Aantal berichten : 3219 Location : Waterloo Registration date : 14-07-08
Onderwerp: twins arrogant tegen Duitse fans za 22 nov 2008 - 20:26
Oké als dit geen gerucht is
Bron : Het officieel Franstalig forum Zij hebben het van het officieel Frans forum, en het gaat over wat sommige fans op het officieel Duits forum gezegd hebben
Ik ga proberen vertalen wat ik kan ( vet)
Ca vient du forum officiel français
Apparemment, il s’est passé des trucs pas nets entre les jumeaux et certaines ‘fans’ allemandes lors du retour des twins en Allemagne à l’aéroport de Manchester et après dans l’avion. Je vais vous le résumer grosso modo.
Blijkbaar zijn er onaangename dingen gebeurd tussen de twins en zekere Duitse 'fans' tijdens de terugreis van de twins naar Duitsland in de luchthaven van Manchester en later in het vliegtuig. Ik ga het effe in grote lijnen voor jullie samenvatten.
Je précise par avance qu’il n’y avait aucune sécurité autour d’eux tout le long de ces événements (visiblement, c’était une erreur que de les laisser voyager seuls).
Ik preciseer op voorhand dat er geen enkele beveiliging was rond de twins tijdens alle gebeurtenissen ( het was duidelijk een fout om ze alleen te laten reizen).
Selon les dires de fans du forum officiel allemand, quand les jumeaux sont descendus de voitures, certaines fans les ont suivis jusqu’au check-in, et comme ils ne leur répondaient pas, ne les regardaient pas et n’ont signé aucun autographe (elles précisent même qu'ils ont tout fait pour se cacher le visage), certaines se sont mises à les ‘provoquer’ pendant tout le chemin (700 mètres environ jusqu'à l'aéroport, ça a été précisé 8D) en leur disant qu’ils étaient arrogants, de la pure merde, etc.
Volgens wat de fans op het officiële Duitse forum zeggen, hebben bepaalde fans de twins gevolgd vanaf ze uit de auto's zijn gestapt tot aan de check-in. En, omdat ze hun niet antwoordden, niet aankeken en geen enkele handtekening gegeven hebben ( ze preciseren zelfs dat ze er alles aan gedaan hebben om hun gezicht te verbergen), zijn er sommigen begonnen met hun te provoceren gedurende de hele weg ( ongeveer 700 m tot de luchthaven, was er gepreciseerd) en zeiden ze hun dat ze arrongant en echte shit enzo waren.
Les twins n’ont rien répondu. Ils ont passé le check-in et à partir de là, les filles qui prenaient le même vol ont recommencé dans le hall d’attente du terminal, leur disant qu’ils étaient cons maintenant, qu’ils devaient leur succès uniquement grâce à elles, qu’elles en avaient plein le dos et que c’était la dernière fois qu’ils les voyaient.
De twins hebben niets geantwoord. Ze zijn de check-in gepasseerd en vanaf daar zijn de meisjes die dezelfde vlucht namen als zij herbegonnen in de wachthal van de terminal, hun zeggend dat ze gek waren op dit moment, dat ze al hun succes enkel aan hen te danken hadden, dat ze er genoeg van hadden en dat het de laatste keer was dat ze hen zagen.
A ce moment-là, visiblement heureux de la promesse de ne plus les voir à l’avenir, Bill a ironiquement dit « youhou ! » 8D. Et Tom leur a dit de la fermer, les traitant de salopes (en gros).
Op dat moment heeft Bill ironisch "youhou!" gezegd. Hij zag er echt gelukkig uit door hun belofte dat ze elkaar niet meer gingen zien. En Tom heeft hen gezegd dat ze hun mond moesten houden. ( les traitant de salopes, en gros : geen idee wat dat betekent)
Plus tard, dans l’avion, second incident. Une fan a demandé un autographe à Bill qui regardait par la fenêtre (en faisant semblant de ne pas la voir). Comme il ne répondait pas, elle a rapproché sa feuille sous son nez en disant « s’il te plaît Bill », et là apparemment il a explosé : « "Herrgott nochmal, kann ich nicht einmal meine Ruhe haben verdammt? Da hinten ist dein Platz, jetzt setz dich da hin und halt den Mund, is das so schwer zu verstehn?"
