Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) za 15 aug 2009 - 0:45
Leden van de Officiele Fanclub van Tokio Hotel,
Universal Belgium heeft ons laten weten dat de single naar de Belgische radio’s zal gestuurd worden op 21 augustus en dat in de beide versies (Engels en Duits) – en geven laten de radio’s de keuze.
De digitale release en de release van de single zelf hangen dus af van de resultaten van de radio. (Is er meer vraag naar Engels, dan wordt Automatic hier midden-september uitgegeven. Is er meer vraag naar Duits, dan wordt dat Automatisch) Deze taal zal waarschijnlijk ook meer gebruikt worden door TH zelf in BE (concerten, festivals,...)
We denken dat het tijd is om het Belgische Street Team van Tokio Hotel (vanaf nu "Tokio Hotel Official Street Team Belgium" of kortweg THOSTBE) vanonder het stof te halen om onze stem te laten horen.
Wijzelf denken dat de keuze van de radio’s eerder Engels (Automatic) dan Duits (Automatisch) zal zijn.
Als jij mee wilt doen aan deze actie van THOSTBE, wil je dan: via mail of internet aan jouw favoriet radiostation vragen om de nieuwe single van Tokio Hotel (Automatisch) te spelen?
Als er nog vragen zijn, twijfel niet om ze hier te posten en er zal zo snel mogelijk geantwoord worden
UPDATE 14.09.09 We hebben net van Universal Belgium de informatie doorgekregen dat de single naar 3 Vlaamse radiozenders werd verstuurd: - MNM - Studio Brussel - Q-Music
Daar zullen we ons dus best op concentreren
--------------------------------
Radio 1 http://www.radio1.be/programmas/mail/exit [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch Familienaam, GSMnummer, persoonlijke gegevens mogen ingevuld worden Ongeveer AN, GEEN breezer]
Cool FM info@coolfmantwerpen.be 03/303 45 45 [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch Familienaam, GSMnummer, persoonlijke gegevens mogen ingevuld worden Ongeveer AN, GEEN breezer]
Be One info@beoneradio.be 070 344 566 [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch]
MNM [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch] -‘De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow’ (maandag t.e.m. vrijdag, tussen 9 en 10 uur) Studio Brussel -"De Cock Late Night" laat luisteraars songs kiezen. E-mail: Alleen door een formulier op de site in te vullen (http://api.trinicom.be/mnm/p_ca_ano.aspx?NodeID=2116) 02 741 31 11 hans.snijders@vrt.be
Radio 2 [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch] info@radio2.be 02 - 741 42 53
Q-music [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch] 070/345 543 Q-Music Weekend: 070/345 542
Joe FM SMS: 6622 (alleen tussen 16 en 19u) (Ik weet niet of dit iets kost) 070/222 229 (alleen tussen 16 en 19u)
Studio Brussel [Maakt niet uit welke nummers je invult, zolang één ervan maar Automatisch van Tokio Hotel is] http://www.stubru.be/node/613
SMS/Bel/Mail vanaf vrijdag 21 augustus (deze vrijdag dus ;-) ) naar zoveel radiostations uit deze lijst. Vergeet ook zeker de bekendere radiostations niet, aangezien mensen daarnaar het meeste luisteren. (je herkent ze zelf wel) Zet het in je agenda, in je GSM, weet ik veel, maar als je wilt dat Automatisch hier in BE uitkomt op 18 september, dan is dít dé manier.
Hier kan je Automatisch beluisteren: https://www.youtube.com/watch?v=4mtvSaZSczk
Laatst aangepast door folieàdeux op ma 24 aug 2009 - 19:13; in totaal 3 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 11:54
THOSTBE??!
