Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 17:58
It's not faaiirr Ik heb woensdag half Krakow afgelopen om een H&M te vinden en toen wilden ze die mij natuurlijk nog niet verkopen (mr beter dan dat ik t niet geprobeerd had) En v.a. donderdag zat ik in zon bergdorp (Zakopane) waar ze natuurlijk geen H&M hebben... En ik vandaag met mijn pa naar de H&M... UITVERKOCHT! ******************** Ik loop iedereen al echt sinds woensdag gek te maken met mijn IK-MOET-H&M!! En nu heb ik er geeneens een Ik had echt gehoopt dat die hype over zou zijn dus dat ik er nog een zou kunnen krijgen, maar neeee Echt ook toen Vio zei dat er posters overal hangen, toen wist ik gewoon dat het uitverkocht zou zijn... Er komen dinsdag wel nieuwe mr de verkoopster wist niet of er ook van TH nog zouden komen (kzou t dom vinden als dat niet zo was mr dat is ook wel weer typisch natuurlijk).
In de H&M zelf hangt overigens wel een foto met alle 4...
fie Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 8477 Leeftijd : 29 Location : Thuuuis :'D. (Zoersel ;D) Registration date : 11-07-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:00
@miss Kaulitz: OMG =O Dat is kei erg =O Ik maak me ook ongerust dat ze hem woensdag niet meer hebben. Iemand enig idee hoelang die actie duurt?
saskia Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1309 Leeftijd : 34 Location : sijsele... (naast brugge ;)) Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:09
Hmmm ik hoop echt dat ze die dinsdag nog hebben hier in Brugge... of morgen in Oostende... Men vriendin was vandaag in Gent en daar hing toen zij vertrok (met de laatste in maat 36 ) nog 1 T-shirt maja in maatje 34 daar kan ik niet in dus gaat ze morgen voor mij kijken in Oostende en als ze die daar niet hebben dan hooooop ik dinsdag in Brugge... Echt stom had ik nog geen examens gehad, kon ik er al om geweest zijn maarjah... Maar nu ik zo de foto's zie van mensen die hem hebben vind ik die eigenlijk nog leuker Naja afwachten ofzo...
@Rianne: kan je niet naar een andere H&M gaan ofzo?
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:15
saskia schreef:
Hmmm ik hoop echt dat ze die dinsdag nog hebben hier in Brugge... of morgen in Oostende... Men vriendin was vandaag in Gent en daar hing toen zij vertrok (met de laatste in maat 36 ) nog 1 T-shirt maja in maatje 34 daar kan ik niet in dus gaat ze morgen voor mij kijken in Oostende en als ze die daar niet hebben dan hooooop ik dinsdag in Brugge... Echt stom had ik nog geen examens gehad, kon ik er al om geweest zijn maarjah... Maar nu ik zo de foto's zie van mensen die hem hebben vind ik die eigenlijk nog leuker Naja afwachten ofzo...
Die andere in Arnhem hebben geen Fashion for Aids. En in Nijmegen weet ik zou gauw niet waar die zitten en die is dan net zo uitverkocht enzow... en ik ben echt dood [ik slaap niet in bussen] dus ik had zoiets van laat maar.. Ik ga dinsdag nog wel even kijken ALS ik tijd heb. Mr ik ben natuurlijk weer super laat uit.. mr miss in tussenuur... Blugh... zul je net zien dat ze van TH geen nieuwe krijgen..
fie Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 8477 Leeftijd : 29 Location : Thuuuis :'D. (Zoersel ;D) Registration date : 11-07-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:18
@Rianne; Dat is echt zwaar kut u_u. Wss ben ik ook net te laat
saskia Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1309 Leeftijd : 34 Location : sijsele... (naast brugge ;)) Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:19
miss Kaulitz schreef:
saskia schreef:
Die andere in Arnhem hebben geen Fashion for Aids. En in Nijmegen weet ik zou gauw niet waar die zitten en die is dan net zo uitverkocht enzow... en ik ben echt dood [ik slaap niet in bussen] dus ik had zoiets van laat maar.. Ik ga dinsdag nog wel even kijken ALS ik tijd heb. Mr ik ben natuurlijk weer super laat uit.. mr miss in tussenuur... Blugh... zul je net zien dat ze van TH geen nieuwe krijgen..