Later, in het vliegtuig : 2e incident. Een fan had een handtekening aan Bill gevraagd, die uit het raam keek ( en hij deed alsof hij haar niet zag). Omdat hij niet antwoordde, heeft ze het blad onder zijn neus geduwd en zei ze : "Alsjeblieft, Bill", en toen is hij blijkbaar uitgebarsten : « "Herrgott nochmal, kann ich nicht einmal meine Ruhe haben verdammt? Da hinten ist dein Platz, jetzt setz dich da hin und halt den Mund, is das so schwer zu verstehn?"
Bon, je vous fais ma pitoyable traduction : « sacrédieu (dixit le dico vv), est-ce que je ne peux pas avoir une seule fois la paix, merde ? Ta place est derrière, alors maintenant va t’asseoir et ferme-la, est-ce que c’est si dur à comprendre ? » Puis, il se serait retourné vers la fenêtre, Tom se serait brièvement excusé pour lui devant la fille et lui aurait signé un autographe.
Bon, effe mijn armzalige vertaling : " My God ( nu ja, Heilige God eigelijk), kan ik dan niet één keer wat vrede hebben, verdomme? Jouw plaats is daar vanachter, dus zet je daar nu neer en hou je mond, is dat zo moeilijk om te begrijpen?" Daarna zou hij zich terug omgedraaid hebben naar het raam, en zou Tom zich bij het meisje geëxcuseerd hebben voor zijn broer en haar een handtekening gegeven hebben.
Plus tard, des fans assises quelques rangs derrière aurait crié « pourquoi vous ne venez plus en Allemagne », ce à quoi Bill aurait répondu en gros qu’ils faisaient ce qu’ils voulaient, et que pour l’instant, ce qu’ils faisaient leur convenait personnellement. A cette réponse, les filles leur auraient dit qu’ils étaient devenus des trous-du-cul ("Ihr seid voll die Arschlöcher geworden"), ce à quoi Bill aurait encore répondu qu’elles se la ferment et les auraient traitées de connasses/salopes, au choix (cette dernière rumeur est moins sûre que l’autre…).
Later, zouden er fans die enkele rijen achter hun zaten geroepen hebben : " Waarom komen jullie niet meer in Duitsland?", waarop Bill zou hebben geantwoord dat ze deden wat ze wouden, en dat ze voor het moment deden wat hun goed uitkwam. Daarop zouden de fans gentwoord hebben dat ze klootzakken geworden waren ("Ihr seid voll die Arschlöcher geworden") waarop Bill opnieuw zou geantwoord hebben dat ze hun mond moesten houden, en zou hij hen behandeld hebben als connasses/salopes ( das weer diezelfde uitdrukking als daarstraks), aan hun de keus ( dat laatste gerucht is minder zeker dan het andere).
A l’aéroport également, il semble qu’un anti-th aurait traité Bill de « fils de pute » (Hurensohn), ce à quoi Bill aurait hurlé « Wichser » (hm, quelqu’un qui se branle pour la traduction littérale, sinon « enculé » irait peut-être comme traduction francisée, donnez vos idées de traduction, lol).
Ook in de luchthaven, zou een anti-th Bill hoerenzoon (Hurensohn)genoemd hebben, waarop Bill « Wichser »zou geantwoord hebben ( het meisje dat dit geschreven heeft, weet de exacte vertaling niet, en ik ook niet, trouwens...)
Persoonlijk weet ik niet wat ik hiervan moet geloven/denken. Wat vinden jullie?
Edit : sorry voor de tekstopmaak, maar ik wou het vertalen en altijd naar boven/beneden scrollen is nogal ambetant, en omdat ik het dus tussen de originele tekst vertaald heb, leek dat het overzichtelijkste.
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans za 22 nov 2008 - 21:32
Tom en Bill alleen laten reizen? Lijkt me zéér onwaarschijnlijk.
Elinepin Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1626 Location : Haacht Registration date : 21-07-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans za 22 nov 2008 - 21:51
ja, dat is niet verantwoord om twee wereldsterren alleen op pad te sturen.Ik denk niet dat daar iets van klopt. Ze lopen nog niet alleen naar de WC laat staan door de luchthaven. Trouwens als ze van Manchester kwamen moeten Geo en Gusje er toch ook bij geweest zijn,niet.
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans za 22 nov 2008 - 21:53
Ik kan me niet voorstellen dat Tom en Bill nog ERGENS alleen naartoe gaan zonder security... (behalve miss op de Maledieven.. ) ZEKER niet op een public place zoals een vliegveld... En ze gaan tegenwoordig ALTIJD met een PRIVE-Jet. En dan erbij al zou het echt zijn ik vind dat die meiden zich belachelijk gedragen hebben... Echt serieus, vooral die in het begin. En denk even na, ze weten heus wel dat als ze echt zoiets zouden doen dat hun hele reputatie aan de grond ligt...
Dina Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3219 Location : Waterloo Registration date : 14-07-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans za 22 nov 2008 - 22:08
Ik weet het, ik geloof het zelf niet eens. Ik vond het gewoon nogal leuk hoe alle forums het zitten te herhalen van elkaar ( dan kon het hier ook staan eh), ik vond het iets passend voor bij de geruchten te staan
Binka Schrei-Fan
Aantal berichten : 344 Leeftijd : 41 Location : Blankenberge Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans za 22 nov 2008 - 22:17
en als ze met een publiek vliegtuig zouden vliegen, zouden ze dan niet eerste klas zitten? maar ik geloof er niet teveel van hoor.
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans za 22 nov 2008 - 23:20
Damn wat wordt alles toch aangedikt Ik heb het originele verhaal gelezen..het is ongeveer wel hetzelfde, maar sommige dingen zijn toch behoorlijk spectaculairder gemaakt.
Maar ik moet zeggen dat ik het ze niet echt kwalijk kan nemen. Ik kan begrijpen dat ze niet altijd evenveel zin hebben om vriendelijk te zijn tegen eventueel opdringerige fans. IK zou het alleszins niet kunnen. Als je dan nog eens bekijkt wat die fans eerst hebben gedaan oO Ik had waarschijnlijk nog een hoop gemenere dingen gezegd...
Salope=slet ofzoiets
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 0:23
@Die.Unendlichkeit: Dus dit gerucht is geen gerucht maar waarheid? Kan je ook de versie van het verhaal die jij hebt gehoord hier posten?
Sigitje Zimmer-Fan
Aantal berichten : 451 Leeftijd : 65 Location : West-Vlaanderen Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 8:09
Misschien moet de titel van het topic wel zijn: 'Duitse fans arrogant tegen twins?' Wie weet wat er precies is gebeurd? Als die fans van in het begin echt opdringerig waren en niets van respect toonden tegenover de twins, kan het de jongens soms ook wel eens een keertje té gortig worden, veronderstel ik, moeten zij nu altijd en eeuwig hun grootste glimlach boven toveren? Zelfs in hun enkele vrije momenten, dat ze dan nog door een horde wilde meiden op de hielen achtervolgd worden op de luchthaven? Je zou voor minder eens over je toeren geraken, denk ik. En zoals al gezegd, helemaal zonder security onderweg? No way, dat kan toch niet.
tOkioo_xD Fan
Aantal berichten : 236 Leeftijd : 29 Registration date : 09-07-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 8:11
Sigitje, ik ben het helemaal met je eens.
Aymee Beginneling
Aantal berichten : 11 Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 12:03
Belachelijk van die fans. Kan de uitbarsting van Bill heel goed begrijpen. Ook zij zijn maar mensen, je kan niet verwachten dat ze 24/7 glimlachend klaar staan om een handtekening te geven.
Vind het eerder de fans die arrogant zijn tegen de twins.
1000_Sterne Superfan
Aantal berichten : 845 Leeftijd : 33 Location : Where I wanna be Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 12:48
Echt, komaan, je gaat die jongens toch niet dikke sh*t gaan noemen enkel omdat ze je geen handtekening willen geven en omdat ze gewoon even rustig willen rondlopen zonder heel den tijd een horde hysterische kinders achter hun aan te hebben... En het lijkt mij wel nogal onwaarschijnlijk aangezien de Jungs onderweg waren zonder security, en dan nog in de gewone klasse in het vliegtuig. Ze nemen toch meestal een privéjet Het kan ook dat ze mss dachten dat ze minder zouden opvallen zonder security. Maar fans herkennen hen toch aan het tipje van hun neus... dus of Bill nu een muts opzet en ongeschminkt rondloopt, en Tom iets strakkere kleren aandoet en zijn dreads verstopt, maakt toch niks uit. De fans herkennen ze wel... Weetje, ik geef hen het volle recht om dingen terug te zeggen als fans (als dat eigenlijk wel echte fans waren, het lijken meer groupies of antiTHers...) hen beginnen uit te dagen en uit te schelden... Dat is toch maar normaal, zou ik ook doen hoor.
Anyway, of het echt is of niet, mij kan het niet veel schelen.
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 13:03
Het originele verhaal:(vertaling eronder)
So Leute, ich glaub es hackt!.. Ich bin eine von den 4en und ich spreche jetzt mal im Sinne von uns allen. Das einzige was hier ansatzweise an die richtige Story rankommt, ist die von La Luna.. Wir waren NICHT mit im Flugzeug.. und wussten bis kurz vor abflug nicht mal das wir mit denen zeitgleich einchecken.. Wir sind mit Ryanair nach Bremen und die mit LH nach HH.. Wir ham extra nich deren Flieger genommen, weil wir uns genau vorstellen konnten, dass die dann angepisst wären. Es ist auch nie einer von uns ins Loft oder Studio eingebrochen und Stalker sind wir auch nicht!.. Wir hatten den Liverpoolflug schon bevor TH überhaupt zugesagt haben!
So und jetzt zur Story, wir haben unten auf die gewartet, weil die waren in der VIP Lounge.. wir ham extra nich oben da gewartet, weil uns klar war, dass die dann rumpissen würden.. und weils allgemein total kacke ist. Wir ham also unten auf die gewartet. Dann kamen die runter und wir haben nach Foto's gefragt. Dann hat meine Freundin noch dazu gesagt, dass wir extra nich hoch gegangen sind, weil wir uns gedacht haben, dass das schon wieder die Privatsphäre belasstet. Bill hat dann nur dreckig gelacht.. und dann ist mir halt der Kragen geplatz. Ich hab dann hinter denen hergerufen "Was lachst du so, du dreckiger Hu.re.n.sohn" und mir is das einfach so rausgerutscht, weil ich mich in dem Moment so aufgeregt hab.
Dann sind wir jeweils in 2 verschiedene Richtungen gegangen und ham dann Festgestellt, dass die genau 1 Gate neben uns stehen.