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 12:13
Ja, THOSTBE
Gast Gast
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 12:38
nog nooit van gehoord
folieàdeux Moderator
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 14:09
Het is ook een nieuwe naam
fairytaleXgoXbad Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3092 Leeftijd : 30 Location : Beivel. Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 14:13
Wat bedoelen ze exact met THOSTBE?
xNele Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2306 Location : Limburg Registration date : 22-10-08
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 15:32
Dit; http://nl.netlog.com/thbelgiumstreetteam is toch het officiële streetteam?
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 16:33
@xNele: nee, eigenlijk niet..
--
Voor de actie: de lijst van radiozenders die ik heb, zijn volgende: MNM Studio Brussel Radio 2 Q-music
Als jullie er nog weten die de moeite zijn om naar te mailen, schrijf ze dan hier en ik zet ze bij de lijst
saskia Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1309 Leeftijd : 34 Location : sijsele... (naast brugge ;)) Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 17:08
Selene° schreef:
@xNele: nee, eigenlijk niet..
--
Voor de actie: de lijst van radiozenders die ik heb, zijn volgende: MNM Studio Brussel Radio 2 Q-music
Als jullie er nog weten die de moeite zijn om naar te mailen, schrijf ze dan hier en ik zet ze bij de lijst
ik had ook al een keer gekeken om te mailen en die had ik ook, mss joe fm ook nog? geen idee of dat de moeite is maar daar kwam ik nu net op enne ik vond eigenlijk wel geen emailadres op de site van q-music... of het moet zijn dat ik weer niet goed gekeken heb...
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 16 aug 2009 - 19:31
OK, Joe FM komt erbij (ik ken het niet, dus of het de moeite is kan ik ook niet zeggen, maar zolang IEMAND het kent, is ´t goed )
folieàdeux Moderator
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) wo 19 aug 2009 - 8:07
Radio 1 http://www.radio1.be/programmas/mail/exit [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch Familienaam, GSMnummer, persoonlijke gegevens mogen ingevuld worden Ongeveer AN, GEEN breezer]
Cool FM info@coolfmantwerpen.be 03/303 45 45 [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch Familienaam, GSMnummer, persoonlijke gegevens mogen ingevuld worden Ongeveer AN, GEEN breezer]
Be One info@beoneradio.be 070 344 566 [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch]
MNM [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch] -‘De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow’ (maandag t.e.m. vrijdag, tussen 9 en 10 uur)
Studio Brussel -"De Cock Late Night" laat luisteraars songs kiezen. E-mail: Alleen door een formulier op de site in te vullen (http://api.trinicom.be/mnm/p_ca_ano.aspx?NodeID=2116) 02 741 31 11
-[Maakt niet uit welke nummers je invult, zolang één ervan maar Automatisch van Tokio Hotel is] http://www.stubru.be/node/613
Radio 2 [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch] info@radio2.be 02 - 741 42 53
Q-music [Onderwerp: Tokio Hotel – Automatisch] 070/345 543 Q-Music Weekend: 070/345 542
Joe FM SMS: 6622 (alleen tussen 16 en 19u) (Ik weet niet of dit iets kost) 070/222 229 (alleen tussen 16 en 19u)
SMS/Bel/Mail vanaf vrijdag 21 augustus (deze vrijdag dus ;-)) naar zoveel radiostations uit deze lijst. Vergeet ook zeker de bekendere radiostations, je herkent ze zelf wel, niet te contacteren (sinds mensen daarnaar het meeste luisteren)
Zet het in je agenda, in je GSM, weet ik veel, maar als je wilt dat Automatisch hier in BE uitkomt op vermoedelijk 18 september, dan is dít dé manier.
Hier kan je de preview van Automatisch nog eens beluisteren: https://www.youtube.com/watch?v=cy3W8_Hi0JI&feature=related
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) za 22 aug 2009 - 8:29
PEOPLE! Het is nu de moment! Automatisch wordt in Frankrijk al gedraaid op de radio, dus we moeten ervoor zorgen dat het hier ook gebeurd!
Allemaal mailen mailen mailen
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) za 22 aug 2009 - 9:55
omg, automatisch valt echt kei goed mee! ik dacht dat ik het superslecht ging vinden met die "electro-invloeden"
maarja, bon, toch ook niet mijn favo nr ik hoop dat er nog betere gaan komen...
heb in ieder geval al gemaild en formuliertjes voor hen ingevuld
AGirlOnTheRun Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 23 aug 2009 - 9:08
Ik ga proberen voor Q-music. Ik weet niet of veel mensen daarnaar luisteren, maar ik en de rest van de familie in ieder geval wel! Wish me luck!
AudreyAutomatic Zimmer-Fan
Aantal berichten : 452 Leeftijd : 29 Location : Scherpenheuvel Registration date : 06-12-08
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 23 aug 2009 - 11:41
ik ga mailen naar Q-music en MNM,daar luister ik het meeste naar
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 23 aug 2009 - 11:45
Ik heb StuBru, Radio 1 & CoolFM al gedaan. Rest ga 'k vanavond doen.
Oh btw, op NRJ (=FR radiozender, is ook in BE) is Automatisch al geweest!
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) zo 23 aug 2009 - 15:24
Op welk adres moet je Q-music dan mailen? Ik vond niets op de site dat ik echt kon gebruiken. Alleen voor studenten met een eindwerk enzo. Ik heb al wel naar MNM gemaild. Ik luister er niet zo vaak naar, maar ik heb gemerkt dat ze die in winkels vaak op hebben staan In ieder geval, als iemand me kan vertellen hoe ik mijn favoriete zender (Q dus ) moet mailen, laat het me aub weten! Want béllen dat zie ik toch niet zitten. Noem me maar een lafaard...
EDIT: Ik heb ze nu allemaal gehad, behalve Q-music en Joe FM. Bijdrage geleverd zou ik zo zeggen
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) ma 24 aug 2009 - 12:36
hier is de volledige versie van Automatisch + lyrics
https://www.youtube.com/watch?v=M_47DtHOW4g
en nu ik deze heb gehoord vind ik het dus wél goed
saskia Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1309 Leeftijd : 34 Location : sijsele... (naast brugge ;)) Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) ma 24 aug 2009 - 17:24
ik heb iedereen al gemaild en ik kreeg van MNM een mailtje terug waarin staat dat je e-mails over muziek best stuurt naar hans.snijders@vrt.be dus misschien naar daar mailen voor MNM?
folieàdeux Moderator
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) ma 24 aug 2009 - 18:18
Dank je Saskia. Ik heb het ook in de startpost gezet
xNele Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2306 Location : Limburg Registration date : 22-10-08
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) di 25 aug 2009 - 15:40
Ik heb lijstjes ingevuld, & al heel wat mailtjes gestuurd (:
nu maar hopen dat ze helpen XD
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) di 25 aug 2009 - 15:51
Heb net MNM opnieuw gedaan. Hopelijk levert het iets op.
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) di 25 aug 2009 - 20:23
Heb vandaag een mailtje terug gekregen van MNM
--
Beste Zoë, Is genoteerd!
Met vriendelijke groeten,
Het MNM-team
Je stelde op 22-08-2009 om 11:48:57 de volgende vraag:
Hej, ik heb vernomen dat gisteren (21 augustus) de Duitse band Tokio Hotel hun nieuwe single naar alle Belgische radiostations heeft opgestuurd. Mijn vraag (en de vraag van de meeste fans) is om deze single in de Duitse versie af te spelen. Wij ijveren er namelijk al langer voor dat Tokio Hotel ook zijn concerten hier in het Duits gaat geven en hopen dat via deze weg te bereiken. Hartelijk bedankt als je dit voor ons zou willen doen.
Groetjes, Zoë
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) di 25 aug 2009 - 20:33
Super! Heel erg bedankt!!!
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update) wo 26 aug 2009 - 11:51
Ik heb net zo'n mailtje gehad! Alleen stond er bij mij Melissa in plaats van Zoë
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [THOSTBE] Leadsingle naar radio's (update)