Aantal berichten : 452 Leeftijd : 29 Location : Scherpenheuvel Registration date : 06-12-08
Onderwerp: Billy Future di 12 mei 2009 - 17:34
het is nog een roddel,maar Bill zou met een eigen kledinglijn zijn begonnen.Het merk heet "Billy Future".Onder die naam kan hij juridisch gezien kleren, schoenen, sieraden, tassen, muziekinstrumenten ezn. ontwerpen en uiteraard ook verkopen. Erg leuk voor hem, aangezien er toch wat ontwerpersbloed door zijn aderen stroomt. Toch wordt er getwijfeld aan de waarheid achter dit verhaal, maar aan de andere kant staat het merk op zijn beurt wél geregistreerd bij het OHIM (Office for Harmonization in the Internal Market - Trade Marks and Designs).
zo,wat denken jullie,heeft Bill een eigen kledinglijn?
Nele_483 Fan
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 30 Location : Vlaams-Brabant Registration date : 30-01-08
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 17:41
Ja, ik las het ook al ergens. Het is best mogenlijk, dat Bill de smaak echt te pakken heeft met dat ontwerpen van het H&M shirt. en Tom zei ook altijd dat Bill graag Mode designer wou worden.
Billy Future vind ik een. uhm. apparte naam. (: Maar het zou wel fijn zijn,
zolang de bànd altijd op de voorgrond blijft, toch.
Laure Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1254 Registration date : 21-01-08
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 17:44
dat van dat ontwerpen snap ik nog wel... maar dat hij het zelf "Billy" Future noemt moet hij niet een beetje volwassen worden?
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 17:45
Zet het dan bij geruchten als je dan nog van niets zeker bent?
renilly-kaulitz Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3495 Location : Thuis. xD Registration date : 04-02-08
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 17:48
Billy? Euhm dat vind ik nou niet echt een volwassen naam ofzo Het lijkt me wel vet!
trouwens, ik zou het verplaatsten naar geruchten.
AudreyAutomatic Zimmer-Fan
Aantal berichten : 452 Leeftijd : 29 Location : Scherpenheuvel Registration date : 06-12-08
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 17:49
owkay,staat er al
Nele_483 Fan
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 30 Location : Vlaams-Brabant Registration date : 30-01-08
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 17:51
Ja, klopt.
Vanwaar komt dat eigenlijk ? Stond het in een magazine ofzo?
En hoe kan het merk nu geregistreerd staan in dat dinges, als er nog niets over bekend is? Op google is er iig niets te vinden over Billy Future.
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 18:09
=> verplaatst naar geruchten
Als je een topic verkeerd hebt geplaatst en zeker als er al mensen in gereageerd hebben kun je ons gewoon een pb sturen of wij het willen verplaatsen, dat is geen probleem. Zeker niet aangezien wij anders zoizo het ander moeten sluiten en alsnog naar het archief zetten. Aangezien er in het ander topic nog niet gereageerd is heb ik die gesloten.
AudreyAutomatic Zimmer-Fan
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 18:24
miss Kaulitz schreef:
=> verplaatst naar geruchten
Als je een topic verkeerd hebt geplaatst en zeker als er al mensen in gereageerd hebben kun je ons gewoon een pb sturen of wij het willen verplaatsen, dat is geen probleem. Zeker niet aangezien wij anders zoizo het ander moeten sluiten en alsnog naar het archief zetten. Aangezien er in het ander topic nog niet gereageerd is heb ik die gesloten.
kzal eraan denken,merci
live_my_life Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3585 Leeftijd : 33 Location : Antwerpen Registration date : 08-12-07
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 21:25
Volgens mij is het een roddel... Gewoon omdat de naam "Bill" er in voor komt en hij idd juist voor H&M ontworpen heeft is de verbeelding van een aantal fans op hol gevlogen.
Ik bedoel, de opnames van het album staan "on hold" om dat hele gedoe met de stalksters, maar hij zou dan wél een eigen kledingmerk uit de grond stampen?
----
EDIT:
Meer info over het merk Billy Future
Trade mark name : Billy Future Trade mark No : 007445125 Trade mark basis: CTM
MAAAAAAAAR, ze maken niet enkel kleding etc., maar ook
Nice Classification: 9 List of goods and services Apparatus for recording, transmission or reproduction of sound or images, magnetic data carriers, recording discs.
Nice Classification: 14 List of goods and services Precious metals and their alloys and goods in precious metals or coated therewith, not included in other classes, jewellery, precious stones, horological and chronometric instruments.
Nice Classification: 15 List of goods and services Musical instruments.
Nice Classification: 16 List of goods and services Paper, cardboard and goods made of these materials, not included in other classes, printed matter; bookbinding material, photographs, stationery.
Nice Classification: 18 List of goods and services Leather and imitations of leather, and goods made of these materials and not included in other classes, trunks and travelling bags; umbrellas, parasols and walking sticks.
Nice Classification: 24 List of goods and services Textiles and textile goods, not included in other classes.
Nice Classification: 25 List of goods and services Clothing, footwear, headgear.
Nice Classification: 28 List of goods and services Games and playthings; gymnastic and sporting articles not included in other classes; decorations for Christmas trees.
Nice Classification: 41 List of goods and services Entertainment; sporting and cultural activities.
En toch staat er bij eigenaar
Name: Bill Kaulitz ID No: 905400 Natural or legal person: Physical person Address: Bahnhofstr. 19 Post code: 39326 Town: Loitsche Country: GERMANY Correspondence address: Bill Kaulitz Bahnhofstr. 19 D-39326 Loitsche ALEMANIA
Ze zouden al bestaan sinds november 2008 Filing date: 26/11/2008
Aantal berichten : 1259 Leeftijd : 31 Location : Locatieloos. Registration date : 13-08-07
Onderwerp: Re: Billy Future di 12 mei 2009 - 22:03
sure.
het is ook altijd makkelijk voor websites om 'officieel bevestigd' erbij te zetten. XD
euhmm.. nee. áls ie iets zou ontwerpen, zou hij dat waarschijnlijk zoiezo voor Deutschrock doen.
Laure Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1254 Registration date : 21-01-08
Onderwerp: Re: Billy Future wo 13 mei 2009 - 16:25
tsss ze mogen dan wel hun informatie aanpassen, want het is toch al een heel eind dat hij niet meer in Loitsche woont...
ElizekeTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1146 Leeftijd : 31 Location : Beernem, West-Vlaanderen Registration date : 18-03-08
Onderwerp: Re: Billy Future wo 13 mei 2009 - 16:44
Dat is het adres van zijn ouders, waar ze voorlopig zelfs niet meer zouden wonen omdat die stalksters hun daar zouden lastigvallen. en ik denk dat bill wel wat betere smaak heeft dan "Billy Future" komaan, dit vind ik echt moeilijk om te geloven...
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Billy Future wo 13 mei 2009 - 16:46
iddd... hij woont allaaaaaaaaaaaaaang niet meer op de bahnhofstraße ^^
enneh, er staat natural or legal person, zeggen ze physical person.. dat kan natuurlijk ook niet..
renilly-kaulitz Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3495 Location : Thuis. xD Registration date : 04-02-08
Onderwerp: Re: Billy Future do 14 mei 2009 - 13:00
Dit is een slechte roddel!
Nele_483 Fan
Onderwerp: Re: Billy Future do 14 mei 2009 - 16:39
op welke site staat dat dan ? want ik hoor overal dat het officieel op internet staat, maar google vind niets. --'
misschien moest dat aangemaakt worden zodat bill die trui van Deutschrock officieel kon ontwerpen?
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Billy Future do 14 mei 2009 - 18:39
"Filed on 26/11/08"
Ik herinner me nog zeer goed dat ik Bill in zijn eigen ontworpen sweater in Vorst Nationaal zag 8 maand voordat dat document werd aangemaakt. Kan dus niet.
miss Kaulitz Moderator
Onderwerp: Re: Billy Future do 14 mei 2009 - 20:31