Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 2 mei 2009 - 15:04
Tokio Hotel macht Mode für H&M
[...] Wie das Abendblatt erfuhr, sind Sänger Bill und Gitarrist Tom Kaulitz (beide 19) mit Schlagzeuger Gustav Schäfer (20) und Bassist Georg Listing (22) bei der neuen H&M-Kampagne "Fashion against Aids" (Mode gegen Aids) dabei. Sie befinden sich dabei in bester (Musiker-)Gesellschaft. Ebenso wie international bekannte Künstler wie Katy Perry, Yoko Ono und der Burlesque-Tänzerin Dita von Teese haben sie T-Shirts, Bodys, Jerseykleider und Tops gestaltet, deren Erlös Aids-Projekten zugutekommt. Der Verkauf beginnt am 28. Mai. "Die Designs erinnern durch ihre weißen, hellen und von Graffiti inspirierten Prints an den 80er-Jahre-Look. Mädchen tragen die Teile zu kurzen Röcken oder ausgewaschenen Jeans", sagt H&M-Chefdesignerin Ann-Sofie Johannson. "Jungs am besten mit hochgerollten Chinos oder farbigen Hosen." [...] Bron: http://www.abendblatt.de/daten/2009/05/02/1144227.html
de T-shirts in kleur - meisjes & jongens:
Citaat :
Bedankt voor je mailtje!
In België wordt inderdaad ook de volledige Fashion Against Aids-collectie verkocht!
De T-shirts, ook die van Tokio Hotel, zijn te verkrijgen in volgende filialen vanaf 28 mei:
Place de l'acceuil 10/5 1348 Louvain-la-Neuve 010/45.17.31 (enkel de meisjescollectie) Place Saint-Lambert 4000 Luik 04/223.02.97 Rue de la Montagne 5 6000 Charleroi 071/30.82.74 Grand Rue 31 7000 Mons 065/35.13.33 Avenue de la Gare 40 L-1610 LUXEMBURG 00352/40.83.83
Vriendelijke groeten,
H&M
Laatst aangepast door Selene° op do 7 mei 2009 - 20:35; in totaal 3 keer bewerkt
fie Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 8477 Leeftijd : 29 Location : Thuuuis :'D. (Zoersel ;D) Registration date : 11-07-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 2 mei 2009 - 17:20
Woasj =O Koel jho <3
ShaniquaxTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1259 Leeftijd : 31 Location : Locatieloos. Registration date : 13-08-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 2 mei 2009 - 18:04
hier is de foto in kleur (: *weet niet of het mag, maarja* Ik had hem zelf ingekleurd, omdat ik zwart wit zo saai vind.
----
woohoo, Ik koop hem dan maar in Oberhausen, want ik ben dan niet in NL.
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids za 2 mei 2009 - 19:23
Geeeiiillll Goede marketing ^^ Als zij er niet voor gestaan hadden dan had ik t of niet of nauwelijks geweten en had ik het waarschijnlijk nooit gekocht. Nu weet ik er ten eerste van, ten tweede vind ik het meteen al interessanter omdat zij het blijkbaar interessant genoeg vinden (hoeft nog niet eens zo te zijn, promotie voor hunzelf kan het ook zijn). En ik zit nu ook van; tis voor een goed doel! Dus als het niet te duur is en ik het nog een beetje leuk vind zelf koop ik t misschien wel ^^
AGirlOnTheRun Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 7:10
Hey super, zo'n shirt wil ik ook wel TH fans tegen aids, here we go
AudreyAutomatic Zimmer-Fan
Aantal berichten : 452 Leeftijd : 29 Location : Scherpenheuvel Registration date : 06-12-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 12:13
haha vooral die tekst die op die shirt staat vind ik fantastisch ROCK HARD F***K SAFE ik koop hem zeker ma is da de enige t-shirt die ze hebbe ontworpen of zijn er nog??
renilly-kaulitz Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3495 Location : Thuis. xD Registration date : 04-02-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 12:14
Kan iemand hem vertalen? Ik snap er werkelijk geen ene F*CK van. (a)
OMG. Bill is lekker met die dreads.
