Ik heb misschien gezegd, omdat ik het niet zeker ben of ik ga, en als ik niet kom, dan hoeft het niet voor mij ;D &" anders, is het wel leuk(: Ahja. ^^
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Wie voorstellen heeft voor een actie: 't is het moment om ze hier te schrijven!
Een paar dingen: - het mag niet te duur zijn - Uit ervaring weten we dat zingen sowieso niet lukt. - het mag niet te ingewikkeld zijn: normaal gezien kunnen wij op voorhand misschien 1/5 vd concertbezoekers bereiken. Alle anderen moeten de dag zelf geïnformeerd worden. - voor het liedje waarop een actie wordt georganiseerd is er keuze uit: Dark side of the Sun / Sonnensystem - Humanoid / Humanoid - Dogs Unleashed / Hunde - Human connect to Human / Menschen suchen Menschen (De anderen hebben ofwel geen geschikt thema, ofwel weten we niet zeker dat ze het gaan spelen & "Komm/Noise" zal wss de intro zijn)
Laatst aangepast door Selene° op zo 25 okt 2009 - 17:08; in totaal 1 keer bewerkt
Sigitje Zimmer-Fan
Aantal berichten : 451 Leeftijd : 65 Location : West-Vlaanderen Registration date : 21-06-08
Misschien wel een beetje afgekeken van Milk Inc. in het Sportpaleis, maar iedereen witte handschoentjes aantrekken bij een bepaalde song en allemaal handen in de lucht (in de ene handpalm van die handschoentjes kunnen we TH met (fluo) stift schrijven en in de andere een hartje?) Zo'n witte katoenen handschoentjes zijn niet duur en verkopen ze in de apotheek (en dan eventueel de 'vingertopjes' eraf knippen). Wat mij betreft, liefst weer geen blad omhoog steken, dat wordt een beetje afgezaagd.
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Neen, witte katoenen (geen plastiek doorschijnende), dat zijn echt spierwitte dunne katoenen handschoentjes (mensen die bv allergie aan hun handen hebben ofzo, dragen dat), ziet eruit als een gewoon wit handschoentje (als om mee te trouwen) ...allee zoiets in die aard, als je begrijpt wat ik bedoel. zoiets http://www.zoekertjesweb.be/witte-handschoenen-...-168324.html (zoals pralinesverkopers ook wel eens dragen) is zeer goedkoop. Al die witte handjes in de lucht met de spots erop, bij Milk Inc. was dat supermooi, ik zag een foto ervan in de krant)
Selene° Admin
Dat lijkt me inderdaad wel cool! Maar ik vrees dat dat ook te duur wordt... als we volgens die website €0,15/paar nemen => +/- 8000 stuks nodig => €1200 en dat hebben we niet echt... Of zelfs als je aan iedereen maar 1 handschoen geeft is het nog steeds €600
MAAAAR bedankt voor het idee! We gaan alle ideeën verzamelen & dan bespreken wat evtl. mogelijk is etc.
AGirlOnTheRun Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Wat dacht je van zo'n "blaas-singertjes". Je kent dat wel, zo'n rolletje slinger, en als je er in blaast rolt die af? Een pak kost niet veel én er zitter en een stuk of tien in één pak. Maar...Dat gaat natuurlijk wel een bende worden en ik zou er niet graag gaan kuisen... XD
Sigitje Zimmer-Fan
Aantal berichten : 451 Leeftijd : 65 Location : West-Vlaanderen Registration date : 21-06-08
Iedereen kan dat toch zelf bij de apotheek gaan kopen? Dat kan je gewoon per paar kopen (bestaat in S/M/L) maar bij TH zou het wel cooler zijn, als we de vingertoppen van die handschoentjes afsnijden, meer TH-stijl^^(De belletjesblaasflesjes in Nijmegen had iedereen toch ook zelf meegebracht?) Het is maar een idee, he (ik kan wel eens gaan vragen, hoeveel zo'n paar handschoentjes precies kost)[/img]
Selene° Admin
Het probleem is alleen dat wij nooit iedereen kunnen bereiken die naar 't concert komt. Meestal met moeite 1/5. Maar ik ga het idee zeker niet meteen opzij schuiven. Wie weet gaat het wel Dus tot nu toe hebben we: - handschoenen - blaas-slingertjes (heet dat niet serpentines ofzoiets?)
ohja & 't FR-gedeelte heeft ook nog ideeën, maar die ken ik niet allemaal..
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Iedereen kan dat toch zelf bij de apotheek gaan kopen? Dat kan je gewoon per paar kopen (bestaat in S/M/L) maar bij TH zou het wel cooler zijn, als we de vingertoppen van die handschoentjes afsnijden, meer TH-stijl^^(De belletjesblaasflesjes in Nijmegen had iedereen toch ook zelf meegebracht?) Het is maar een idee, he (ik kan wel eens gaan vragen, hoeveel zo'n paar handschoentjes precies kost)[/img]
Dat met die bellen; daarvoor zou idd 1/5 van het publiek genoeg zijn als die belleblaas mee hebben. Je kunt per persoon dan al superveel bellen produceren en het is dus niet nodig dat iedereen er heeft. Maar die handschoendjes moet je dan echt veel meer mensen bereiken om een goed effect te krijgen omdat je per persoon maar 2 handen hebt, en als je met iemand deelt zelfs maar 1.
Sigitje Zimmer-Fan
Vind ik wel een goed idee... alleen t nadeel is dat bijv. bij mijn telefoon het licht ook na 3 seconden ofzo alweer uit gaat dus dan ben je t hele liedje bezig opnieuw t licht aan te doen??
Sigitje Zimmer-Fan
Maar dat van dat gsm licht is waar! Ik probeerde het tijdens Green Day toen ze 'wake me up when september ends' speelden, en ik was meer bezig met het terug opzetten van mijn gsm-lichtje dan met het nummer zelf. Dat van die 'connect' is wel leuk gevonden. En toch, ergens hoop ik nog altijd dat ze in het Duits spelen...
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Dat lichtje kan je toch instellen zodat 't langer/altijd brand? Nuja, kan zijn dat dat niet bij elke gsm is
Goed plan, da's best mogelijk, dat ik het op z'n minst twee minuten kan laten branden ofzo. Maar dan wil ik nog altijd even melden dat de jongens vanop het podium mss niet gaan doorhebben dat het allemaal GSMs zijn... Lichtjes zie je op elk concert, da's ook een feit :p
xNele Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2306 Location : Limburg Registration date : 22-10-08
Dat lichtje kan je toch instellen zodat 't langer/altijd brand? Nuja, kan zijn dat dat niet bij elke gsm is
Goed plan, da's best mogelijk, dat ik het op z'n minst twee minuten kan laten branden ofzo. Maar dan wil ik nog altijd even melden dat de jongens vanop het podium mss niet gaan doorhebben dat het allemaal GSMs zijn... Lichtjes zie je op elk concert, da's ook een feit :p
idd n__n er zijn overal lichtjes; van die stokjes, armbandjes, cameras, enz. volgens mij valt dat echt niet op hoor (:
Selene° Admin
Dat was eerst ook mijn argumentatie Maar ik denk intussen dat het wel kan opvallen als er 7000 lichtjes zijn - die naar het podium gericht zijn. Wij zien al die 'lichtjes' vd fototoestellen wel, omdat dat naar ons gericht is - maar vanaf het podium zie je die niet.
AGirlOnTheRun Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Ik was deze week aan m'n vriendin (niet-TH-fan) aan 't vertellen over dat we een fanactie aan 't zoeken zijn, maar dat het moeilijk gaat zijn om die eerste te overtreffen en blabla en dan vroeg ik of zij geen idee had. Zij: "Teken allemaal op je schoen het TH-logo & hou die dan omhoog"