Vandaag, 16 juli, worden om 20u (BE tijd) nog eens ALLE puzzelstukken op de fanclubs online gezet. Als je stukken gemist hebt, kan je die zo dan nog verzamelen.
We hebben echt al MASSA'S mails binnengekregen, uit zóveel verschillende landen !! Echt ongelooflijk
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Extra info: één gelukkige deelnemer kan 1 paar drumstokken van Gustav winnen die hij gebruikte tijdens de laatste tour!
Nog meer reden om die puzzelstukken te zoeken & op te sturen!
Angel_Love_xxx Beginneling
Aantal berichten : 2 Leeftijd : 30 Registration date : 28-05-08
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World za 17 jul 2010 - 11:54
Sorry voor deze stomme vraag hea, maar weet er iemand waarom de puzzelstukken op sommige sites niet meer te vinden zijn? De tijd is toch nog niet om, dacht ik..? Ik ontbreek nogal wat stukken want ik ben pas later kunnen starten. Gisteren vond ik nog de vlag bij #2, #3, #6 & #13, maar vandaag zijn die precies allemaal verdwenen. :s
Queen_Cobra Nieuwsreporter
Aantal berichten : 254 Leeftijd : 37 Registration date : 23-02-09
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World za 17 jul 2010 - 13:54
Angel_Love_xxx schreef:
Sorry voor deze stomme vraag hea, maar weet er iemand waarom de puzzelstukken op sommige sites niet meer te vinden zijn? De tijd is toch nog niet om, dacht ik..? Ik ontbreek nogal wat stukken want ik ben pas later kunnen starten. Gisteren vond ik nog de vlag bij #2, #3, #6 & #13, maar vandaag zijn die precies allemaal verdwenen. :s
Ik dacht dat het tot 8u. gisteren was.
Angel_Love_xxx Beginneling
Aantal berichten : 2 Leeftijd : 30 Registration date : 28-05-08
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World za 17 jul 2010 - 14:45
Queen_Cobra schreef:
Angel_Love_xxx schreef:
Ik dacht dat het tot 8u. gisteren was.
Ahn okay. Ik dacht dat het tot 8u. vandaag was omdat ik op andere sites wel nog de stukjes vond. Mja, niks aan te doen dan maar..
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World za 17 jul 2010 - 21:36
Alle stukken stonden tot vandaag, 20u, online. Tot morgen, 20u, kan je de puzzelstukken nog inzenden
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 13:00
Vanavond, om 20u (BE tijd), worden de winnaars bekend gemaakt!!
Phaedra Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1154 Leeftijd : 30 Registration date : 17-02-08
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 14:08
Spannend! (Word het dan in dit topic geplaatst?)
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 15:11
Spannend!!^^ *Fingers crossed*
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 15:46
De lijst van winnaars zal op alle deelnemende fanclubs gepost worden - dus sowieso op onze website, maar 'k zal het hier ook posten
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 16:24
Hoe worden de winnaars eigenlijk gekozen? Is dat per land een bepaald aantal of zo?
Phaedra Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 16:32
Word dat dan een lijst met namen? Ik heb nergens mijn naam opgegeven toen ik die mail verstuurde...
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 16:37
Looza schreef:
Word dat dan een lijst met namen? Ik heb nergens mijn naam opgegeven toen ik die mail verstuurde...
Je moest je naam ook vermelden in die mail, eveneens als je land. Ik veronderstel dan dat het dan een lijst met namen gaat worden.
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 16:41
Yay! Ik heb de Humanoid DVD gewonnen! Ik heb net een mail ontvangen. Nogal een geluk dat ik die DVD nog niet had gekocht.
Phaedra Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 17:28
Queen_Cobra schreef:
Ik veronderstel dan dat het dan een lijst met namen gaat worden.
Wat!? Serieus, dat meen je niet. Dat je land in het onderwerp moest staan wist ik, maar dat je je naam moest vermelden heb ik nergens zien staan
Proficiat met je DVD! (Misschien had ik ook gewonnen als ik mijn naam had opgegeven...) Nee echt. Ik moet nu wel verschrikkelijk stom klinken, maar ik wist het écht niet.
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 17:49
@Queen_Cobra: het wordt een lijst die er zo ongeveer uitziet: LAND - voornaam - eerste letter achternaam De winnaars zijn willekeurig uitgeloot. enneuhh.. PROFICIAT =D Ik ben blij dat iemand van ons forum heeft gewonnen
@Looza: we hebben je naam, die stond als afzender, dus dat was geen probleem
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 18:02
Hallo Aliens,
heel erg bedankt allemaal om deel te nemen aan de Humanoid World Wedstrijd!
Hier zijn de 106 winnaars vanuit meer dan 70 verschillende landen.
Kijk op de lijst hieronder om te zien of jij één van de winnaars bent:
Argentina - Paula A. S. Australia - Breanna H. Australia - Jessica T. Australia - Samantha E. Australia - Tegan H. Austria - Astrid K.-B. Austria - Melanie J. D.
Belarus - Nadzeya T. Belgium - Katreeya D. P. Bolivia - Suely A. M. S. Bosnia and Herzegovina - Mela M. Brazil - Elis R. d. S. Brazil - Shelcia R. Brunei Darussalam - Irah S. Bulgaria – Magdalena .. Bulgaria - Silvia K.