Hmmm ok ksnap het... echt wel jammer als je die zo graag wil!! Ik zal duimen dat die van TH ook nieuw binnenkomen
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:22
Mr tzou toch een slechte zet zijn qua winst om die van TH niet weer te laten komen? -Die van TH zijn nu al uitverkocht (in 2 dagen) -Van een van de andere artiesten is die nog niet uitverkocht (voor zover ik weet) -Die van TH kosten sowieso al meer..
Ik denk dat 't daar allemaal draait om geld, dus ik zie niet in waarom die van TH niet zouden zitten in de lading die dinsdag aankomt..
Maar het kan natuurlijk altijd
THfan Zimmer-Fan
Aantal berichten : 585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen, Zwijndrecht Registration date : 16-12-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:30
Ik denk niet dat ze alles opnieuw binne gaan laten komen dit is een limited edition en dan bestellen ze er geen bij. Dit is bij de vorige collectie ook niet gebeurt. En die van tokio hotel is niet de duurste. ieder t-shirt is €14.99 en een topje is €9.99. En Tokio hotel is nog niet uitverkocht. Ben in A'pen nog geweest vandaag en daar hingen er nog een stuk of 8. Dat van Dita von teese was bijna uitverkocht in A'pen. In de ene h&m lagen er nog 2 en dat waren allebei 34.
zijn er hier mensen die de body van katy perry of roisin murphy hebben gekocht? Hoe gaan jullie die dragen met een broek erover of met een kousebroek of legging? Vandaag heb ik dat van roisin murphy gedragen met een rokje maar dan zie je maar de helft van de tekst. Ik zou graag willen weten hoe jullie dat dan dragen?
fairytaleXgoXbad Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3092 Leeftijd : 30 Location : Beivel. Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 30 mei 2009 - 18:55
Ik heb het shirrt ^^
Nele_483 Fan
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 30 Location : Vlaams-Brabant Registration date : 30-01-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 31 mei 2009 - 8:40
Ik heb 'm ook nogg yayyy. Ik ben helemaal naar Brussel gegaan, daar zijn ze wel nog, en er waren er nog best veel!.
fairytaleXgoXbad Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3092 Leeftijd : 30 Location : Beivel. Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 31 mei 2009 - 8:44
In Wijnegem waren er ook nog redelijk veel ^^ Vooralv an de mannencollectie.
jolientje13 Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1346 Leeftijd : 33 Location : In Bill's armen Registration date : 26-07-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 31 mei 2009 - 10:20
weet iemand of er nog t-schirten in hasselt zijn kon er gisteren niet naar toe gaan ik hoop er woensdag er naar toe te kunnen gaan
AGirlOnTheRun Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 31 mei 2009 - 12:26
Yes, wijnigem! Da's haalbaar! Ik heb em ook nog altijd niet... Maar ik moet en zal 'em hebben, na!
Nele_483 Fan
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 30 Location : Vlaams-Brabant Registration date : 30-01-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 31 mei 2009 - 13:30
op de site van h&m staan de winkels; je kunt altijd eerst bellen naar de winkel, vooraleer je helemaal erheen rijdt ;-)
-spreekt uit ervaring-
Binka Schrei-Fan
Aantal berichten : 344 Leeftijd : 41 Location : Blankenberge Registration date : 15-07-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 31 mei 2009 - 18:20
ik was vandaag in Oostende, bijna niets meer en allemaal de kleinste maten.
May. Vertaler
Aantal berichten : 530 Leeftijd : 35 Registration date : 26-03-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 31 mei 2009 - 20:21
In Leuven lagen er ook nog best veel d8 ik (eergister toch) maar kga morgen nog eens kijken, want ik heb een droom gehad over het shirt van Estelle en NERD en kwil die toch ook hebben
Nele_483 Fan
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 1 jun 2009 - 14:15
in portugal waren ze allemaal op een enkele dag uitverkocht, dan mogen wij hier nog bij zijn _O_
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 1 jun 2009 - 22:47
Gewinne tolle Preise!!! Seit vergangenem Donnerstag gibt es das brandneue Tokio Hotel Shirt bei H&M im Rahmen der Fashion Against AIDS Kampagne. Bei dieser Aktion gehen 25% aller Erlöse an Projekte, die junge Menschen auf die Gefahren von HIV / AIDS aufmerksam machen. Solltest du es bisher noch nicht geschafft haben dir eines der heiß begehrten Exemplare zu schnappen dann wird es jetzt höchste Zeit denn ab übermorgen (Mittwoch, 3. Juni) gibt es hier auf TokioHotel.de die große H&M T-Shirt Mosaik Challenge. Teilnehmen kann jeder der von sich ein Foto knipst mit dem von Bill, Tom, Gustav & Georg designtem Shirt. Wie genau die ganze Aktion laufen wird erfährst du Mittwoch Abend hier auf Tokio Hotel.de! Wie immer gibt's natürlich auch tolle Preise zu gewinnen.
Bron: http://www.tokiohotel.com/de/
>>> Dus: koop een t-shirt, maak een foto en misschien win je wel een prijs ^^
Viiooo_liebt4nov/mrt Vertaler
Aantal berichten : 2858 Leeftijd : 33 Location : Arnhem, NL Registration date : 05-03-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids di 2 jun 2009 - 14:30
Moeten we eerst nog dat shirt hebben.. Rianne en ik in tussenuur naar de H&M in de stad.. Hadden ze hem niet, dus wij vragen of ze nog binnenkwamen ofzo.. Nee blablabla limited edition enzo. En het was een heel gewild shirt, was elke keer zo uitverkocht. En we moesten maar in de gaten houden of ze nog kwamen.. Like.. je gaat daar toch niet elke dag even kijken of ze dat shirt nog hebben binnengekregen?! Maargoed.. nou gaan we ze dus maar via internet bestellen.. daar zijn die van TH (nog) niet uitverkocht :")
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids di 2 jun 2009 - 14:34
Viiooo_liebt4nov/mrt schreef:
Like.. je gaat daar toch niet elke dag even kijken of ze dat shirt nog hebben binnengekregen?!
Zou ik wel doen als'k hem wou hebben
saskia Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids di 2 jun 2009 - 15:35
Pffft hier in Brugge waren ze dus uitverkocht, dat zal dus geen T)shirt worden voor mij want hie rin België kan je die blijkbaar niet via internet bestellen en via Nederland gaat ook niet want ik heb natuurlijk geen Nederlands adres
Viiooo_liebt4nov/mrt Vertaler
Aantal berichten : 2858 Leeftijd : 33 Location : Arnhem, NL Registration date : 05-03-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids di 2 jun 2009 - 15:58
live_my_life schreef:
Like.. je gaat daar toch niet elke dag even kijken of ze dat shirt nog hebben binnengekregen?!
Nou ik wil hem ook hebben.. maar ik behalve TH verder ook nog een leven en school (binnenkort proefwerkweek).. waar een heleboel tijd in gaat zitten dus ik ga daar dus echt niet elke dag kijken^^
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids di 2 jun 2009 - 16:46
live_my_life schreef:
Nou ik wil hem ook hebben.. maar ik behalve TH verder ook nog een leven en school (binnenkort proefwerkweek).. waar een heleboel tijd in gaat zitten dus ik ga daar dus echt niet elke dag kijken^^
Naja, ik zit in Antwerpen op school, dus ligt waarschijnlijk wel net ietsje anders voor mij ^^ Maar 'k ga hem niet halen, want ik heb ooooooooit aan mn moeder beloofd dat ik nooit iets met doodskoppen ging dragen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids