Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 15:36
Een Amerikaanse zangeres (?) genaamd Emely heeft een song geschreven "Tokio Hotel, my love" Sinds 6 januari kan je deze song kopen & hier kan je er een stukje van beluisteren: http://www.shockhound.com/albums/208347
CentelleanteEstrella Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1337 Leeftijd : 31 Location : Antwerpen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 15:45
Ik vind dat precies nu toch niet zo mooi.. maar ja, dat is mijn eigen mening, hè. Het is wel leuk dat zij daar zo echt een lied heeft over gemaakt
Viiooo_liebt4nov/mrt Vertaler
Aantal berichten : 2858 Leeftijd : 33 Location : Arnhem, NL Registration date : 05-03-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 15:52
Ô.o euhm.. Ik vind het helemaal niks . Nja misschien als je de hele song hebt gehoord dat het wel wat is ofzo, maar na dit stukje gehoord te hebben vind ik het echt niet mooi .
Elinepin Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1626 Location : Haacht Registration date : 21-07-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 15:55
sorry maar ik vind dat ze vals zingt... wel stoer dat ze een plaat over de jungs maakt!
Ice$Princess Miss X-mas 2008
Aantal berichten : 1341 Leeftijd : 34 Location : Antwerpen Registration date : 19-11-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 16:00
euhm, het kan zijn dat ik mis ben maar is dat niet een heel klein beetje vals gezongen ?
Maar wel een leuk idee om een lied over Tokio Hotel te maken
xNele Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2306 Location : Limburg Registration date : 22-10-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 16:01
Auw auw auw... mijn oren Eeuh, ik vind het dus niet mooi x'D
Wel een leuk idee...
Laura Groupie
Aantal berichten : 72 Leeftijd : 36 Registration date : 06-08-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 16:33
Oh dear god... Sorry, maar ik vind het echt vreselijk. Althans het stukje dat je kan beluisteren. Een heel mooi gebaar om een liedje te maken over de Jungs, maar soms moet je het zingen overlaten aan mensen die het kunnen. Maar oké, goed geprobeerd zou'k zeggen
th4ever Superfan
Aantal berichten : 797 Leeftijd : 30 Registration date : 02-06-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 16:50
ok.. het klinkt misschien niet helemaal zuiver (of helemaal niet, wat je zelf wilt ), maar het idee is in ieder geval leuk Er zijn niet veel artiesten met fans die een nummer voor ze maken, toch?
Jolien_loves_Bill Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2502 Leeftijd : 31 Location : oost-vlaanderen (oudenaarde) Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 19:10
this idd wel tof dat ze dat durft en zo é .. maar euh this niet bepaald mijn genre van muziek .. ma ms dat het gehele liedje wel nog meevalt..
1000_Sterne Superfan
Aantal berichten : 845 Leeftijd : 33 Location : Where I wanna be Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 19:17
Het is vals... en onzuiver. Nee, ik vind het echt niks. Wel gaaf dat ze er een liedje van maakt, maar ze zou het zingen beter overlaten aan mensen die Echt kunnen zingen (zoals Bill , zou raar zijn moest hij n lied zingen over zijn eigen band).
Evatjeu Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1885 Registration date : 15-08-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 19:58
nja, ik vind het wel een leuk initiatief van dat meisje maar eerlijk gezegt kan ze niet zingen, ligt het nu aan mij of zingt die gewoon vals...
Dina Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3219 Location : Waterloo Registration date : 14-07-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" wo 7 jan 2009 - 20:11
Als ik jullie comms zo lees, wil ik dat 'lied' niet eens beluisteren...
Tom & Bill<33 Superfan
Aantal berichten : 909 Leeftijd : 31 Location : *BruGge-BelGië* Registration date : 07-08-07
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" do 8 jan 2009 - 17:08
Bwa..k vindt lik nie mooi wi.. Ze zingt niet echt perferct..
ElizekeTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1146 Leeftijd : 31 Location : Beernem, West-Vlaanderen Registration date : 18-03-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" do 8 jan 2009 - 17:55
Omg, kvind lik egt wel vals
AGirlOnTheRun Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" do 8 jan 2009 - 19:00
Tja, het is natuurlijk leuk dat ze er een liedje over wil maken, maar als je iets doet, doe je het beter goed he Toch een leuk gebaar, niet?
tOkioo_xD Fan
Aantal berichten : 236 Leeftijd : 29 Registration date : 09-07-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" do 8 jan 2009 - 21:38
Idd :'D Uhmm oke misschien is haar stem niet echt goed, maar ik vind het wel geniaal dat ze er een liedje van heeft gemaakt. =D
Evatjeu Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" vr 9 jan 2009 - 17:10
jha dat wel de tekst zit echt goed,... en je moet er je tijd maar in steken hé, en een liedje schrijven is niet zo gemakkelijk! En het is wel moedig van haar dat ze het durfde inzingen...
ik zou in geen 100 jaar een goede tekst kunnen schrijven en ik zou het niet durven zingen (ik kan ook niet zingen dus... )
*ToKiO_HoTeL*LoVe*ThEm... Fan
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 30 Location : hoeselt Registration date : 03-02-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" vr 9 jan 2009 - 18:27
k vind het een heel mooi gebaar van haar! maar idd het zinge en ik vind het ritme hoe ze het zingt lijken op dat van avril lavigne complicated... nja mijn mening x)
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" vr 9 jan 2009 - 19:57
*ToKiO_HoTeL*LoVe*ThEm... schreef:
k vind het een heel mooi gebaar van haar! maar idd het zinge en ik vind het ritme hoe ze het zingt lijken op dat van avril lavigne complicated... nja mijn mening x)
Dat dacht ik dírect! Naja, plagiaat, duidelijk geen toonvastheid, en gewoon het ganse idee...ik vind er niet veel aan.
(maar ik respecteer haar wel dat ze haar eigen zang op het internet durft te zetten)
CentelleanteEstrella Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1337 Leeftijd : 31 Location : Antwerpen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" vr 9 jan 2009 - 21:54
folieàdeux schreef:
Dat dacht ik dírect! Naja, plagiaat, duidelijk geen toonvastheid, en gewoon het ganse idee...ik vind er niet veel aan.
(maar ik respecteer haar wel dat ze haar eigen zang op het internet durft te zetten)
haha, ik ook Ik kon er alleen niet opkomen welk liedje van Avril het was, maar ik dacht meteen van 'hey, dat ken ik precies '
Evatjeu Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" za 10 jan 2009 - 15:10
CentelleanteEstrella schreef:
folieàdeux schreef:
haha, ik ook Ik kon er alleen niet opkomen welk liedje van Avril het was, maar ik dacht meteen van 'hey, dat ken ik precies '
nu jullie het zeggen inderdaad, het kwam een beetje bekend voor ja...
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 30 Location : hoeselt Registration date : 03-02-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" za 10 jan 2009 - 15:10
Evatjeu schreef:
folieàdeux schreef:
ok dan ben ik toch niet de enige bij wie dat opviel
Evatjeu Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" za 10 jan 2009 - 15:14
Evatjeu schreef:
folieàdeux schreef:
neen blijkbaar niet ^^ goed opgemerkt van u dat het op complicated lijkt!
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" za 10 jan 2009 - 15:15
Evatjeu schreef:
Evatjeu schreef:
folieàdeux schreef:
neen blijkbaar niet ^^ goed opgemerkt van u!
nja dat valt me altijd op als iets op op een liedje lijkt want k luister naar alle muziek soorte .... is best wel irri soms O_o
*Melissa* Kreischie
Aantal berichten : 120 Leeftijd : 33 Location : Sint-Niklaas Registration date : 07-07-08
Onderwerp: Re: Emely - "Tokio Hotel, my love" za 10 jan 2009 - 18:22
Goed geprobeerd. Maar toch is het niet mooi gezongen, een beetje vals eigelijk.