Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Releasedate New Album vr 16 sep 2011 - 18:09
OF het is komkommertijd OF dit is écht.
Citaat :
Tokio Hotel is terug in de studio - Het gloednieuw album zal verschijnen in de lente van 2012!!!!
Het is al even geleden sinds we onze favoriete Duitse rockers, Tom & Bill Kaulitz, Georg Listing en Gustav Schäfer hebben gezien en ik weet dat we heel gespannen zijn om nieuw materiaal te horen en volgens hun officiële site komt dat er binnenkort aan!
De jongens treden de laatste tijd niet veel op, maar dat is omdat ze naar Los Angeles zijn verhuisd en dag en nacht in de studio zitten voor hun nieuw album dat zal uitkomen in de lente van 2012
Tokio Hotel is een unieke band, die nooit teleurstellen, en dat is wat fans over de hele wereld geweldig vinden.
Hun eerste album als Tokio Hotel, Schrei verkocht meer dan een half miljoen exemplaren wereldwijd, hun tweede album Zimmer 483 en hun eerste Engelstalige album Scream zijn samen goed voor ruim een miljoen exemplaren wereldwijd. Er is is geen twijfel over dat het nieuwe album zich zal aansluiten bij deze succesvolle trend.
Wat denk jij dat we kunnen verwachten van het nieuwe album? vertaald door folieàdeux Bron
----------------------------------
Op het eerste zicht vind ik het raar dat Humanoid nergens wordt vermeld. Ergens anders heeft dit toch wel een kans (klein maar dat is ook iets) om waar te zijn, aangezien er al eerder artikels over Tokio Hotel eerst op sites als die van MTV komen en dàn pas op de officiële site.
Wat denken jullie?
Queen_Cobra Nieuwsreporter
Aantal berichten : 254 Leeftijd : 37 Registration date : 23-02-09
Onderwerp: Re: Releasedate New Album ma 19 sep 2011 - 11:05
He ja, het was me ook opgevallen dat Humanoid er niet tussen staat. Dat album bestaat zo even niet. XD
Achja, het zal wel weer komkommertijd zijn.
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Releasedate New Album ma 19 sep 2011 - 20:03
Zoals Bill zei bij MUZtv in Rusland: "If we're not on camera saying it, or if it isn't on our official site, don't believe it."
En dat gaan we nu ook niet doen, want Vampire G heeft informatie gevraagd aan Universal Belgium en die reageerden dat ze nog geen nieuws hadden ontvangen over de releasedate.