar" gelukt (bij deze: Chapeau aan de organisatie!!)
Inderdaad, niet zomaar gelukt...
Olsa Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1477 Leeftijd : 30 Location : Gent,Oost Vlaanderen,Belgie Registration date : 11-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 22 dec 2007 - 20:29
-CxB- schreef:
awal dat bedoel ik het ganse tijd ^-^
G.wenn Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2102 Leeftijd : 32 Location : Sint-truiden Registration date : 01-11-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 23 dec 2007 - 9:08
goed gezegd
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 23 dec 2007 - 9:31
geef ook helemaal gelijk !
Vampire G Admin THB-Franstalig
Aantal berichten : 148 Registration date : 04-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 29 dec 2007 - 13:24
De statistieken van de THA4-2:
* 29.12.07, op 65 dagen van het belgische concert en de THA4-2
* De officiële blog van de THA4-2 is 17.100 keer bezocht * De belgische media zijn gecontacteerd * 39 fora en blogs waar de THA4-2 op zijn gepost
* 4.724 fotokopieën-beloftes
Officiële blog van de THA4-2: http://tokiohotel-belgium.skynetblogs.be/
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 29 dec 2007 - 15:48
Vampire G schreef:
* 39 fora en blogs waar de THA4-2 op zijn gepost
ik denk dat dit meer is hoor want ik ken superveel mensen dit het op hun netlog hebben staan
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 za 29 dec 2007 - 22:34
MissSchäfer schreef:
Vampire G schreef:
* 39 fora en blogs waar de THA4-2 op zijn gepost
ik denk dat dit meer is hoor want ik ken superveel mensen dit het op hun netlog hebben staan
ja, ik denk het eigelijk ook ik heb het in alle TH clans van netlog gepost die ik ken + volgens mij staat het ook in een blog op m'n profiel én het staat op m'n site
karen123 Fan
Aantal berichten : 265 Registration date : 01-09-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 30 dec 2007 - 11:11
ik vond ook echt echt echt THA4 echt goed man!
Daar was echt een wow effect ik zag zo alleen voor mij bladeren en toen ik zo naar acter keek man, dat was echt zo WOOOW*kwijlt met haar mond open* zoiets?...!!
Ik vnd ook wel dat veel mensen zo wedstrijd houden, maar ik denk niet dat het gaat om ter spectaculairst! allezins bij mij niet, dat kan wel bij anderen(?), maar inderdaad een actie is leuk, maar het is vaak zo dat je zo'n geweldig idee hebt maar dan is er al een actie en meestal laat je het dan zo maar(ik toch), maar ik heb nu deze keer wel is doorgedaan(voor belgie en NL) mar we zien wel waar we komenç (voor belgie denk ik ook dat mijn actie echt onrealistsich is) maar het 'spreekwoord' gaat een nee heb je een ja kun je krijgen en ik geloof daar heel sterk in dus ik probeerde, we zien wel hoe het gaat,...
Maar inderdaad er zijn mensen die hun actie zo willen opdringen en ik merk dat vooral(eigenlijk alleen maar) bij NL!
Ik vind het gwn leuk om een actie te doen maar het belangrijkste is wel het concert! zeker wel!
Dus als er een actie zou lukken zoals THA4 doe ik mee, maar er zijn wel acties waarvan je nu al weet dat die niet gaat lukken, dan doe ik ook niet de moeite!
Nog even een herhaling, die sterretjes gaan niet lukken! ik wil jullie niet afbreken maar echt echt echt waar die sterretjes geven geen licht! het zou natuurlijk wel mooi zijn als het gwn ging om het feit dat mensen sterretjes vast hebben, maar ik denk dat het om de lichtjes gaat, maar dat gaat niet lukken, sorry!
Nog eens een dikke chapeau aan THA4, als ik naar BE zou gaan deed ik zeker mee want het wow effect was er wel!