Jolien_loves_Bill Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2502 Leeftijd : 31 Location : oost-vlaanderen (oudenaarde) Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 13:08
joehoe eindelijk nog eens leuk nieuws! khad het eerst niet door dat het die tshirt is die ze aanhebben, of ik hem ga kopen tsjah dat zie ik dan nog wel.. maar ik vind het allesinds zeer sjiek van hen! thaha en jaah die tekst in die tanden en iig valt bill nog best wl mee met die dreads kben wl beniewd naar die hele collectie!
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 14:06
Ik had ook gehoord van anderen dat die tekst erop stond... maar ik zie het nergens - noch in het artikel noch op de T-shirt zelf Kan iemand me zeggen waar ik die slogan kan vinden?
EDIT: never mind - gevonden!
May. Vertaler
Aantal berichten : 530 Leeftijd : 35 Registration date : 26-03-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 14:24
Selene° schreef:
Ik had ook gehoord van anderen dat die tekst erop stond... maar ik zie het nergens - noch in het artikel noch op de T-shirt zelf Kan iemand me zeggen waar ik die slogan kan vinden?
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 14:26
Toch bedankt
Damn... ik haat doodskoppen -___- Maar de spreuk is geweldig () & 't is voor 'n goed doel, dus 'k denk wel dat ik die T-shirt ga kopen.
May. Vertaler
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 14:30
Selene° schreef:
Toch bedankt
Damn... ik haat doodskoppen -___- Maar de spreuk is geweldig () & 't is voor 'n goed doel, dus 'k denk wel dat ik die T-shirt ga kopen.
ik haat ook doodskoppen maar die vind ik wel vet omdat het niet super duidelijk is eerst dacht ik dat dat een vlek was fso xd en ik ga hem ook zeker kopen
maar wat ik me afvroeg, als het toch een TH-campagne is, waarom zien we G&G dan weer niet -_-
Evatjeu Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1885 Registration date : 15-08-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 15:07
inderdaad dat vroeg ik mij eigenlijk ook al af...
Gast Gast
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 15:33
Ik vind dat shirt afschuwelijk.... kvind het veel te agressief, doodskoppen oke, maar het is gewoon geen mooie doodskop... en kvind het zowieso niet girly achtig De spreuk is wel superleuk!
Kopen?? Duidelijke nee, tenzij ze nog andere hebbe ontworpen (maar dat is niet het geval) en wil ik persé steunen... dan koop ik er wel een mooie van een andere artiest.
May. Vertaler
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 16:28
Kimmeke schreef:
Ik vind dat shirt afschuwelijk.... kvind het veel te agressief, doodskoppen oke, maar het is gewoon geen mooie doodskop... en kvind het zowieso niet girly achtig De spreuk is wel superleuk!
Het is een campagne en ze willen dus niet alleen meisjes maar ook jongens aanspreken, dus maken de meeste gewoon unisex shirts (en het staat ook nergens dat het alleen voor meisjes is)
en je zou het dragen als het een mooie doodskop was xd, hoe maak je dan een mooie doodskop ?
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 17:10
@ May; daar zit wel degelijk verschil in hoor ^^ Ik draag heel veel doodskoppen.. maar dit vind ik nou niet echt een mooie idd... Die van mij hebben vaak sterretjes ogen ofzo... Ze kijken iig niet zo boos als deze ^^ Maar die tekst vind ik toch geniaaal!!
En men,, probeert Bill een spaghaat of een split te doen ofzo?
Gast Gast
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 18:53
May. schreef:
en je zou het dragen als het een mooie doodskop was xd, hoe maak je dan een mooie doodskop ?
Ik heb 1,2 shirts met doodskoppen op, en deze zijn allesbehalve hoe die eruit zien op die th-shirts Kleine dingetjes zoals de vorm, kleur, accecoires (ja weet nie hoe het anders te noemen, zoals Miss Kaulitz zegt bv sterretjes. Of bloemetjes in alle geval dingetjes die het niet zo als afschrikkend maken),... een doodskop hoeft er niet uit te zien zoals deze op die tshirts staat afgebeeld. Het contrast met dat wit en dat zwart maakt het dan allemaal nog strenger, erger... Kvind het geen meisjesshirt (dat ik zou aandoen) en daarmee is de kous af voor mij (het is mijn persoonlijke mening)
May. Vertaler
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 20:33
Ik weet dat er verschillende doodskoppen zijn maar ik vind het woord "mooi" en "doodskop" gewoon niet passen ik zal een doodskop nooit mooi noemen maakt niets uit hoeveel sterren en bloemetjes erop staan ik zou eerder cool gebruiken ofzo
en die tekst is idd geniaal
xNele Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2306 Location : Limburg Registration date : 22-10-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids zo 3 mei 2009 - 21:12
Omg, ik vind het shirt geniaal 8D Die doodskop is cool =O En onder een skinny met bv botjes ofzo kan het er best wil girly uitzien ofzo (: (maar dat kan mij niet schelen, want ik haat van die girlie doodskoppen met bloemetjes enzo. Blegh, geef mij er maar een met boedspetters ofzo 8D)
AGirlOnTheRun Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1191 Leeftijd : 32 Location : Lost in those deep brown eyes... Registration date : 16-11-08
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 4 mei 2009 - 16:19
Haha, de tekst is geniaal, maar dat shirt is idd niet echt iets voor mij. Ik heb het ook niet zo voor doodskoppen, al draag ik ook, hoe zeg je dat? 'stoerdere' kleren. Maar ik vind ook dat er een verschil is in...soort. Ik heb ook kleren met doodskoppen (zonder bloemetjes ) maar deze valt voor mij gwn te hard op. Ik probeer 'Girly' te combineren met 'Rock' (Jezus Christus, mijn vriendinnen noemen me de Rockchic ) maar dit is gwn niks voor mij. Spijtig, want die tekst is gwn SUPER!
miss Kaulitz Moderator
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 4 mei 2009 - 16:54
ALS je voor het goede doel zou gaan.. Dan zou je m kunnen kopen, de tekst eraf knippen en op een anders -effen- shirt naaien ^^ Mr natuurlijk alleen als je er echt achter staat ^^
Ik denk dat ik m wel ga kopen... ik vind m op zich wel gaaf... de tekst is gaaf, de doodskop miss iets té... Dan draag ik m gewoon niet zo vaak.. of alleen als ik chagrijnig ben ofzo, ook handig om mn omgeving te waarschuwen ^^ T ligt eraan wat hij gaat kosten..
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 4 mei 2009 - 18:42
https://www.youtube.com/watch?v=CUP-1nRBV7o
Nu zie je Gustav en Georg. Gustav is schattig en gewoon stoer! En Georg staat er ganz cool op!
Selene° Admin
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 4 mei 2009 - 18:43
EDIT: te traag^^
Maar OMG... Georg & Gustav zien er elk apart nog beter uit dan Bill & Tom sámen (vooraaaaal Georg)
EDIT2: de T-shirts in "kleur" - meisjes jongens:
EDIT3: omg ik had nog niet eens gemerkt dat die F*** uit TH-logos bestond
Laatst aangepast door Selene° op do 7 mei 2009 - 20:34; in totaal 2 keer bewerkt
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 4 mei 2009 - 18:50
Selene° schreef:
Maar OMG... Georg & Gustav zien er elk apart nog beter uit dan Bill & Tom sámen
Ik vind het ergens zelf beter doen voelen om zo'n fotoshoot-achtige foto te zien van de G's dan van B&T.
miss Kaulitz Moderator
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids ma 4 mei 2009 - 18:58
Omgg AWESOMEE!! Gustav zo... die vind ik echt mooi... Bedenkelijk. Niet zo van stoer. Maar echt zo van denk ook over de boodschap ^^
Wat me stoort is dat weer eerst die foto van alleen Bill&Tom wordt laten zien en pas later G&G...
En die kleuren!! Dat maakt het geheel veel minder eng en doods als in zwart wit! En die logo's viel mij ook niet op ^^ Ik wil m hebben-hebben
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: TH bij H&M-campagne: fashion against aids