Meine eine Freundin hat sich dann aufgeregt und meinte dann nur (eher zu sich selbst) "Boah, wie gern würd ich ihn Klatschen".. Dann hat Bill wieder angefangen zu lachen.. Dann meinte ich zu Bill wieder "Was gibts denn da so dreckig zu lachen?" Dann meinte meine Freundin "Wenn das so weiter geht, habt ihr bald alle Fans in Deutschland verloren".. Dann hat er nur STRIKE gemacht und "YEEES".. gesagt.. dann hab ich mich wieder zu ihm umgedreht, meinte "Alter, Bill geht`s???" Dann hat er aufgehört zu lachen und wir sind weiter gegangen.. Dann hat meine Freundin sich nochmal umgedreht (Ca. 10 Meter weiter) und meinte "Ey Bill, wenn dir deine Fans so scheiß egal sind, dann hast du den falschen Beruf".. und darauf hin hat er dann "Halt dein Maul du F****" gerufen.. Dann meinte meine Freundin wieder: "Su sagst zu mir F****, ganz ehrlich du musst mal überlegen, wegen Fans wie uns, hast du gestern überhaupt den Preis gewonnen und bist in Amerika berühmt.. und dann sagst du sowas! Das ist echt traurig" Dann hat der Secu Bill nur umgedreht (einen auf Is gut Bill).. und dann sind wir weiter gegangen.. Joa.. und das war das Ende vom Lied.. SO WAR DAS UND NICHT ANDERS -.-
Tom hat sich übrigens aus allem rausgehalten.. und eher so geguckt als würd er schon verstehen, warum wir Bill so anmachen.. Weil Bill hat auch Tom so angestupst, von wegen das er auch mitlachen soll.. Was er nicht gemacht hat!! ------------------------------------------
Zo mensen, ik denk dat het zo wel genoeg is!.. Ik ben één van die vier en ik spreek hier nu voor ons allen. Het enige wat hier een beetje in de buurt van het echte verhaal ligt, is het verhaal van La Luna.. We waren NIET met hun in het vliegtuig.. en wisten tot kort voor vertrek zelfs niet eens dat we gelijktijdig met hun zouden inchecken.. We zijn met Ryanair naar Bremen gegaan en zij met Lufthansa naar Hamburg.. We hebben express hun vlucht niet genomen, omdat we ons goed konden voorstellen dat ze dat niet leuk zouden vinden. Er heeft ook nog nooit iemand van ons in de loft of in de studio ingebroken en stalkers zijn we ook niet!.. We hadden die Liverpoolvlucht al voordat TH toegezegd hadden! (nota: dit vond plaats na de MTV EMAs in liverpool)
Zo en nu in verband met het verhaal, we hebben beneden op hun gewacht, want ze waren in de VIP lounge.. we hebben express niet boven gewacht, omdat we wel wisten dat ze dan pissed zouden worden.. en omdat dat algemeen gewoon stom is. We hebben dus beneden op hun gewacht. Dan kwamen ze naar beneden en we hebben voor foto's gevraagd. Dan heeft mijn vriendin nog erbij gezegd dat we express niet naar boven zijn gegaan, omdat we vonden dat dat weer hun privacy zou schenden. Bill heeft dan gewoon vuil gelachen.. en dat was mij dan effe teveel. Ik heb hun dan achterna geroepen "wat valt er te lachen, jij vuile hoerenzoon" en dat is er gewoon zo uitgeschoven, omdat ik me op dat moment zo geërgerd heb?
Dan zijn we beide in 2 verschillende richtingen gegaan en hebben dan vastgesteld dat ze juist de Gate naast ons stonden.
Mijn ene vriendin was dan geërgerd en zei dan (eerder tegen zichzelf) "boag, ik zou hem zo graag slaan".. Dan begon Bill weer te lachen.. Dan zei ik weer tegen Bill "wat valt er zo vuil te lachen?" Dan zei mijn vriendin "als dat zo verdergaat, hebben jullie binnenkort al jullie fans in Duitsland verloren"..
