Aantal berichten : 560 Leeftijd : 37 Location : Zimmer 483 Registration date : 14-11-07
Onderwerp: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 8:25
In een nieuwe amerikaanse horrorfilm 'prom night' word By Your Side mee als soundtrack gebruikt in de film in de volgende link kan je het liedje duidelijk horen
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 8:28
aaah... superblij voor ze!!! Das gewoon machtig!!!! *fier op TH*
AstridxBill Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1693 Leeftijd : 29 Location : Antwerpen Registration date : 09-03-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 8:32
ja wel fier op Th en ik vind het super voor ze echt!
gewoon film kope voor het deuntje, iedereen treiteren om te kijke naar die film en opeens BY YOUR SIDE hah
lieselotte16 Groupie
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 33 Location : West-Vlaanderen Registration date : 02-01-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 8:33
Oh dat is geweldig Ik ga die film kijken
Feliina94 Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1553 Leeftijd : 30 Location : Arnhemm Registration date : 12-01-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 8:37
Is het een horrorfilm?
Njaa,, maakt niet uit. *blij voor TH*
AstridxBill Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1693 Leeftijd : 29 Location : Antwerpen Registration date : 09-03-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 8:40
ik ga die film ook kijke
DUH
Tokio-Hotel-Fannetjje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1095 Leeftijd : 30 Location : Bills Huis Tuurlijk :D Registration date : 04-02-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 8:43
jaja ik moet dsie film hebben dus las die bruid komtis da zo ineenkeer zo luid Turn around
Yente Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2086 Leeftijd : 32 Location : Den Bosch - Nederland =D Registration date : 25-10-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 10:33
Damn that makes me so proud of 'em <33 Awesomeness! Yay!
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 10:42
Ja..khad het ook al gelezen
wel scheisse dat het een horrorfilm is -.- *niet van horrorfilms houdt* Die ga ik dus NIET bekijken - TH of niet
nienke<3bill Superfan
Aantal berichten : 728 Leeftijd : 32 Location : Niet bij jou! =D [Vriezenveen, Nederland] Registration date : 16-12-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 10:59
Die.Unendlichkeit schreef:
Ja..khad het ook al gelezen
wel scheisse dat het een horrorfilm is -.- *niet van horrorfilms houdt* Die ga ik dus NIET bekijken - TH of niet
Verdorie! ik HAAT horrorfilms ook Maar wel leuk voor TH! Ik net helemaal hyperen hier xx
Dark-Angel Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1327 Leeftijd : 31 Location : Purmerend Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 11:10
Ik hou juist van horrorfilms. Maar volgens mij is deze niet zo heel über eng. "Highschool enge psygopaat die meiden afslacht" Tja.. Ik hou van hele erge. Daarom wil ik Saw zien . Maar ik vind het echt vet dat Tokio hotel het bij die film doet
Evelyne100 Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1027 Leeftijd : 32 Location : Oost-Vlaanderen Registration date : 26-12-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 12:13
haha kben wel fier op hen!! kijk eigenlijk bijna nooit fims dus deze zal ik ook waarschijnlijk niet zien
MissSchäfer Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 13:14
oh Ik van horrorfilms! Maar ik weet niet of ik speciaal daarvoor naar de cinema ga! Ik zie nu wel als de film hier uitkomt of hij mij intereseert of niet.
Adriana_dB Schrei-Fan
Aantal berichten : 323 Location : een boerengehucht in Noord-Holland (NL) Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 13:17
Volgens mij heeft iem. dit gewoon onder dit video fragmentje gezet, want By your Side staat niet op de officiële soundtrack terwijl het wel gebruikelijk is om alle nummers die in een film worden gebruikt op de soundtrack-cd te plaatsen ook als er maar een stukje van wordt gebruikt.
Aantal berichten : 5816 Leeftijd : 35 Location : Riemst (Limburg) Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 13:19
Adriana schreef:
Volgens mij heeft iem. dit gewoon onder dit video fragmentje gezet, want By your Side staat niet op de officiële soundtrack terwijl het wel gebruikelijk is om alle nummers die in een film worden gebruikt op de soundtrack-cd te plaatsen ook als er maar een stukje van wordt gebruikt.
Ik vind de link nu niet meer maar ik had gisteren ergens een site gezien over deze film en daar stond by your side wel tussen de muziek van de film.
Olsa Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1477 Leeftijd : 30 Location : Gent,Oost Vlaanderen,Belgie Registration date : 11-12-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 13:22
yeeeh horror films,ik ga die film zeker kijken ik ben blij voor tokio hotel horror fan
Tom_x Kreischie
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 31 Location : katwijk aan zee Registration date : 14-10-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 13:51
Dark-Angel schreef:
Ik hou juist van horrorfilms. Maar volgens mij is deze niet zo heel über eng. "Highschool enge psygopaat die meiden afslacht" Tja.. Ik hou van hele erge. Daarom wil ik Saw zien . Maar ik vind het echt vet dat Tokio hotel het bij die film doet
egt hip dat hun liedje is gebruikt ik ga hem zeker kijken ik hou daar wel van en ik heb saw al gezien alleen viel ik halverwegen in slaap x'D
Gast Gast
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 14:13
In het geval da "By your Side" wordt gebruikt als 1 van de soundtracks voor die film, dan is da heel tof voor TH.
Als die film hier uitkomt, ga'k die nie zien: 1) Ik ben überhaupt nie voor horrorfilms enzo. 2) Ik ga nie speciaal naar de cinema gaan om een film te zien waarin 1 van TH hun liedjes voorkomt. Bedoel, ik heb liedjes van hun op pc, op m'n GSM, op m'n MP3-speler en ik heb de CD's ervan. Leuk voor degenen die da wel willen doen, maar ik heb daar dus geen behoefte aan.
Gast Gast
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 14:38
Ik ga die ook nie gaan kijke gwn omdat da liedje daarin voorkomt hoor
Ma wel tof voor TH dat ze dat liedje gebruiken
Sanniegirl Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1677 Location : Thuis :D Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 15:49
Ik las het op een weblog . Echt vet cool, dat ze dat in amerika ervoor gebruiken <3.
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 16:12
aah ik hou van horrors we kunnen misschien er een FM van maken ofzo? maarja tis nog redelijk lang dat hij uitkomt... juni dacht ik alleja vo BE en NL
am-th-super-fan Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2282 Leeftijd : 28 Location : Amsterdam, Nederland Registration date : 12-11-07
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 16:15
ja, het komt op 12 juni in NL, voor BE weet ik het niet. Maar ik ga em zeker kijken! Ik love horrorfilms
MissSchäfer Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 16:18
TH-lvrtje schreef:
aah ik hou van horrors we kunnen misschien er een FM van maken ofzo? maarja tis nog redelijk lang dat hij uitkomt... juni dacht ik alleja vo BE en NL
ja dat is wel een leuk idee om zo samen te ontspannen na de examens maarja waarschijnlijk is dat dan savonds en dan is het nogal moeilijk om thuis te geraken!
L.eonie Superfan
Aantal berichten : 805 Leeftijd : 32 Location : Riethoven Registration date : 18-01-08
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 16:23
*springt door de kamer* Ik vind het echt geweldig voor hun, ze zijn nog maar pas bekend in Amerika (de film komt toch uit Amerika he?) en er is nu al een liedje van hun als soundtrack voor een film gekozen. Ik ga de film zelf niet kijken want ik en horrors is echt een vreselijke combi dus ik ga maar gewoon trots zijn met de gedachte alleen
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film zo 13 apr 2008 - 16:34
nja tuurlijk komt de film in amerika uit maar we kunnen ook in de namiddag gaan e? als die dan teminste speelt...
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: By your side als soundtrack in film