Aantal berichten : 451 Leeftijd : 65 Location : West-Vlaanderen Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! ma 1 sep 2008 - 9:53
Dat vind ik ook, en daarbij, als er mensen ontslagen zijn, zullen er wel redenen voor zijn geweest, en wat die redenen zijn, daar hebben de fans toch geen zaken mee, zij moeten daar aan ons toch geen verklaring voor afleggen he.
THfan Zimmer-Fan
Aantal berichten : 585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen, Zwijndrecht Registration date : 16-12-07
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! ma 1 sep 2008 - 14:23
maar wie weet was dat contract ten einde en wilde ze gewoon niet met die firma verderwerken omdat de meeste fans de bodygards of hoe da ge het oek schrijft herkennen en dan lopen ze ook altijd in de kijker door de bodygards als ze ergens lopen anders is er mss kans dat sommigen hen niet zien.
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! ma 1 sep 2008 - 16:00
dus de bodyguards eerder zouden zien dan TH? neeh, denk het ni
Twink* Beginneling
Aantal berichten : 31 Leeftijd : 36 Registration date : 30-08-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! za 15 nov 2008 - 13:06
Heeft iemand Tobi en/of Saki eigenlijk sinds dien nog bij TH gezien?
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! za 15 nov 2008 - 15:35
Nee... ook niet heel erg op gelet... Maar het viel me wel op dat Saki er idd niet bij was bij de EMAs...
ShaniquaxTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1259 Leeftijd : 31 Location : Locatieloos. Registration date : 13-08-07
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! za 15 nov 2008 - 15:58
Tobi is er nog wel, maar Saki niet.
Universal heeft nu volgens mij hun eigen security team.
En Saki zit nog bij VSD Hamburg, Maar dat is geen security meer van Tokio Hotel.
Elleke_Bill_lover Schrei-Fan
Aantal berichten : 375 Leeftijd : 30 Location : liefst in de buurt van tattoos Registration date : 05-08-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! vr 21 nov 2008 - 22:56
ik weet er het fijne niet van. Maar als het zo is zal daar wel een reden voor zijn. En ik vrees dat we het zullen moeten aanvaarden en respecteren. Tis jammer, maar als het zo is, is het zo!
IngieKitty Beginneling
Aantal berichten : 33 Leeftijd : 32 Location : Oosterwolde Registration date : 30-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! ma 1 dec 2008 - 11:30
miss Kaulitz schreef:
Ugh. Schrei doet alsof de jongens super arrogant zijn en bang zijn dat Tobi en Saki te populair werden... WAAROM ZOU TOBI DAN NOGSTEEDS WEL ERBIJ HOREN??? En de hele squad zou weg zijn..
En op het officiële Duitse forum staat het zelfs nog bij geruchten en daar was het van 'een nederlandse vriendin van mij stuurde mij dit en...' Dus, dit komt gewoon uit nederland aanwaaien en naar mijn gevoel net op zo'n manier als ze in Nijmegen zeiden dat in Dortmund iemand was neergestoken...
Op het officiële Duitse forum zijn ze er ook sceptisch over EN dit gerucht was er 2 jaar geleden ook al...
DUS ik verklaar dit geruchten want er is niks definitiefs & duidelijks en echt officiëels bekend aan. Van 'men heeft gezegd' dingen zijn MEESTAL niet waar.. Dat van Dortmund was ook niet waar en dat had de security ook zogenaamd bevestigd...
=> verplaatst naar geruchten
Dat er in dortmund iemand was neergestoken is wél waar, want dat was de vriendin van een vriendin die in onze groep ook vanaf woensdag heeft gewacht voor het concert va 14 juni..
Aantal berichten : 1259 Leeftijd : 31 Location : Locatieloos. Registration date : 13-08-07
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! vr 26 dec 2008 - 23:23
en niemand heeft meer wat van saki vernomen....
--
waarom is dat van Dortmund dan niet in het nieuws gekomen?
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! di 30 dec 2008 - 13:14
ShaniquaxTH schreef:
waarom is dat van Dortmund dan niet in het nieuws gekomen?
Omdat het waarschijnlijk gewoon niet waar is. Je mag zeggen wat je wilt, zoiets komt zéker in het nieuws of minstens een vermelding in een krant, wees daar maar zeker van
En nu allemaal weer ontopic gaan
Onderwerp: Re: Tokio Hotel drops VSD Hamburg! wo 31 dec 2008 - 17:03
Dat dacht ik ook al.. Zoiets komt gewoon op het nieuws
--
ontopic: Leeft Saki nog wel? XD Niemand ziet hem meer.. ik bedoel.. hij heeft nu dan toch nog een leven?