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 do 3 jan 2008 - 12:22
@karen123: Bedankt
Aan iedereen die nog twijfels ofwatdanook heeft: Luister mensen: Velen willen graag een ongelooflijk spectaculaire actie doen zodat Tokio Hotel ons nooit vergeten. Ik geef toe, als Happy Birthday zingen voor Georg of allemaal iets zingen ofweetikveelwat inderdaad zou lukken zou dat veel spectaculairder zijn dan THA4 -maar zie je, daar is al meteen het probleem: ALS het ZOU lukken. We weten al zo goed als zeker dat dat niet lukt *spreekt uit ervaring van 3 vorige concerten*. En kijk eens: WIJ (Belgie) zijn de allereersten die het op de voorpagina van de officiele site gehaald hebben! Over wie in de media gesproken werd en dat allemaal door de actie van ALLE Belgische fans. Het was simpel - maar doeltreffend. Net zoals Tokio Hotel zelf zijn. Heel gewoon, maar net dat tikkeltje specialer dan de rest. Waarom zouden we een actie organiseren waarvan we op voorhand al weten dat er 80% kans is dat die mislukt? Bij THA4-2 kan IEDEREEN meedoen! We laten Tokio Hotel zien dat we ze begrijpen door het woord FREI! Het is realiseerbaar! En Tenslotte: NIEMAND van de THA4-actie heeft ooit iemand verboden om een andere actie te organiseren (behalve als het idee gepikt werd -maar zelfs dan nog). Wij willen enkel ons standpunt duidelijk maken en uitleggen waarom we juist dit als actie doen. Als er een andere actie is die veel beter is qua idee EN organisatie dan zullen we dat wel merken aan het aantal mensen die meedoen. Ten slotte hangt het toch allemaal af van diegenen die meedoen. Wij kunnen onze actie nog zo goed organiseren als we willen -als niemand mee wilt doen mislukt die ook. En zo zal het ook bij andere actie´s zijn. Dus mensen: het is niet omdat een paar mensen nu "toevaliig" die actie organiseren, dat alleen wij belangrijk zijn- nee: iedereen is belangrijk! Zonder jullie komen wij ook nergens! Danku voor uw aandacht
P.S.: Dit was natuurlijk niet aan iedereen gericht
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 4 jan 2008 - 10:40
Die.Unendlichkeit schreef:
@karen123: Bedankt
Aan iedereen die nog twijfels ofwatdanook heeft: Luister mensen: Velen willen graag een ongelooflijk spectaculaire actie doen zodat Tokio Hotel ons nooit vergeten. Ik geef toe, als Happy Birthday zingen voor Georg of allemaal iets zingen ofweetikveelwat inderdaad zou lukken zou dat veel spectaculairder zijn dan THA4 -maar zie je, daar is al meteen het probleem: ALS het ZOU lukken. We weten al zo goed als zeker dat dat niet lukt *spreekt uit ervaring van 3 vorige concerten*. En kijk eens: WIJ (Belgie) zijn de allereersten die het op de voorpagina van de officiele site gehaald hebben! Over wie in de media gesproken werd en dat allemaal door de actie van ALLE Belgische fans. Het was simpel - maar doeltreffend. Net zoals Tokio Hotel zelf zijn. Heel gewoon, maar net dat tikkeltje specialer dan de rest. Waarom zouden we een actie organiseren waarvan we op voorhand al weten dat er 80% kans is dat die mislukt? Bij THA4-2 kan IEDEREEN meedoen! We laten Tokio Hotel zien dat we ze begrijpen door het woord FREI! Het is realiseerbaar! En Tenslotte: NIEMAND van de THA4-actie heeft ooit iemand verboden om een andere actie te organiseren (behalve als het idee gepikt werd -maar zelfs dan nog). Wij willen enkel ons standpunt duidelijk maken en uitleggen waarom we juist dit als actie doen. Als er een andere actie is die veel beter is qua idee EN organisatie dan zullen we dat wel merken aan het aantal mensen die meedoen. Ten slotte hangt het toch allemaal af van diegenen die meedoen. Wij kunnen onze actie nog zo goed organiseren als we willen -als niemand mee wilt doen mislukt die ook. En zo zal het ook bij andere actie´s zijn. Dus mensen: het is niet omdat een paar mensen nu "toevaliig" die actie organiseren, dat alleen wij belangrijk zijn- nee: iedereen is belangrijk! Zonder jullie komen wij ook nergens! Danku voor uw aandacht
P.S.: Dit was natuurlijk niet aan iedereen gericht
vind ik zeer goed gezegd
karen123 Fan
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 vr 4 jan 2008 - 13:04
ik vind eigenlijk wel dat die unendlichkeit gelijk heeft (das mss ook de eerste keer hihi) , ik vind wel dat zo elke actie een kans heeft om te mislukken, maar ik vind het ook zo gewedlig dat wij belgjes met onze belgjes actie op de site stonden en dat was zowat de eerste actie die lukte en ik vind wel dat dat zo moet blijven, ik ga niet meer meedoen voor een actie va een ander land te 'organiseren' wss wel meedoen maar niet meer organiseren( ik heb er een beetje geluk mee) maar met acties van België wil ik zeker nog wel organiseren en meedoen! Goed gezegd die unendlichkeit!
ILoveTH Kreischie
Aantal berichten : 194 Leeftijd : 31 Location : Oost-Vlaanderen Registration date : 29-10-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 6 jan 2008 - 14:23
oooh ik wou dat ik er kon bij zijn *kaartjes uitverkocht :@* Het zal echt zo fantastisch zijn! Dat moet voor de jongens zalig zijn als iedereen zo een blad omhoog houdt... En idd, verschillende acties in 1 concert gaat een grote puinhoop worden.
karen123 Fan
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 zo 6 jan 2008 - 17:50
ja ik wou da ook da vond ik gwn het ergste ni het feit dak niet tussen de mensen vanvoor kan staan(das ook er he zeer erg maar) ik vond het zo erg dak zo ni in België kon zijn, MIJN land, waar tokio hotel kwam optreden, en dan nog omdak wist da ze een coole actie gingen organiseren!(tha4) xx
shOupett' Groupie
Aantal berichten : 86 Registration date : 17-08-07
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 9 jan 2008 - 18:03
1200 THA4-2 liggen klaar in mijn kamer =)
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 9 jan 2008 - 19:16
shOupett' schreef:
1200 THA4-2 liggen klaar in mijn kamer =)
hihi, wow, heb jij nog plaats om te slapen? :p
karen123 Fan
Onderwerp: Re: [Reactie's] THA4-2 wo 9 jan 2008 - 20:18
die actie gaat zo hard weer lukken, mensen allemaal filmen dan kan ik er toch nog een beetje bij zijn:P