Canada - Alexandra S. Canada - Joelle B. P. Chile - Yocasta B. I. China - Huang S. J. Colombia - Nubia S. S. Costa Rica - María A. H. Croatia - Kristina B. Cyprus - Elena P. Czech Republic - Kateřina Š.
Denmark - Claire A. Denmark - Emilie H. Dominican Republic - Jisary G.
Estonia - Catlyn M.
Fiji - Jorja N. Finland - Eve I. Finland - Yasemin C. France - Céline D France - Loréna D.
Germany - Alexandra B. Germany - Andreas L. Germany - Angelia M. Greece - Eleni H.
Hungary - Brigitta T.
India - Shilpa B. Indonesia - Hariyati L. Iran - Arezoo S. Ireland - Alice H. Italy - Ilaria P.
Japan - Ryoko M.
Kazakhstan - Chekanova V. Kuwait - Karen F.
Latvia - Alona S. Liechtenstein - Hazel D. Lithuania - Rasa R. Lithuania - Skirmantė Č. Luxembourg - Klara E.
Macedonia - Jasna P. Malaysia - Esther K. M. Y. Maldives - Dheena S. Mexico - Constanza M. L. R. Moldova – Ecaterina T. Morocco - Mohammed N. B.
Netherlands - Robin v. d. Z. New Zealand - Ashley H. New Zealand - Ava W. L. New Zealand - Celeste V. d. B. New Zealand - Kathryn D. New Zealand - Leena R. New Zealand - Tiffany U. Norway - Caroline H. Norway - Simen L. O.
Pakistan - Rabiya A. Panama - Stephany C. Paraguay - Sandra A. M. Peru - Lesly G. V. Philippines - Justine S. P. Philippines - Roxette T. Philippines - Therese F. F. Poland - Zuzanna K. Portugal - Carolina A. Portugal - Gabriel F. G. Portugal - Íris C. A. Portugal - Vanessa F. G.
Romania – Cristina I. Romania - Iulia H. Romania – Maria C. O. Russia - Ignatova A. Russia - Koshcheeva A. Russia - Lihonina Y.
Serbia - Ilic K. Singapore - Loo W. X. Slovakia - Dasa S. Slovenia - Ana M. Spain - Irene S. S. Spain - Laura A. O. Sri Lanka - Nilupa K. W. Sweden - Emma M. Sweden - Maja J. Sweden - Malin A. Switzerland - Damien G.
Taiwan - Rita S. Trinibad and Tobago - Karina K. Turkey - Esra K.
United Arab Emirates (Dubai) - Remyhan N. Ukraine - Yancer K. United Kingdom - Ellie W. United Kingdom - Jessica d. C. United States of America - Kristen F.
Venezuela - María S. Vietnam - Hanh N.
Ter herhaling, het team van Officiële Fanclubs heeft volgende prijzen om weg te geven: 15 Humanoid City Live DVDs, 15 “Durch den Monsun” singles, 5 Caught on Camera DVDs, 5 Humanoid City Live CDs, singles (Automatic, Scream, Der letzte Tag, Schrei, Rette mich), T-Shirts, folders, notebooks, posters, kettingen, zakken, pin sets, tijdschriften, stickers, EN ANDERE van over heel de wereld! Inclusief 2 gesigneerde Humanoid City Tour shirts en één paar drumstokken die Gustav tijdens de tour gebruikt heeft.
De winnaars zullen binnen de 24u gecontacteerd worden via e-mail.
Tot volgende keer, Your International Fanclub Team
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 18:07
@ Queen_Cobra: wow, je bent de enige van België die gewonnen heeft! Proficiat!
@ Selene: ah, oef... En toch blijf ik mezelf nu stom vinden. Ik zweer dat ik nergens heb gezien dat ik mijn voornaam er ook moest bij vermelden...
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 18:12
@Looza en Selen: Thanks!^^ Ik had ook nooit gedacht dat ik hiermee iets zou winnen.
wauw...er zijn echt landen bij waarvan ik nooit had gedacht dat er daar TH fans zouden zijn. Fiji, Malediven, Trinidad en Tobago, Brunei,.. Echt zo van die superkleine landen.
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 18:13
@Looza:
Selene° schreef:
* Stuur de puzzelstukken + je volledige naam + je land naar: humanoidworld@gmail.com
*startpost
Maar 't is niet zo erg, want ik had je naam wel herkend
@Queen_Cobra: geloof me - wij waren minstens even verbaasd! 't is echt n fantastisch gevoel om te weten dat tokio hotel én de fanclubs samen zoveel mensen kunnen bereiken
Phaedra Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: [INFO] Humanoid World wo 21 jul 2010 - 18:41
Selene° schreef:
@Looza:
Selene° schreef:
* Stuur de puzzelstukken + je volledige naam + je land naar: humanoidworld@gmail.com
*startpost
Maar 't is niet zo erg, want ik had je naam wel herkend
*schaam schaam* Dan heb ik daar écht over gekeken
Ja, er zaten zelfs landen tussen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden