Aantal berichten : 805 Leeftijd : 32 Location : Riethoven Registration date : 18-01-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 16:43
TH-lvrtje schreef:
nja tuurlijk komt de film in amerika uit maar we kunnen ook in de namiddag gaan e? als die dan teminste speelt...
Ik weet niet zkr of je het tegen mij had maar ik bedoelde met dat zinnetje tussen haakjes of ie door een Amerikaans bedrijf wordt gefilmd
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 17:11
L.eonie schreef:
TH-lvrtje schreef:
nja tuurlijk komt de film in amerika uit maar we kunnen ook in de namiddag gaan e? als die dan teminste speelt...
Ik weet niet zkr of je het tegen mij had maar ik bedoelde met dat zinnetje tussen haakjes of ie door een Amerikaans bedrijf wordt gefilmd
ow oké sorry had het dus verkeerd begrepen... nja ik denk het wel ... http://www.imdb.com/title/tt0926129/ daar staat ook dat hij 25 juni in BE uitkomt...
Steffii.TokioHotel! Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3443 Leeftijd : 32 Location : Limburg, Be (zimmer483) Registration date : 15-12-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 17:36
Omg, zo tof voor hen ! Maar ik ga die niet kijken aangezien in niet goed tegen Horror kan ^^
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 17:52
OMG ik ben zooo trots op ze! Ah, echt goed man! whieejj... they rock, they rock they're everything you're not hoe ging dat ooks weer? im everything you're not....... maar ik weet t niet meer aah.. nja pech..
Olsa Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1477 Leeftijd : 30 Location : Gent,Oost Vlaanderen,Belgie Registration date : 11-12-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 18:30
voor de duidlijkhuid ,ik kijk niet naar een film,omdat 1 tokio hotel liedje opstaat ofzo , maar gewoon omdat ik van horror/enge flims houd ,oke nu staat het vast
Mavani Groupie
Aantal berichten : 85 Leeftijd : 33 Location : Ieper (West-Vlaanderen) Registration date : 17-02-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 18:34
Oohh, zo leuk voor hen! K'zal die film dan eens huren als hij op DVD uit is. Ik zie horrorfilms liever thuis met een kussen voor m'n ogen dan in de cinema
Laure Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1254 Registration date : 21-01-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film ma 14 apr 2008 - 15:39
Op die imdb-site staat het er wel niet tussen bij de soundtrack
Loor Superfan
Aantal berichten : 827 Leeftijd : 32 Location : België - Limburg Registration date : 10-11-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film ma 14 apr 2008 - 18:12
Ik wil die film echt zien! Niet omdat er toevallig een liedje van TH inzit, maar gewoon omdat het me wel een affe film lijkt =) Das wel superchic van die soundtrack
Screamy Schrei-Fan
Aantal berichten : 363 Leeftijd : 29 Location : Limburg, belgië Registration date : 27-10-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film wo 16 apr 2008 - 16:14
Waarom een horrorfilm?
Rashela James Kreischie
Aantal berichten : 170 Registration date : 25-10-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film wo 16 apr 2008 - 16:36
Omg, waarom een horrorfilm En Omg, waarom heb ik Iris beloofd om mee te gaanxD
L.eonie Superfan
Aantal berichten : 805 Leeftijd : 32 Location : Riethoven Registration date : 18-01-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film wo 16 apr 2008 - 17:30
Rashela James schreef:
Omg, waarom een horrorfilm En Omg, waarom heb ik Iris beloofd om mee te gaanxD
Heb je Iris serieus beloof mee te gaan?? Slim bezig Ik zie het al helemaal voor me, een doodsbange Roos en een relaxte Iris. Miss moet ik meegaan om me kapot te lachen als ik jou gezicht zie (Hmm, toch niet zo'n goed idee, aangezienik dan hetzelfe gezicht als jou heb )
Bill Lovertt!! <3 Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3244 Registration date : 13-11-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 20 apr 2008 - 10:52
Is het eigenlijk zeker dat het de soundtrack wordt? Want BYS staat niet bij de tracks van die film...
EDIt; ik geloof zelf wel dat het de soundtrack is, maar een paar vriendinnen willen het niet geloven, vandaar dat ik het vroeg.. maar ik ben er wel van overtuigd dat het echt is
Phaedra Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1154 Leeftijd : 30 Registration date : 17-02-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 20 apr 2008 - 11:57
-CxB- schreef:
Leuk voor degenen die da wel willen doen, maar ik heb daar dus geen behoefte aan.
Ik ook niet, en de bioscoop is zó duur !
Er stond op YouTube toch het fragment van de film wanneer Bys afspeelt? Iemand had dat gefilmd ofzo. tis gewoon als er een meisje trouwt dat ze dat nummer afspelen
!.TokioHotel Fan
Aantal berichten : 289 Leeftijd : 30 Location : Zuid-Holland, Hazerswoude-Dorp Registration date : 21-12-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 20 apr 2008 - 11:58
Oh wat stoer !! Ik ben echt blij voor ze dit is gewoon gaaf dat hun liedje in de film zit Zouden ze het zelf eigenlijk wel weten ? Ik gaa die film denk ik ook wel een keertje huren, maar wel met een vriendin anders vind ik het doodeng
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 20 apr 2008 - 12:54
!.TokioHotel schreef:
Oh wat stoer !! Ik ben echt blij voor ze dit is gewoon gaaf dat hun liedje in de film zit Zouden ze het zelf eigenlijk wel weten ? Ik gaa die film denk ik ook wel een keertje huren, maar wel met een vriendin anders vind ik het doodeng
normaal moeten zij daar toch voor betalen? die mensen die de film maken om dat liedje te gebruiken? naja ik wil die zeker zien! love horror
ElizekeTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1146 Leeftijd : 31 Location : Beernem, West-Vlaanderen Registration date : 18-03-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 20 apr 2008 - 16:19
Dit is gewoon zalig!!! Ik moet die film zien!!! Wat een eer voor hen, dit is echt wat ze verdienen, zeker na bill zijn operatie!!! Ik ben echt heel trots op hen!!!!
luckiiej-puckiiej Superfan
Aantal berichten : 663 Registration date : 13-01-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film do 22 mei 2008 - 15:08
oeeehwww ik gaat die misschien wel ff huren een keertje (A) ben nogal fan van alles wat met bloed en dood te maken heeft ook Lord Of The Rings vind ik geweldig. (niet dat dat horror is, aber egal ) echt koel dat BYS erin zit
Jumbiie Superfan
Aantal berichten : 601 Leeftijd : 29 Registration date : 03-02-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film do 22 mei 2008 - 15:57
Heel erg leuk voor ze!
maar ik ga die film dus niet huren niet omdat Th erin zit dat ik hem niet wil zien, of horen. maar omdat ik niet tegn horror kan . ik wil het wel zien maar kan niet tegen enzo. best jammer.,
Aantal berichten : 1146 Leeftijd : 31 Location : Beernem, West-Vlaanderen Registration date : 18-03-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film vr 23 mei 2008 - 17:31
Tis dus horror, niks voor mij dus :s
Jumbiie Superfan
Aantal berichten : 601 Leeftijd : 29 Registration date : 03-02-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film vr 23 mei 2008 - 17:34
ElizekeTH schreef:
nee voor mij ook niet als ze een keer in een andere fil komen met hun liedje ga ik wel ff kijken, maar niet naar de bios, das te duur. [gierig]
L.eonie Superfan
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film vr 23 mei 2008 - 19:02
Ojee, ik heb een vriendin half beloof dat we daar naartoe gaan. Ze is geen fan maar houdt wel van horrors, dus ik zeg zo dat ze naar die film moet gaan en nou wil ze met mij samen gaan, mijn god, hoe ga ik dat overleven
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film wo 28 mei 2008 - 14:32
Jumbiie schreef:
ElizekeTH schreef:
nee voor mij ook niet als ze een keer in een andere fil komen met hun liedje ga ik wel ff kijken, maar niet naar de bios, das te duur. [gierig]
Ik zou wel naar de bios gaan maar het zou geen triller mogen zijn. Ik heb daar echt schrik van, zeker als het op groot scherm is
L.eonie Superfan
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film do 29 mei 2008 - 17:40
Aan de ene kant zou ik best willen, want ik vind een beetje engig wel vet, alleen de dagen daarna heb ik geen leven. Dan durf ik echt niks meer, vooral nie als t dan donker is.
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film vr 30 mei 2008 - 18:08
inderdaad, ik ben op dat vlak soms echt een broekschieter (sry voor het woord)
natacha Zimmer-Fan
Aantal berichten : 560 Leeftijd : 37 Location : Zimmer 483 Registration date : 14-11-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film di 24 jun 2008 - 18:12
hier staat tokio hotel mee op de lijst van soundtracks http://www.imdb.com/title/tt0926129/soundtrack
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film