Tokio Hotel Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenLaatste afbeeldingenInloggen

twins arrogant tegen Duitse fans

Ga naar beneden 
+18
Black Angel
bill lover1
IngieKitty
tinkske
Evatjeu
ShaniquaxTH
Punky
xNele
1000_Sterne
Aymee
tOkioo_xD
Sigitje
Selene°
Binka
miss Kaulitz
Elinepin
folieàdeux
Dina
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Evatjeu

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptywo 26 nov 2008 - 19:49

omg, wie noemt er bill nu een hoerenzoon, dat bewijst van niveau van die meisje,...
Bill houdt trouwens van zijn fans, die zou zoiets nooit doen...
natuurlijk echte fans kun je ze niet noemen want dan doe je zoiets niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
tinkske
Superfan
Superfan
tinkske

Vrouw Aantal berichten : 741
Leeftijd : 43
Registration date : 17-04-08

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptydo 27 nov 2008 - 13:48

XxnelexX schreef:
Ben ik dan de enige die vind dat die fans wel het recht hebben om boos te worden? O_O Like, stel je voor: je ontmoet Bill en Tom, en Bill lacht je uit (Ha, daar schrijf ik, soortvan, over in mijn FF =D) Dan 'Hoerenzoon' gaan roepen is wel héééééééél overdreven natuurlijk, en ik praat het ook he-le-maal niet goed! Maar ik zou ook pissig worden als dat bij mij zou gebeuren hoor O_O

Citaat :
Dan heeft hij gewoon STRIKE gedaan en "YEEESS".. gezegd..dan heb ik me weer naar hem omgedraaid en gezegd "Zeg, Bill, zal 't gaan ja????" Dan is hij gestopt met lachen en wij zijn verder gegaan.. Dan jheeft mijn vriendin zich nog eens omgedraaid (ca. 10 meter verder) en zei "ey Bill, als je fans je niets kunnen schelen, dan heb je het verkeerde beroep".. en daarop heeft hij geroepen: "Hou je mond jij F****" (nota: geen idee waar die F**** voor staat..)
Dan mijn vriendin weer: "je zegt tegen muj F*****, eerlijk, je moet eens nadenken, dankzij fans zoals ons heb je gisteren die prijs gewonnen en ben je in Amerika beroemd.. en dan zeg jij zoiets! Dat is echt triestig!" Dan heeft een security Bill gewoon omgedraaid (zo'n beetje van "'tis genoeg Bill").. en dan zijn we verder gegaan.. ja..en dat was het.. ZO IS HET GEGAAN EN NIET ANDERS -_-
Yeah right Rolling Eyes en ik ben de Paashaas Cool
Hoe slecht gezind Bill ook is, hij houd van zijn fans! En zou zoiets nooit zeggen Rolling Eyes

Nee dat hadden ze niet, waar trek je anders de grens? Ze mogen en moeten soms eens van zich afbijten en zeggen "nu niet" of ze houden geen leven meer over. En dan is dat jammer ja maar dat moeten we dan als fans toch ook proberen verstaan.
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ShaniquaxTH

Vrouw Aantal berichten : 1259
Leeftijd : 31
Registration date : 13-08-07

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptydo 27 nov 2008 - 15:04

Inderdaad..

Ik heb in Frankrijk ook 2x staan wachten,
en ze waren via de achteruitgang gegaan.
Maar ik snap het wel, En dat ze even geen handtekeningen uitdeelden betekent niet gelijk dat ik ze dan uit moet schelden. Rolling Eyes

--

Nouja, Het is al helemaal grappig dat ze zichzelf fan noemde XD
Sorry, maar Als je Bill hoerenzoon noemt..
Dan zegt dat al genoeg over die persoon XD
http://foreverxsacred.livejournal.com/
IngieKitty
Beginneling
Beginneling
IngieKitty

Vrouw Aantal berichten : 33
Leeftijd : 32
Registration date : 30-11-08

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyzo 30 nov 2008 - 20:43

Ik denk dat Bill nooit zo zou doen tegen fans..
Hij is volgens mij juist heel blij met alle fans..
En als hij zo had gereagee5rd was het vast omdat hij heel gestresst was ofzo dat ze alleen reisden..
http://www.kindertent.nl/xIngie_Tom_SoHot
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ShaniquaxTH

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyzo 30 nov 2008 - 21:50

volgens mij lag het aan die 'fans' die ze overal lopen te stalken en te irriteren. Surprised
bill lover1
Beginneling
Beginneling
bill lover1

Vrouw Aantal berichten : 4
Registration date : 01-12-08

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyma 1 dec 2008 - 16:38

idd echte fans zeggen zo een dingen niet!
Black Angel
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Black Angel

Vrouw Aantal berichten : 1458
Leeftijd : 32
Registration date : 02-12-07

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyma 1 dec 2008 - 17:58

1ste verhaal: Wichser=rukker Ö

En Omg Bill zou zoiets niet echt doen Ö
En ALS ze dat gedaan hadden *wat ik me sterk betwijfel* dan hadden ze daar wel een beetje recht op. Die 'fans' waren gewoon irri in mijn ogen.
MAAR had Bill nu gewoon die handtekening gegeven was hij van het 'gezaag' van het meisje of iemand anders fzoo af. OF hij had zijn hand overbelast en was hij in zijn 'periode' rofl: NEEEEE grapjééé!! Maar echt ik zou Bill ofzo nog nie echt iemand zien uitschelde fzoo.. Ma wij kennen niet echt de 'échte Bill' Als je snapt wat ik bedoel. Wij hebben niet echt geweten hoe hij was tegenover andere klasgenoten, hoe hij bij zijn thuis is, of hij graag zijn mond opentrok tegen eender wie... Wat allemaal verteld word kan apekool zijn fzoiets Razz En die fans moeten toch ook wel weten dat celebirty's [?] soms echt chagerijnig uit de hoek kunnen komen! Ze moeten niet altijd een BIG SMILE hebben, iedereen heeft wel zijn slechte en goede dagen.

En nu weet ik niets meer XD

Xx
MissSchäfer
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
MissSchäfer

Vrouw Aantal berichten : 5816
Leeftijd : 35
Registration date : 25-11-07

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyma 1 dec 2008 - 21:06

bill lover1: vermijd aub tekstopmaak Wink
ElizekeTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ElizekeTH

Vrouw Aantal berichten : 1146
Registration date : 18-03-08

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptywo 3 dec 2008 - 17:21

Ik zou ook wel eens uit men kraam schieten, maja, hy zal weer gestressed zyn, universal moet ze even laten adem nemen!
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ShaniquaxTH

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyvr 26 dec 2008 - 23:22

Black Angel - Bill zou dat zeker wel doen Razz als je die speech bij de Goldene Camera awards hebt gehoord, weet je dat hij zegt/doet wat hij denkt Laughing
Nena
Tussenpersoon
Nena

Vrouw Aantal berichten : 333
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyvr 2 jan 2009 - 12:54

ALS het waar was, dan zou ik denk ik ook wel nbeetje boos worde, maar zoiets zeggen? Rolling Eyes
Voor mij klingt het verhaal nogal onwaarschijnlijk, die zouden tog nooit
zo een 'lang' gesprek hebben kunnen voeren met hen, en Bill is denk ik niet zo dom om zijn carriére ZO op het spel zetten...
May.
Vertaler
May.

Vrouw Aantal berichten : 530
Leeftijd : 35
Registration date : 26-03-08

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyvr 2 jan 2009 - 14:00

Nena schreef:
ALS het waar was, dan zou ik denk ik ook wel nbeetje boos worde, maar zoiets zeggen? Rolling Eyes
Voor mij klingt het verhaal nogal onwaarschijnlijk, die zouden tog nooit
zo een 'lang' gesprek hebben kunnen voeren met hen, en Bill is denk ik niet zo dom om zijn carriére ZO op het spel zetten...
ja idd

het lijkt mij ook onwaarschijnlijk
maar als het al echt waar was, dan begrijp ik beide kanten een beetje want de fans moeten niet schelden (wnt ik weet dat als iemand mij uitscheldt ik helemaal doordraai)
maar aan de andere kant, Bill zou zijn fans absoluut niet mogen uitlachen en er al helemaal niet op moeten reageren, ze gwn laten en niets zeggen

maar ik geloof niet echt dat dit gebeurd is, dus foert Razz
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ShaniquaxTH

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Emptyza 3 jan 2009 - 12:41

Waarom is Bill degene die zijn carriére op het spel zet!?
De meisjes scholden hem toch uit en dan mag hij niets terugzeggen?
Als iemand zoiets tegen jou zou zeggen zou je het toch ook niet pikken.

Hij heeft niets fout gedaan, die meisjes zijn fout.
En dat ze zichzelf 'fan' noemen is al helemaal zwaar zielig Razz

Ik geloof wel dat het waar is.

Als dezelfde personen je bijna altijd staan op te wachten bij vliegvelden enz. en je dan ook lopen uit te schelden, denk je dat je zelf ook niets tegen ze zou zeggen? Rolling Eyes

Bill is ook maar een mens hoor.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans   twins arrogant tegen Duitse fans - Pagina 2 Empty

twins arrogant tegen Duitse fans
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twins tegen het houden wilde dieren
» Steun met TH de strijd tegen HIV/AIDS
» Twins geout?
» TH-TV ... alleen amerikaanse fans?
» Waar gaat het heen met de fans?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum