Tokio Hotel Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenLaatste afbeeldingenInloggen

[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)

Ga naar beneden 
5 plaatsers

Zal jij het boek van DAA kopen?
Ja
[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Poll_left67%[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Poll_right
 67% [ 2 ]
Nee
[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Poll_left0%[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Poll_right
 0% [ 0 ]
Ik weet het nog niet
[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Poll_left33%[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Poll_right
 33% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 3

AuteurBericht
Selene°
Admin
Admin
Selene°

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Empty
BerichtOnderwerp: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptydi 28 sep 2010 - 10:19

Eind oktober zal er een boek uitkomen van Designers Against Aids.
Dit boek zal informatie bevatten over DAA, het International HIV/AIDS Awareness Education Center (IHAEC), de doelen van de organisatie, etc.
Daarnaast zullen er exclusieve foto's van o.a. Tokio Hotel en andere deelnemende artiesten in te zien zijn. En tenslotte zal er waarschijnlijk ook een Tokio Hotel-poster bijgesloten worden als dank aan de TH-fans voor hun inzet voor de actie Smile
Het boek zou ca. €25 kosten en 15% van de opbrengst hiervan gaat naar IHAEC.

Onze vraag is nu: wie zou er geïnteresseerd zijn om het boek te kopen?
EDIT: Gelieve hiervoor op de poll te stemmen! Smile

UPDATE: Bezoek het IHAEC/Designers Against Aids!

Sinds Ninette Murk en Designers Against Aids aankondigden dat het boek Designers against Aids, The First Decade (zie topic) zal verschijnen, hebben de verschillende Tokio Hotel Fanclubs op hun eigen manier hierop gereageerd. Sommigen hadden de mogelijkheid geld in te zamelen en anderen startten actie's om het thema 'Safe sex' meer aandacht te geven.

De Belgische Fanclub heeft de kans nog iets anders voor te stellen, aangezien het International HIV/AIDS Awareness Education Center (IHAEC) zich in België bevindt, meerbepaald in Antwerpen.

Zoals reeds vermeld, gaat 15% van de prijs van het boek naar IHAEC.
Het leek ons interessant dat Tokio Hotel fans het centrum zouden bezoeken in naam vanhet hele fandom.
Het centrum bezoeken, vragen stellen en ter plaatse het boek kopen; dit alles wordt gefilmd om een reportage te maken voor de andere Officiële Fanclubs en Streetteams.
Dit (een beetje gek) project hebben we voorgelegd aan Ninette en.. JA!
We mogen het uitvoeren!

-----------------------------------------

source link : designersagainstaids.com

Special event for 10 Tokio Hotel fans in our education center on November 6th
Author: Ninette Murk

As a thank-you for all Tokio Hotel fans, DAA is organizing a special afternoon for 10 of you in our new Education Center and DAA HQ in Deurne, a suburb of Antwerp in Belgium. On Saturday November 6th from 2 PM, we will have a small reception, where we give a tour of the building, explain more about our work, show you our new book (there will also be a possibility to buy the book there), have a drink & a snack together and answer your questions about our future plans and projects. Your visit will be filmed, so we can put the video on Youtube- this way it can be shown on every TH website afterwards, giving a private look at our living & working space for everybody to enjoy- also for the fans who live too far away to come to meet us.

Would you like to be present at this event? If so, send a short motivation letter in English to: ninette@designersagainstaids.com and we will select the best ones, together with our entire DAA team! We will announce the winners before October 30.

Some simple rules: you have to be interested in the subject of HIV/AIDS, able to understand (and preferably speak) English, you have to be in the possibility to travel to and from Antwerp the day of the event on your own costs (we are a charity, so we can't pay for trips or hotels) and you have to be sociable and friendly in the group of visitors, so we can all have a great day together.

Looking forward to hearing from all of you!

Ninette & the DAA Crew: Sophie, Gianluca, Peter and Carsten

----------------------------------------

Laatst aangepast door Selene° op ma 11 okt 2010 - 17:02; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tokiohotel-be.net
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Phaedra

Vrouw Aantal berichten : 1154
Leeftijd : 30
Registration date : 17-02-08

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptydi 28 sep 2010 - 16:17

Waarschijnlijk niet. Niet dat ik er niet in geïntresseerd ben, maar ik vind 25€ al veel geld voor een boek waarvan slechts enkele pagina's over Tokio Hotel zal gaan... Ik heb het er niet echt voor over. Embarassed
Selene°
Admin
Admin
Selene°

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptydi 28 sep 2010 - 16:50

Sinds Ninette Murk en Designers Against Aids aankondigden dat het boek Designers against Aids, The First Decade (zie topic) zal verschijnen, hebben de verschillende Tokio Hotel Fanclubs op hun eigen manier hierop gereageerd. Sommigen hadden de mogelijkheid geld in te zamelen en anderen startten actie's om het thema 'Safe sex' meer aandacht te geven.

De Belgische Fanclub heeft de kans nog iets anders voor te stellen, aangezien het International HIV/AIDS Awareness Education Center (IHAEC) zich in België bevindt, meerbepaald in Antwerpen.