Dan heeft hij gewoon STRIKE gedaan en "YEEESS".. gezegd..dan heb ik me weer naar hem omgedraaid en gezegd "Zeg, Bill, zal 't gaan ja????" Dan is hij gestopt met lachen en wij zijn verder gegaan.. Dan jheeft mijn vriendin zich nog eens omgedraaid (ca. 10 meter verder) en zei "ey Bill, als je fans je niets kunnen schelen, dan heb je het verkeerde beroep".. en daarop heeft hij geroepen: "Hou je mond jij F****" (nota: geen idee waar die F**** voor staat..) Dan mijn vriendin weer: "je zegt tegen muj F*****, eerlijk, je moet eens nadenken, dankzij fans zoals ons heb je gisteren die prijs gewonnen en ben je in Amerika beroemd.. en dan zeg jij zoiets! Dat is echt triestig!" Dan heeft een security Bill gewoon omgedraaid (zo'n beetje van "'tis genoeg Bill").. en dan zijn we verder gegaan.. ja..en dat was het.. ZO IS HET GEGAAN EN NIET ANDERS -_-
Tom heeft zich trouwens van dat alles afzijdig gehouden.. en eerder zo gekeken alsof hij wel begreep waarom we zo tegen Bill deden.. want Bill heeft Tom ook zo een duw gegeven, zo van dat hij ook moet meelachen.. wat hij niet gedaan heeft!!
---------------------
Sorry voor m'n slecht Nederlands..kben moet en kheb geen zin om na te denken..
Sigitje Zimmer-Fan
Aantal berichten : 451 Leeftijd : 65 Location : West-Vlaanderen Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 15:13
citaat: Ik heb hun dan achterna geroepen "wat valt er te lachen, jij vuile hoerenzoon".....
als je zoiets durft te roepen naar Bill (het is al eender wat er voordien gebeurd mag zijn)...dan...dan...ik heb er gewoon geen woorden voor....
1000_Sterne Superfan
Aantal berichten : 845 Leeftijd : 33 Location : Where I wanna be Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 15:47
wtf? waarom zitten ze zo grof te zijn en te roepen van hoerenzoon gewoon omdat de twins minder goed gezind rondlopen?? Dat zijn geen echte fans en dan op het einde zo Bill als kwade en verwende diva bestempelen en Tom als goeie jongen. Ach, ik ga er mij niet te veel in opjagen, wat doen wij eraan?
xNele Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2306 Location : Limburg Registration date : 22-10-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 16:02
Ben ik dan de enige die vind dat die fans wel het recht hebben om boos te worden? O_O Like, stel je voor: je ontmoet Bill en Tom, en Bill lacht je uit (Ha, daar schrijf ik, soortvan, over in mijn FF =D) Dan 'Hoerenzoon' gaan roepen is wel héééééééél overdreven natuurlijk, en ik praat het ook he-le-maal niet goed! Maar ik zou ook pissig worden als dat bij mij zou gebeuren hoor O_O
Citaat :
Dan heeft hij gewoon STRIKE gedaan en "YEEESS".. gezegd..dan heb ik me weer naar hem omgedraaid en gezegd "Zeg, Bill, zal 't gaan ja????" Dan is hij gestopt met lachen en wij zijn verder gegaan.. Dan jheeft mijn vriendin zich nog eens omgedraaid (ca. 10 meter verder) en zei "ey Bill, als je fans je niets kunnen schelen, dan heb je het verkeerde beroep".. en daarop heeft hij geroepen: "Hou je mond jij F****" (nota: geen idee waar die F**** voor staat..) Dan mijn vriendin weer: "je zegt tegen muj F*****, eerlijk, je moet eens nadenken, dankzij fans zoals ons heb je gisteren die prijs gewonnen en ben je in Amerika beroemd.. en dan zeg jij zoiets! Dat is echt triestig!" Dan heeft een security Bill gewoon omgedraaid (zo'n beetje van "'tis genoeg Bill").. en dan zijn we verder gegaan.. ja..en dat was het.. ZO IS HET GEGAAN EN NIET ANDERS -_-
Yeah right en ik ben de Paashaas Hoe slecht gezind Bill ook is, hij houd van zijn fans! En zou zoiets nooit zeggen
Selene° Admin
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 17:40
Bill heeft dan gewoon vuil gelachen.. en dat was mij dan effe teveel. Ik heb hun dan achterna geroepen "wat valt er te lachen, jij vuile hoerenzoon"
We kunnen niet weten op welke manier Bill gelachen heeft. Ik kan me niet voorstellen dat hij hen uitgelachen heeft. En dan nog... In elk geval, zelfs als het echt gebeurd is, ik vind dat nog geen rede om hoerenzoon te gaan roepen.
Mijn ene vriendin was dan geërgerd en zei dan (eerder tegen zichzelf) "boag, ik zou hem zo graag slaan".. Dan begon Bill weer te lachen.. Dan zei ik weer tegen Bill "wat valt er zo vuil te lachen?" Dan zei mijn vriendin "als dat zo verdergaat, hebben jullie binnenkort al jullie fans in Duitsland verloren".. Dan heeft hij gewoon STRIKE gedaan en "YEEESS".. gezegd..dan heb ik me weer naar hem omgedraaid en gezegd "Zeg, Bill, zal 't gaan ja????" Dan is hij gestopt met lachen en wij zijn verder gegaan.. Dan jheeft mijn vriendin zich nog eens omgedraaid (ca. 10 meter verder) en zei "ey Bill, als je fans je niets kunnen schelen, dan heb je het verkeerde beroep".. en daarop heeft hij geroepen: "Hou je mond jij F****"
Hier deden ze niets. En dat meisje staat zo maar eens ff te zeggen dat ze hem het liefst zou slaan. Ik was bij "hoerenzoon" al uitgeflipt...
Sigitje Zimmer-Fan
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 17:52
Helemaal mee eens..."Bill heeft dan vuil gelachen..." wat is dat nu voor iets? Kan zij uitmaken bij een bepaalde manier van lachen, wat Bill precies bedoelde? TH doet ontzettend veel voor hun fans, ze bedanken ons steeds voor alles en nog wat, ik kan me echt niet voorstellen, dat zij zomaar 4 fans die het goed meenden gaan zitten uitlachen. Ik moet eerlijk zeggen, dat veel (niet allemaal) duitse fans, op het duitse forum, vaak negatieve uitlatingen hebben over TH, dat ik mij soms afvraag "zijn dat hier eigenlijk wel fans"...
Binka Schrei-Fan
Aantal berichten : 344 Leeftijd : 41 Location : Blankenberge Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 18:08
dat is typisch aan die Duitse fans hoor. vroeger was ik fan van de Kelly Family en dat was toen net hetzelfde.
Punky Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2921 Leeftijd : 39 Location : In Gustav's arms!! Registration date : 13-03-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 18:26
Ik zie, eerlijk gezegd, Bill zoiets niet doen. Allez we kennen hem niet goed genoeg ervoor, maar hij lijkt zo lief en altijd zo vriendelijk tegen fans. En dan nog, waarom doen die fans zo tegen hen... geen wonder dat ze zoch dan zo zouden gedragen, als het waar zou zijn tenminste..
Aymee Beginneling
Aantal berichten : 11 Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 18:40
Eh
Welke fan scheldt Bill nou uit voor vuile hoerenzoon o.o. Ik bedoel, wat voor fan ben je dan?
Ookal lacht hij op een vreemde manier, dat doe je niet als fan.
Het zal wel aan mij liggen, maar Bill is nog rustig gebleven
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans zo 23 nov 2008 - 19:47
@ Punky; ik ook niet.. maar je kunt nooit weten... Ik persoonlijk was ook niet vriendelijk gebleven als ze mij zomaar uitscheldden... En inderdaad... hoe weten zij nou of hij het zo bedoelde... Ze zeiden toch iets van ze wilde niet de prive-sfeer daarboven verpesten, misschien lachte hij juist wel sympathiek.. Nja ik heb dat altijd met mijn pa; hij zit mij altijd uit te lachen.. mr als ik dan zeg dat hij me niet moet uitlachen zegt hij dat hij me niet uitlacht.. en ik heb dat onderhand zovaak gezegd.. als ik nog 1x tegen hem zeg datie mij uitlacht wordtie echt heeel pissig... want hij bedoeld het gewoon niet zo, maar het komt wel zo over... Dus inderdaad.. wat kunnen zij daarover zeggen...? En misschien was Bill wel dronken... dat hij daarom zo lacherig was Of weten wij veel..
En anders nog; zij noemt hem zomaar hoerenzoon.. wtf is dat nou weer! Echt zo onrespectvol! Zo'n "fan" zou ik ook niet willen..
ShaniquaxTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1259 Leeftijd : 31 Location : Locatieloos. Registration date : 13-08-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans ma 24 nov 2008 - 17:23
Ik zie Bill zoiets wel doen. Als je kijkt hoe hij sommige interviewers terugpakte geloof ik het wel.
En die fans hebben helemaal geen reden om zo boos te doen, want van wat ik gehoord heb zijn het van die 'stalkerfans' die ze zo vaak mogelijk bij vliegvelden opwachten, en wel vaker tegen ze lopen te schelden.
En wat geeft hun het recht om Bill een hoerenzoon te noemen? Alleen omdat ze geen handtekeningen gaven & ze probeerde te negeren, waarschijnlijk omdat ze al vaker irritant geweest zijn en hij ze heeft herkend?
Ik geef bill 100% gelijk. Hij is ook maar een mens, dus hij mag ook wel eens boos reageren.
1000_Sterne Superfan
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans ma 24 nov 2008 - 18:59
ShaniquaxTH schreef:
Ik zie Bill zoiets wel doen. Als je kijkt hoe hij sommige interviewers terugpakte geloof ik het wel.
En die fans hebben helemaal geen reden om zo boos te doen, want van wat ik gehoord heb zijn het van die 'stalkerfans' die ze zo vaak mogelijk bij vliegvelden opwachten, en wel vaker tegen ze lopen te schelden.
Hoe pakt Bill ze dan terug?? *me wants to know *
Zijn er echt zulke gestoorde fans? Die ze lopen uit te schelden? Wow, dat noem ik echt gestoord... ik zou liever een hele horde krijsende kinders achter mij hebben, dan ook maar één 'fan' die achter mij aanloopt al scheldend omdat ze geen handtekening krijgt
Nogmaals, Bill heeft het volste recht van die fans terug te pakken Misschien beseffen ze eindelijk hoe irritant ze wel zijn. En mss zijn ze hierdoor geen fan meer (als ze het ooit waren) en zijn wij en TH van ze verlost
ShaniquaxTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1259 Leeftijd : 31 Location : Locatieloos. Registration date : 13-08-07
Onderwerp: Re: twins arrogant tegen Duitse fans di 25 nov 2008 - 21:10
Als iemand zegt; oh bill je moet wat eten? zegt Bill: ja ik ben echt zo dun, ik kan nauwelijks wat binnen houden, maar het lukt me nog net.
En bij de goldene camera awards toen met Bill zijn speech XD
Ge-ni-aal!
--
Yep die zijn er toen Bill medicijnen ofzo had, toen zijn hoofd best hamsterig was zeg maar, zei iemand op een vliegveld: Wat ziet Bill er dik uit zeg?
Terwijl hij zich er zelf ook niet echt bij prettig voelde. Het zou me niet verbazen als het dezelfde personen waren als die bill laatst uitgescholden hebben..
Dat zulke mensen zichzelf fans durven noemen. Die meisjes noem ik de voorbeelden die géén fans zijn.