zo raar is da niet, de meeste mensen hebben dat. en da is helemaal niet erg. ook niet zo héél zichtbaar trouwens, misschien, als je er op let.. maakt mij niet echt uit eerlijk gezegd.
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
ik twijfel of dat wel waar is want op een site heb ik gelezen dat tom het draag omdat het ding tussen zijn benen een beetje te groot is ofzo.Ik daar echt niet opgelet dat tom 1 been langer heeft dan de andere
Ik herinner mij nog dat er in dat Nederlands magazine van Tokio Hotel daar iets over stond. Wacht, ik haal het er even bij ...
Yup, ik heb het! Dus er was zo'n dingetje en dat heet 'In & Out' dus ze moesten elk 3 dingen zeggen die volgens hen in zijn en drie dingen die volgens hen out zijn. Bij Tom stond er: Out: Strakke Broeken (kan ik vanwege mijn lichaamsbouw toch al niet dragen)
Misschien heeft dat daar iets mee te maken, ik weet het ook niet ...
Shao-chan Schrei-Fan
Aantal berichten : 448 Leeftijd : 33 Location : Dilbeek Registration date : 12-12-07
Ik herinner mij nog dat er in dat Nederlands magazine van Tokio Hotel daar iets over stond. Wacht, ik haal het er even bij ...
Yup, ik heb het! Dus er was zo'n dingetje en dat heet 'In & Out' dus ze moesten elk 3 dingen zeggen die volgens hen in zijn en drie dingen die volgens hen out zijn. Bij Tom stond er: Out: Strakke Broeken (kan ik vanwege mijn lichaamsbouw toch al niet dragen)
Of hij wil ze gewoon niet dragen ?! Nu ja die verschillende lengtes in die benen zie ik nu ook meteen niet in, je weet wel op die vakantiefoto's van hen zag ik nu niet meteen iets abnormaals aan die benen van tom...En ja ze zeggen zoveel...
bill_freakiej Fan
Aantal berichten : 277 Registration date : 07-12-07
kweet. maar die vriendin echtzop van toms ene been is een langer dan de andere word er gesegt ik lag helemaal in een deuk toen sei se so vandaar dattie oversized draagt omg was egt lollig ik bedoel dat komt egt droog aan
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Of hij wil ze gewoon niet dragen ?! Nu ja die verschillende lengtes in die benen zie ik nu ook meteen niet in, je weet wel op die vakantiefoto's van hen zag ik nu niet meteen iets abnormaals aan die benen van tom...En ja ze zeggen zoveel...
haha vind ik ook... volgens mij heeft hij dat gewoon gezegd om te lache
Phaedra Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1154 Leeftijd : 30 Registration date : 17-02-08
Iedereen heeft toch ongelijke benen? Al scheelt het maar een millimeter, maar volgens mij heeft geen enkele persoon 2 exact even lange benen
En als het waar is van Tom, zo erg zal het wel niet zijn. Aan zijn gang is helemaal niet te zien dat hij sukkelt met zijn benen, en met die wijde broeken is er toch niets van te zien. Maar lijkt mij wel irritant als je zo benen hebt waarvan het ene echt zichtbaar langer is dan het ander.
Dark-Angel Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1327 Leeftijd : 31 Location : Purmerend Registration date : 06-08-07
Dat ene stond in dat Tokio hotel tijdschrift XD. Maar daar heeft ie het over zijn "mannelijke dingetje " . Ik denk dat die ongelijke benen gewoon een grapje was.. zo is Tom x'] En anders; boeiend.
Tilly Loves Billy Kreischie
Aantal berichten : 103 Leeftijd : 30 Registration date : 21-02-08
dat is waar dat heeft hij gezechd bij een Amerikaas interview op buuzznet.com (d8 ik) te zien. ]dan zegd hij dat hij eigenlijk gedwongen word om dit soort kleeren te dragen door zijn oneven benen. maar het is heel lief om te zien wand even 5 seconden of zo steld hij zig heel kwetsbaar op en dat zie je niet vaak
Tilly Billy
Dark-Angel Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1327 Leeftijd : 31 Location : Purmerend Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 11:31
^^ Kan je dat filmpje hier neer zetten als je hem vind.. [want ik heb ook die buzznet filmpjes gekeken, maar kan het me niet meer herinneren ]
Phaedra Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 11:47
Ik heb dat Buzznet filmpje ook gezien, maar ik begreep er niets van (Ook niet met ondervertaling, >.<')
Steffii.TokioHotel! Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3443 Leeftijd : 32 Location : Limburg, Be (zimmer483) Registration date : 15-12-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 12:07
@ Dark-Angel: Die filmpjes staan bij het topic 'Video-links' ^^
Het kan goed zijn dat Tom dat heeft, maar persoonlijk denk ik dat hij het zei om te lachen Het zou niet de eerste keer zijn !
TokioHotelFreakje Kreischie
Aantal berichten : 114 Leeftijd : 33 Location : Dendermonde Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 12:27
Is echt daarom dat hij zo'n wijde broeken draagt . Dat ziet toch geen kat dat z'n benen ongelijk zijn. Ik ga echt niet naar iedereen zijn benen zitten kijken om te zien of ze wel even lang zijn
natacha Zimmer-Fan
Aantal berichten : 560 Leeftijd : 37 Location : Zimmer 483 Registration date : 14-11-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 13:40
kheb het ook gehoord op tmf ma ik geloof het ni
kdebk eerder da tom bedoelde me zijn lichaamsbouw da hij wa te mager is voor smalle broeken
Phaedra Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 13:45
natacha schreef:
kdebk eerder da tom bedoelde me zijn lichaamsbouw da hij wa te mager is voor smalle broeken
Hij is toch even mager als Bill en die draagt toch ook smalle broeken? Njaah ik zie Tom ook niet direct met smalle broeken hoor ><
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 16:28
Nee, dit heeft hij inderdaad in een Amerikaans interview gezegd.. [zie videos topic] maar het zou inderdaad ook gewoon kunnen dat hij dat zei om te lachen.. zo van 'haha, laten we de fans weer eens voor de gek houden.. XD ' maar het klonk ook weer niet zo onserieus.. ik zou m nog best geloven zoals hij dat daar zei.. alleen tsjah.. ik weet het niet hoor... ik zou t moeten zien.. en bovendien waarom heeft hij dat dan nooit eerder gezegd? En hij is ondertussen sinds toen nog gegroeid dus dan is dat allang weer recht gegroeid.. Nja, dan istie trouw aan zn stijl, of vanwege die andere reden dan nog