BILL: Het voelt zo goed, gisteren in het hotel zei Tom tegen me "We hebben 12 uur gevlogen en we komen aan in een plaats waar ze onze muziek luisteren, waar ze onze muziek leuk vinden, waar we zo veel succes hebben en we zijn blij dat het album zo goed is opgepakt." Het voelt echt goed.
BILL: Natuurlijk gaan we alles signeren wat we beloofd hebben en we hopen dat iedereen die lang gereisd heeft, blij terug thuis komt.
BILL: Oh, de waarheid is, dat we niet echt een specifieke inspiratie hadden. We zijn gewoon naar de studio gegaan en hebben onze ideeën gebruikt om te schrijven. De muziek waar we ons op baseren is heel gevarieerd, er is geen groep waar we naar luisteren en die ons inspireert. En het feit dat alles zo science-fiction-achtig is, is gewoon zo gegaan, dat hebben we totaal niet gepland. Dat is gewoon zo gelopen.
BILL: Op een of andere manier vrijwel zoals vandaag. Met meer rimpels, grotere wallen onder de ogen, maar we maken nog steeds muziek, we kunnen ons niet voorstellen een toekomst zonder Tokio Hotel te hebben. We hopen op een podium te staan en muziek te maken. En een nieuw album produceren.
BILL: Op dit moment plannen we onze Europa Tour, waarop we 32 concerten spelen volgend jaar, en we werken met hele goede mensen. Het podium wordt geweldig, de mensen die we hebben zijn erg goed en we hebben nog geen data voor Zuid-Amerika. Maar we gaan het hele jaar live spelen. We komen zeker naar Mexico, maar we weten nog geen datum. Maar als we komen willen we echt een gaaf concert geven en de hele productie meebrengen.
BILL: Ik heb advies altijd gehaat. "Doe dit of dat", we moeten altijd doen wat we willen - degenen die zeggen "ik wil een droom waar maken." Ik kan alleen zeggen - (Tom laat een boer) BILL: ... dat is wat ik wil zeggen, we moeten onszelf zijn, doen en toegeven wat we voelen en ons leven daarop baseren. Je moet ook lol maken. En wat de anderen zeggen, dat is niet belangrijk - we hebben altijd zo geleefd, met onze eigen filosofie. Dat is wat ertoe doet en hoe we ons voelen. Wat het label zegt is niet belangrijk, we willen onszelf zijn, dat is het belangrijkste. Je hebt lol en je hebt succes, maar voor succes heb je ook geluk nodig. We hebben erg veel geluk gehad en zijn er erg dankbaar voor.
BILL: We hebben zo lang op de cover gewerkt. We hebben met veel mensen gewerkt. Als artiest heb je altijd een visie wanneer je iets schrijft.
TOM: Het was niet de eerste cover die we maakten. We maakten de eerste en Bill vond hem niet mooi, hij wilde er alleen zelf op staan en haalde ons weg. Dus wij konden er niet op. Dat is jammer, maar niets aan te doen.
BILL: Het was heel belangrijk voor ons, natuurlijk, en niet alleen voor ons, voor de hele wereld. Het was een belangrijke eigenschap van de muur, dat wij hier niet zouden zijn, niet dit optreden zouden hebben, niets van dit gemaakt zouden hebben, als die muur niet gevallen was. Dus het is waar - wij kennen slechts één Duitsland als een enkel land en voor de rest weten we alleen wat onze ouders ons verteld hebben. Dus, in Berlijn waren de EMA's heel belangrijk voor ons, de nacht was geweldig, onze show was super en de prijs was geweldig.
BILL: Maar een iemand heeft natuurlijk de show gestolen... David Hasselhoff.
TOM: Over de reality show, dat is niet waar. Maar het zou oké zijn, waarom niet, we zouden het kunnen doen. Over de fancadeautje's - we hebben nog niets gekregen, omdat we nog geen contact met ze hebben gehad. Maar we hopen dat dat snel verandert.
TOM: We proberen ons niet aan een stereotype te houden, we zijn onszelf. Dus misschien is het daarom een beetje vreemd dat we samen zijn, want optisch, zien we er niet echt goed uit samen. Maar dat is wie we zijn, we kleden ons hoe we willen en klaar. David Hasselhoff is trouwens wel een grote inspiratie voor Georg.
BILL: (Over de Jonas Brothers en Tokio Hotel) Eerlijk waar, ik heb geen idee wat er gaande is, en we denken dat het gewoon door de media verzonnen is. TOM: Het is zo'n internet-iets. Het gaat noch om de bands, noch om de fans. Je kan ons totaal niet vergelijken.
BILL: We hadden elke andere stad kunnen kiezen, maar we kozen die omdat we hem leuk vonden. Iemand had het idee - TOM: Iemand? Dat was IK. BILL: Tom had het idee voor de naam, maar het was een plaats die we niet kenden. Het had ook Mexico kunnen zijn omdat we dat niet kenden. Alles was nieuw voor ons, we wisten niet waar we in terecht zouden komen. We wisten niet hoe ons leven zou worden, we hebben die naam maar heel willekeurig gekozen.
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Promo algemeen wo 7 jul 2010 - 20:39
Mn pa was net aan t zappen op de tv, was er n herhaling op TV5MONDE iets van 'ce que n'est pas coucher' ofzo.. ik denk iets van dat wat niet vergeten is... was n fragment van TH 17/10/09 ong. promotie humanoid. Natuurlijk werd er keihard frans overheen geluld, jammer. Maar t was wel lachen! Gustav met zwart haar, Georg met superlang haar, Bill met zn hanenkam