Aantal berichten : 33 Leeftijd : 32 Location : Oosterwolde Registration date : 30-11-08
Onderwerp: Waar gaat het heen met de fans? zo 30 nov 2008 - 21:19
Nja ik moet wel ff kwijt dat ik hartstikke gek ben op th nog altijd na die jaren.. maar ik vind de fans echt eng geworden.. voorheen lag je gezellig met zn allen te wachten tot je naar binnen mocht in de zaal voor het concert.. nu moet je haast vechten voor een plekje vooraan..
ik bedoel kijk nou de fans slaan echt compleet door tegenwoordig.. t gaat er zo raar aan toe..
eerst dat verhaal over fans die th gaan lopen uitschelden omdat bill zogenaamd raar tegen ze zou doen..
dan heb je nog de fans die helemaal flippen tijdens de fan party en gaan strippen om aandacht, en faken dat ze flauwvallen.. dalijk valt er echt iemand flauw en dan gelooft de security heht niet
Dan zijn er nog de leuke fans uit dortmund van 14 juni, oh wat was ik toen blij dat ik met een deken in het poortje van de ingang kon zitten.. ze sneden met hun messen en scharen alles kapot, probeerden over de heklken te klimmen.. gingen zo erg tekeer dat de security niet genoeg had en er honden bij moest halen.. waarna ze eindelijk iets rustiger werden..
Dan is er nog de leuke fan die iemand neer heeft gestoken om een plectrum bij het concert in dortmund 13 juni
ik bedoel maar waar gaat het heen met de fans..
ik wil echt supergraag nog naar concerten van th.. maar ik vind het echt eng om dan met die gedachtes in mijn achterhoofd te lopen.. je wilt dolgraag wat vangen, maar dan denk je ja straks word ik er ook voor neergestoken of nog erger; vermoord..
nja dat wou ik ff kwijt wat vinden jullie daarvan?
Viiooo_liebt4nov/mrt Vertaler
Aantal berichten : 2858 Leeftijd : 33 Location : Arnhem, NL Registration date : 05-03-08
Onderwerp: Re: Waar gaat het heen met de fans? zo 30 nov 2008 - 21:39
Over het algemeen wordt het zwaar overdreven^^ Als je iets vangt ga je echt niet dood , je hebt alleen alle fans naast je die bovenop je springen omdat ze ook n stukje van Bill zn handdoek willen - en JA ik spreek uit ervaring^^ - Als gewoon iedereen niet alle verhalen zo overdrijven dan hoeft ook niet iedereen zich zo druk te maken want het grootste deel is gewoon ONZIN. Dus mijn mening: OVERDRIJF NIET ZO -.-'
Nena Tussenpersoon
Aantal berichten : 333 Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Waar gaat het heen met de fans? zo 30 nov 2008 - 21:43
Viiooo_liebt4nov/mrt schreef:
Over het algemeen wordt het zwaar overdreven^^ Als je iets vangt ga je echt niet dood , je hebt alleen alle fans naast je die bovenop je springen omdat ze ook n stukje van Bill zn handdoek willen - en JA ik spreek uit ervaring^^ - Als gewoon iedereen niet alle verhalen zo overdrijven dan hoeft ook niet iedereen zich zo druk te maken want het grootste deel is gewoon ONZIN. Dus mijn mening: OVERDRIJF NIET ZO -.-'
Daar moet ik Vio wel gelijk geven^^ Soms wordt het echt overdreven, en dan zijn we verwondert dat mensen de TH fans gestoord vinden. Op concerten wordt er mischien wel aan de handdoeken getrokken, en er bestaat een kleine kans dat je een duw of een klap krijgt, voor het plectrum van Tom, maar daarvoor moet je niet direct doodgestoken worden. Vio? Iksluit me bij je mening aan^^
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Waar gaat het heen met de fans? ma 1 dec 2008 - 5:23
Een groot deel van de fans die zijn gewoon zo trots op íéts dat ze hebben meegemaakt op een Tokio Hotel concert dat ze het zodanig opblazen tot het een verhaal wordt dat normaal op het nieuws zou moeten komen + om de vijf jaar nog eens speciaal zou moeten worden herinnerd. En iedereen wordt beïnvloedt door iedereen, willen of niet, dus mensen nemen dat gedrag over en dan krijg je de fans die we nu kennen als de fans.
IngieKitty Beginneling
Aantal berichten : 33 Leeftijd : 32 Location : Oosterwolde Registration date : 30-11-08
Onderwerp: Re: Waar gaat het heen met de fans? ma 1 dec 2008 - 9:40
Naja dat van dat er iemand om t plectrum is neergestoken is wél waar want dat was een vriendin van een meisje dat bij ons was aan het wachten voor 14 juni^^
.::monica::. Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1178 Leeftijd : 35 Location : Kampen Registration date : 10-01-08
Onderwerp: Re: Waar gaat het heen met de fans? ma 1 dec 2008 - 15:51
Maar wie zegt dat dat meisje gelijk had? Ik was ook bij het concert van 14 juni en ik heb niks gezien of gehoord over een meisje dat neergestoken was (en ik ben nog lang gebleven nadat het concert afgelopen was). Als er echt iemand was neergestoken had dat wel in de krant gestaan. Ik lees 2 tot 3 kranten per dag, en ik heb de kranten extra goed doorgespit voor het geval ze iets over TH zouden hebben geschreven. Mijn ouders lezen weer 2 andere kranten en die zouden het echt wel gezegd hebben als zij iets zouden lezen over een meisje dat neergestoken was. Dan vind ik het het wel raar dat geen van die 5 kranten daarover heeft geschreven.
Volgens mij ontstond er drukte toen dat meisje het plectrum ving en dat een paar fans te fanatiek werden en gingen slaan. En dat daarna de beveiliging misschien een paar fans eruit trokken die fauw vielen en dat dat meisje die het plectrum ving daar één van was. Er waren best veel scharen in beslag genomen bij de ingang dus misschien dat de vriendin dacht van 'o nee, straks is het iemand gelukt om toch een schaar naar binnen te smokkelen en is mijn vriendin neergestoken' en meteen aannam dat dat het geval was.
tOkioo_xD Fan
Aantal berichten : 236 Leeftijd : 29 Registration date : 09-07-08
Onderwerp: Re: Waar gaat het heen met de fans? ma 8 dec 2008 - 12:10
silversideupx schreef:
Een groot deel van de fans die zijn gewoon zo trots op íéts dat ze hebben meegemaakt op een Tokio Hotel concert dat ze het zodanig opblazen tot het een verhaal wordt dat normaal op het nieuws zou moeten komen + om de vijf jaar nog eens speciaal zou moeten worden herinnerd. En iedereen wordt beïnvloedt door iedereen, willen of niet, dus mensen nemen dat gedrag over en dan krijg je de fans die we nu kennen als de fans.