Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 16:44
Ik heb ook 2 ongelijken benen Heel mn leven gehad en zal ik ook heel mn leven hebben Bijna iedereen heeft dat hoor ^^ Dus zo een groot nieuws is dat nii
LayD Gustav Superfan
Aantal berichten : 855 Leeftijd : 33 Location : 45° ZB; 30°OL Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 18:32
Wat hilarisch man
Trouwens, Bill en Tom zijn tweelingen, dan zullen Toms benen wel +- evenlang zijn als die van Bill
Loor Superfan
Aantal berichten : 827 Leeftijd : 32 Location : België - Limburg Registration date : 10-11-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk za 1 maa 2008 - 23:49
Hij zal wel weer aan het zeveren zijn geweest =P Ookal zou dat niet abnormaal zijn! Dat komt wel vaker voor..
Yente Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2086 Leeftijd : 32 Location : Den Bosch - Nederland =D Registration date : 25-10-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk zo 2 maa 2008 - 11:37
Ging dat interview op Buzznet niet over zijn... been... in de zin van... dinges?
Steffii.TokioHotel! Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3443 Leeftijd : 32 Location : Limburg, Be (zimmer483) Registration date : 15-12-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk zo 2 maa 2008 - 11:47
Yente schreef:
Ging dat interview op Buzznet niet over zijn... been... in de zin van... dinges?
Ja dat dacht ik ook Dat heeft ie al een paar keer gezegt, van dat hij dat soort broeken moet dragen wegens zijn.. Ja, you know what I'm talking about
.::monica::. Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1178 Leeftijd : 35 Location : Kampen Registration date : 10-01-08
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk zo 2 maa 2008 - 16:43
Steffii.TokioHotel! schreef:
Yente schreef:
Ja dat dacht ik ook Dat heeft ie al een paar keer gezegt, van dat hij dat soort broeken moet dragen wegens zijn.. Ja, you know what I'm talking about
Ik heb dat filmpje net ook bekeken en volgens mij bedoelt hij het idd op die manier
TokioHotelxJessica Schrei-Fan
Aantal berichten : 370 Leeftijd : 31 Registration date : 05-11-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk di 4 maa 2008 - 14:36
achjaa.. iedereen heeft wel wat hij is alsnog even sexyy (A)
EDIT: waar kun je dat filmpje vinden? link?? (A)
Laure Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1254 Registration date : 21-01-08
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk di 4 maa 2008 - 22:04
https://www.dailymotion.com/relevance/search/tokio%2Bhotel/video/x4fjyc_tokio-hotel080219buzznetinterview-2_music hier met ondertiteling, hij zegt dat hij geen andere keuze had om zo'n broeken te dragen omdat zijn ene been langer is dan het andere. (Georg: oooh)
Xxmichelle Fan
Aantal berichten : 274 Leeftijd : 33 Registration date : 28-02-08
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk wo 5 maa 2008 - 18:04
jullie beledige me schatje :'( *huilt een zwembad vol" maar zou best kunne nooit opgelet ga ik vanaf nu zekker doen !
caroliebtbill Groupie
Aantal berichten : 94 Leeftijd : 33 Location : in die herz von bill Registration date : 02-12-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk di 18 maa 2008 - 18:23
ma iedreen eeft tog een been langer dan et andr??? njaa.. ?IEMAN IS PERFECT (A)
Laure Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk di 18 maa 2008 - 18:57
mja, mss verschilt het wel zo veel dat het opvalt. (van mij verschilt het zo'n 5 mm, heb er nog een zooltje voor gedragen (maar doe dat nu niet meer, geen goesting) )
AstridxBill Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1693 Leeftijd : 29 Location : Antwerpen Registration date : 09-03-08
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk wo 19 maa 2008 - 12:32
bill_freakiej schreef:
ik hoor net van een vriendin dat er is gezegt ofso dat toms enebeen lang is en de andere korter
gelijk verklaring dat hy oversized draag whahahha
ik weet niet of het waar is maar als het weer is hebben we direct de oplossing van zijn lange t-shirten en bigy broeken
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk wo 19 maa 2008 - 12:50
Laure schreef:
https://www.dailymotion.com/relevance/search/tokio%2Bhotel/video/x4fjyc_tokio-hotel080219buzznetinterview-2_music hier met ondertiteling, hij zegt dat hij geen andere keuze had om zo'n broeken te dragen omdat zijn ene been langer is dan het andere. (Georg: oooh)
Letterlijk zegt hij: "Zo wijde broeken had ik eigenlijk altijd voor...andere redenen...Ik moest eigenlijk gewoon, ik was gedwongen, want het ene been was altijd dikker als het andere"
En, zoals Yente & nog anderen al zeiden: hij bedoelt daarmee dus gewoon zijn 'ding'
Laure Tokio Hotel Fan
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk wo 19 maa 2008 - 13:01
Die.Unendlichkeit schreef:
Laure schreef:
Letterlijk zegt hij: "Zo wijde broeken had ik eigenlijk altijd voor...andere redenen...Ik moest eigenlijk gewoon, ik was gedwongen, want het ene been was altijd dikker als het andere"
En, zoals Yente & nog anderen al zeiden: hij bedoelt daarmee dus gewoon zijn 'ding'
Ow ja hoor het nu ook (Duits is nog altijd niet mijn sterkste punt ) Wel rare vergelijking als hij 'dat' wil zeggen...
jacie Superfan
Aantal berichten : 993 Leeftijd : 30 Location : edegem, belgië Registration date : 23-12-07
Onderwerp: Re: toms benen ongelijk do 20 maa 2008 - 18:27
kdacht wel da em et daarover had!! haha,, wa da die allemaal zegt tege bill en georg!!!
Nena- Fan
Aantal berichten : 235 Leeftijd : 31 Registration date : 19-01-08