Zoals reeds vermeld, gaat 15% van de prijs van het boek naar IHAEC.
Het leek ons interessant dat Tokio Hotel fans het centrum zouden bezoeken in naam vanhet hele fandom.
Het centrum bezoeken, vragen stellen en ter plaatse het boek kopen; dit alles wordt gefilmd om een reportage te maken voor de andere Officiële Fanclubs en Streetteams.
Dit (een beetje gek) project hebben we voorgelegd aan Ninette en.. JA!
We mogen het uitvoeren!

Daarom zouden we jullie een paar dingen willen vragen:

1. Wie zou er geïnteresseerd zijn in dit bezoek? Op dit moment ligt het aantal deelnemers vast op 10 personen.

De voorwaarden om deel te nemen?
- Gemotiveerd en nieuwsgierig zijn en bereid zijn om vragen te stellen.
- Ermee instemmen dat er foto's van je worden genomen of gefilmd wordt voor de reportage die aan alle officiële Fanclubs & Streetteams wordt doorgegeven.
- Die dag ter plaatse het boek kopen.

2. Hebben jullie vragen die de 10 vertegenwoordigers kunnen stellen aan het centrum? De vragen moeten verband houden met de strijd tegen AIDS, het bevorderen van safe sex, over IHAEC (info hier), over DAA (info hier) of de deelname van Tokio Hotel aan DAA.

Ik laat jullie in de komende dagen nog weten wat de datum van het bezoek aan het centrum zal zijn.
jolientje13
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
jolientje13

Vrouw Aantal berichten : 1346
Leeftijd : 33
Registration date : 26-07-08

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptydi 28 sep 2010 - 18:31

ik ben geintereseerd in het bezoek
het hangt er alleen vanaf wanneer het is
want het passen tussen mijn lessen en stage
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 32
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptywo 29 sep 2010 - 21:03

Haha cool. Gezien Tilburg niet zo ver van a'pen is als Arnhem zou k dat nog best willen doen. Mr ik weet niet of k dat zou kunnen want doordeweeks heb ik elke dag les.. en weekends ook niet altijd tijd.. Mrgoed ik ben ook geen belg dus ik weet niet of ik tel Razz

Een vraag misschien; hoeveel mensen zijn er geholpen dankzij de opbrengst van DAA?
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Selene°
Admin
Admin
Selene°

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptydo 30 sep 2010 - 15:09

't zal wss op 'n zaterdag of zondag zijn (denk ik), aangezien de meeste mensen toch in de week naar school moeten of gaan werken.

Over je vraag: ik denk niet dat je dat zo met cijfers kan zeggen... De opbrengst van DAA gaat naar de opbouw voor het IHAEC. Wat het IHAEC doet is preventieve actie's organiseren en studenten vanuit de hele wereld uitnodigen om in het centrum te leren hoe ze gelijknamige succesvolle actie's op poten kunnen zetten; dit alles als aids-preventie en de promotie van safe sex. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat o.a. in minder ontwikkelde landen waar aids nog meer dan bv. in BE voorkomt, deze actie's zeer behulpzaam zijn.
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 32
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptydo 30 sep 2010 - 19:19

Hmja klopt. Ik d8 al dat het n lastige zou zijn mr ik zou het toch interessant vinden om te weten.. Razz
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Vampire G
Admin THB-Franstalig
Vampire G

Vrouw Aantal berichten : 148
Registration date : 04-12-07

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Emptyzo 10 okt 2010 - 14:00

source link : designersagainstaids.com

Special event for 10 Tokio Hotel fans in our education center on November 6th
Author: Ninette Murk

As a thank-you for all Tokio Hotel fans, DAA is organizing a special afternoon for 10 of you in our new Education Center and DAA HQ in Deurne, a suburb of Antwerp in Belgium. On Saturday November 6th from 2 PM, we will have a small reception, where we give a tour of the building, explain more about our work, show you our new book (there will also be a possibility to buy the book there), have a drink & a snack together and answer your questions about our future plans and projects. Your visit will be filmed, so we can put the video on Youtube- this way it can be shown on every TH website afterwards, giving a private look at our living & working space for everybody to enjoy- also for the fans who live too far away to come to meet us.

Would you like to be present at this event? If so, send a short motivation letter in English to: ninette@designersagainstaids.com and we will select the best ones, together with our entire DAA team! We will announce the winners before October 30.

Some simple rules: you have to be interested in the subject of HIV/AIDS, able to understand (and preferably speak) English, you have to be in the possibility to travel to and from Antwerp the day of the event on your own costs (we are a charity, so we can't pay for trips or hotels) and you have to be sociable and friendly in the group of visitors, so we can all have a great day together.

Looking forward to hearing from all of you!

Ninette & the DAA Crew: Sophie, Gianluca, Peter and Carsten
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)   [THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek) Empty

[THOSTBE] Bezoek het DAA centrum (+ poll boek)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update)
» [THOSTBE] World Behind My Wall/Lass Uns Laufen naar radiostations

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Fanclub :: Actie's van de Belgische Fanclub-
Ga naar: