Tokio Hotel Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenLaatste afbeeldingenInloggen

[THA4-4] Willen jullie THA4-4?

Ga naar beneden 
+8
folieàdeux
ShaniquaxTH
miss Kaulitz
AGirlOnTheRun
Sigitje
fie
Jolien_loves_Bill
Selene°
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Willen jullie een THA4-4?
Ja
[THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Poll_left73%[THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Poll_right
 73% [ 19 ]
Misschien
[THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Poll_left15%[THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Poll_right
 15% [ 4 ]
Nee
[THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Poll_left12%[THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Poll_right
 12% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 26

Enquête gesloten

AuteurBericht
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan
Sigitje

Vrouw Aantal berichten : 451
Leeftijd : 65
Registration date : 21-06-08

[THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptydo 29 okt 2009 - 11:37

Kimmeke schreef:
Wil eens een 'gewoon' concert voor zover dat kan Smile
dus nee xD
Ik weet wel dat ikzelf hier als eerste een ideetje gepost heb, maar ik begrijp Kimmeke ergens wel. De band is intussen veel volwassener geworden en hebben misschien ook liever een 'gewoon' concert?
Terug naar boven Ga naar beneden
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 32
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyvr 30 okt 2009 - 19:03

Natuurlijk niet.
Ze vinden het alleen maar leuk.
Zij doen moeite voor de fans en als zij zien dat wij moeite terug doen, vinden ze dat alleen maar geweldig.
Je hebt wel gelijk dat ze ouder zijn, dus misschien dat je de acties daarop kan aanpassen. Maar elke artiest vindt acties leuk; dat maakt een concert anders dan een ander concert (mits het orgineel is). Hoe zou jij het vinden 100x hetzelfde concert te geven? Dan is het toch juist leuk als je ze kunt onderscheiden bijv. door middel van een actie?

Maar als je zelf eens een gewoon concert wil kan ik t nog wel begrijpen, maar ik denk niet dat de Jungs zelf iets hebben van; neeh, vandaag heb ik geen zin in fanacties.
Ze hoeven er zelf immers niks voor te doen. Razz
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan
Sigitje

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptydo 5 nov 2009 - 18:30

Is dat niet geschikt voor een fanactie? ...als ze het nummer 'Komm' spelen? of gaan ze dat verschil niet echt horen? (ideetje komt eigenlijk van Binka)
https://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=NNWjrmmtAow
xNele
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 2306
Registration date : 22-10-08

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptydo 5 nov 2009 - 20:50

Een fanactie met zingen/screeuwen lukt 95% van de keren niet. ;D
http://nl.netlog.com/lovedrunk_
folieàdeux
Moderator
Moderator
folieàdeux

Man Aantal berichten : 2687
Registration date : 02-11-07

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptydo 5 nov 2009 - 22:55

Het verschil tussen Tom en Komm hoor je niet echt. Ik dacht eerst dat het gewoon wat mensen waren die constant Komm riepen. En stel je dan es voor dat ze Noise spelen?

Die actie vind ik ergens ook gewoon onrespectvol. Ik vind dat je ofwel meezingt met de tekst, gilt zoals een klein kind (wat zeker het geval zal zijn - of ze met dit nummer nu openen of niet) of je houdt gewoon je mond.

Tof idee, ik zou er zelf niet zijn opgekomen, het is ergens wel slim.
Maar voor mij is deze actie zeker en vast een nee, en zoals Nele zegt; Fanacties met schreeuwen/zingen lukt hoogstwaarschijnlijk niet.
https://www.youtube.com/BittenBulletOfficial
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan
Sigitje

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyvr 6 nov 2009 - 13:34

Ik geef je wel gelijk, het was maar een ideetje Smile
Selene°
Admin
Admin
Selene°

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 8 nov 2009 - 18:02

Het eerste voorstel dat Vampire G had:

Citaat :

Wie find' ich zu dir?
De jongens willen weten hoe ze met ons in contact kunnen komen?
Daarvoor moeten ze ons eerst en vooral zien, nietwaar?
Tijdens de songs "Human connect to human/Menschen suchen Menschen" zullen we onze armen in de lucht steken, terwijl we met T-shirts in een witte of andere lichte kleur zwaaien!
So findet ihr zu uns!

Op het Franstalige forum is het idee er niet doorgekomen omdat ze het verband tussen de kleding en de song niet duidelijk genoeg vonden.

Maar ik wil het hier toch ook voorstellen, omdat ik het persoonlijk wel een leuk idee vind.

Wat is jullie mening?
http://www.tokiohotel-be.net
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 8 nov 2009 - 19:48

[ik kom dan wel niet naar t concert maar toch mijn mening]
Het idee vind ik erg leuk. Maar je zou inderdaad de link nog iets duidelijker moeten weergeven. Iemand die vooraan staat [of eigenlijk niet perse, zolang het goed in zicht is] zou bijv ALLEEN tijdens die song een spandoek met die tekst (so findet ihr zu uns), omhoog houden. Dan afspreken dat alle andere spandoeken tijdens die song naar beneden gaan. (of iig zoveel mogelijk van de mensen die je kunt bereiken, zodat die spandoek opvalt. Maar dat moet lukken als iedereen een t-shirt omhoog houdt Razz )

Of meerdere personen met een spandoek, verspreid over de zaal. 1-5 zou ik zeggen. En dan alleen tijdens die song. Dan weet je zeker dat de boodschap overkomt. Razz
xNele
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 8 nov 2009 - 19:55

Jah, euhm, ik snap het verband tussen die 2dingen ookniet? XDD

en, trouwens, 1/10 zal mss zelf een tshirt meenemen, maar wat met de rest dan? Als het nu over papier ging kon je dat nog gaan uitdelen, maar met Tshirts gaat dat toch niet?... -tenzij ge miljonair zijt, en witte tshirtkes kunt betalen voor zo'n 5000 man? dan hebk niks gezegd Laughing -
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan
Sigitje

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 8 nov 2009 - 21:12

Ik zie het verband ook niet echt....(of toch wel héél ver gezocht)
Selene°
Admin
Admin
Selene°

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyvr 13 nov 2009 - 21:27

@xNele: iedereen zal toch wel een kledingstuk bij hebben Smile

@Iedereen: Tot en met zondag (15/11) kunnen jullie je ideeën nog posten!
Daarna worden de leukste en meest realiseerbare eruit gehaald & kan er gestemd worden.
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan
Sigitje

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyvr 13 nov 2009 - 23:16

Door dat idee van zwaaien met iets (kledingstuk), had ik zoiets van...witte kleenex-papieren zakdoekjes hebben de meesten misschien ook wel bij, daar kan je misschien ook iets mee????
Selene°
Admin
Admin
Selene°

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyza 14 nov 2009 - 10:13

Vreemd... mijn bericht dat ik hier getypt had is weg oO

Wat ik dus gescreven had:
Jep! We hadden het zwaaien van zakdoekjes bij de kleding-actie gerekend. De mensen die geen licht kledingstuk bij/aan hebben, zouden dan met zakdoeken kunnen zwaaien.
Decoy
Beginneling
Beginneling
Decoy

Vrouw Aantal berichten : 40
Registration date : 26-04-09

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 11:34

Ik vond het eigenlijk wel leuk met de papieren met het logo en 'Frei'.
Zo wordt het 'eigen aan België' (;
Misschien met 'Für immer (jetzt)' fzo ...
of 'Zoom into me' (alleen zijn de G's dan wss niet on-stage ;s)
Die acties hebben altijd effect gehad, het was ook handig dat ze die dag uitgedeeld werden, want vaak waren er fans die niet eens afwisten van een actie ;s
Jolieennn
Superfan
Superfan
Jolieennn

Vrouw Aantal berichten : 670
Leeftijd : 31
Registration date : 26-03-09

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 12:15

Decoy schreef:
Ik vond het eigenlijk wel leuk met de papieren met het logo en 'Frei'.
Zo wordt het 'eigen aan België' (;
Misschien met 'Für immer (jetzt)' fzo ...
of 'Zoom into me' (alleen zijn de G's dan wss niet on-stage ;s)
Die acties hebben altijd effect gehad, het was ook handig dat ze die dag uitgedeeld werden, want vaak waren er fans die niet eens afwisten van een actie ;s
Ja die vond ik ook wel leuk, en het is ook handig, want papier is gewoon papier en kost niet extreem veel...
Wat ook kan tijdens Komm ofzo gewoon een papier met 'Tom'
Maarja alas ze dan Noise spelen...
Selene°
Admin
Admin
Selene°

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 13:20

Hoewel ik ook totaal vóór iets met een papier ben, is er een reden waarom we dat niet meer kunnen doen:

Voor THA4-1 hadden we de blaadjes grotendeels buiten verdeeld, maar dankzij Saki kon Vampire G ze toen ook binnen verdelen.

Voor THA4-2 had Vampire G naar Vorst Nationaal gebeld en het bleek uiteindelijk dat de brandweer er nota van had genomen en Vorst Nationaal mocht ons niet de toelating geven om binnen verder blaadjes uit te delen.

Vampire G wilde de actie niet annuleren omdat we al zo ver gevorderd waren. Ze had echter het volgende antwoord gekregen: "indien er een brand uitbreekt en de verdeling van de papieren heeft binnen plaatsgevonden, is het jouw verantwoordelijkheid en zul je aangehouden moeten worden".
Daaruit af te leiden was de enige oplossing om enkel buiten blaadjes uit te delen want "we kunnen de mensen niet stoppen omdat ze een blad meenemen"

Vampire G wilt die verantwoordelijkheid niet meer hebben en dat is de reden waarom we niet meer met een papier werken.
Stef ' leb die sekunde
Fan
Fan
Stef ' leb die sekunde

Vrouw Aantal berichten : 204
Registration date : 22-06-08

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 13:45

Ik heb wel nog een ideetje ... tijdens de song Human Conect to Human / Menschen suchen Menschen zingt Bill 'Connect.'
In plaatst van die gsm lichten kunnen alle fans elkaar een hand geven en zo allemaal onze handen in de lucht steken ..

We tonen zowaar dat de belgische fans allemaan 'geconnect' zijn.xD
http://www.netlog.com/streetteambelgium
Decoy
Beginneling
Beginneling
Decoy

Vrouw Aantal berichten : 40
Registration date : 26-04-09

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 16:09

Awh Ôo 't is spijtig, maar als je al zo'n grote risico's moet nemen :s.

en inderdaad, de handen in de lucht steken en handen geven is goedkoop en als echt iedereen meedoet is het effect echt graaf volgens mij. (:
- nu moeten ze alleen hun fototoestel/camera etc. voor 3 min. kunnen loslaten ;'P -
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 18:14

Dát vind ik ook een goed idee!
En een camera heeft meestal een koortje die kun je om je pols hangen, dan gaat het nog wel voor even.
En desnoods doen ze het dan alleen met hun vrije hand...
En de mensen die het weten kunnen tegen de mensen naast hun die het niet weten het binnen altijd nog doorgeven. En als die het dan weer door geven aan de volgende, etc... Very Happy
folieàdeux
Moderator
Moderator
folieàdeux

Man Aantal berichten : 2687
Registration date : 02-11-07

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 18:28

Hier mogen jullie nog tot middernacht ideeen geven, dan gaat de mogelijkheid om ideeen te geven verdwijnen en valt er te stemmen op de ideeen die volgens het team het beste lijken:
https://th-belgium.actieforum.com/actie-s-van-de-belgische-fanclub-f8/tha4-4-keuze-van-de-actie-t3378.htm
https://www.youtube.com/BittenBulletOfficial
xNele
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 18:29

Stef ' leb die sekunde schreef:
Ik heb wel nog een ideetje ... tijdens de song Human Conect to Human / Menschen suchen Menschen zingt Bill 'Connect.'
In plaatst van die gsm lichten kunnen alle fans elkaar een hand geven en zo allemaal onze handen in de lucht steken ..

JAAAAAAAAAAAAAH, deze moet 'm worden ;D

want, de anderen zijn nogal lompXDD
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyzo 15 nov 2009 - 19:16

volgens Vampire G is de kans op slagen te klein, aangezien de mensheid nou eenmaal egoïstisch is (heeft ze wel n punt) en hun camera niet zal willen loslaten / geen vreemde mensen de hand vast willen houden etc.. In de praktijk is dit meerdere malen geprobeerd, op verschillende concerten, en het is nooit gelukt. Dus dit gaat m niet worden.
Jolieennn
Superfan
Superfan
Jolieennn

Vrouw Aantal berichten : 670
Registration date : 26-03-09

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyma 16 nov 2009 - 15:20

Jammer, die vond ik anders wel leuk en wat is het probleem met je fototoestel even weg te steken? Trouwens ja kan hem toch even goed aan je arm laten bengelen? (met zo'n koortje)
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyma 16 nov 2009 - 15:41

Jolieennn schreef:
Jammer, die vond ik anders wel leuk en wat is het probleem met je fototoestel even weg te steken? Trouwens ja kan hem toch even goed aan je arm laten bengelen? (met zo'n koortje)
Ja dat zei ik ook al. Razz
Maar de mensheid is nou eenmaal egoïstisch. Wij kunnen het met zijn allen hier heel leuk vinden. Maar als je het aan zoveel mensen probeert door te geven blijkt het in de praktijk niet te lukken omdat mensen teveel met zichzelf bezig zijn.
Ik heb zelf ook wel ns ideeën gehad die uiteindelijk geen succes waren omdat de mensheid alleen maar met zichzelf bezig is.
Nu wil ik hier niet zeggen dat hier iedereen egoïstisch is hè (al is er tot op zekere hoogte niks mis met egoïstisch zijn, uiteindelijk is het jóu leven en als jíj iets wil bereiken zul je soms egoïstisch moeten zijn en voor jezelf moeten kiezen -heb ik geleerd). T blijkt hier juist het tegendeel, wij vinden deze actie leuk dusja.
Maar in het algemeen een beetje... op concerten zie je dat heel sterk;
IK wil vooraan staan want IK wil dat Bill/Tom/Georg/Gustav MIJ ziet... of omdat IK een perfect zicht wil hebben, etc.
(geld niet voor iedereen natuurlijk, maar dit kennen jullie zelf ook van de concerten dus je weet wel wat ik bedoel Wink )
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan
Sigitje

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Emptyma 16 nov 2009 - 17:41

Stef ' leb die sekunde schreef:

Zou dat echt niet werken? Jammer, want ik vind dit ook een heel leuk idee.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [THA4-4] Willen jullie THA4-4?   [THA4-4] Willen jullie THA4-4? - Pagina 2 Empty

[THA4-4] Willen jullie THA4-4?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [THA4-4] Uit wat bestaat THA4-4? (aka CONTACT)
» [THA4-3] Uit wat bestaat THA4-3 (aka PICS)?
» THA4-2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Fanclub :: Actie's van de Belgische Fanclub :: THA4-4-
Ga naar: