Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Rock Hard F*** Safe: Foto's vr 8 mei 2009 - 16:35
Op 28 mei komen de T-shirts in de winkels die TH ontworpen hebben voor "Fashion Against Aids". [HIER meer info]
Als je het T-shirt gekocht heb, maak dan een foto van jezelf met het T-shirt en post het hier of stuur het op naar ons. De bedoeling is om deze foto's te verzamelen, van dit topic een soort fotoalbum te maken. En eventueel maken we met de foto's ook een online-fotoboek en versturen we de foto's naar H&M en Tokio Hotel om te laten zien dat TH-fans meegedaan hebben.
Naar waar foto opsturen? Het leukst is uiteraard dat je je foto hier post, zodat andere mensen hem ook kunnen zien. Als je dat echter niet wilt, maar wel je foto naar TH of H&M mee wilt laten opsturen, kan je hem ook gewoon naar ons opsturen. Stuur dan een mail naar selene@tokiohotelbelgium.tk met als onderwerp "T-shirt" & in de mail je gebruikersnaam + land waar je woont.
Als je hem hier post, schrijf dan ook het land erbij waar je woont.
Als we de foto's opsturen, zal het ten laatste 14 juli zijn. Uiteraard kan je daarna nog steeds je foto's posten.
Wanneer je je foto hier post, geef je automatisch de toestemming om in het online-fotoalbum te komen & je foto wordt opgestuurd naar H&M en/of TH.
Laatst aangepast door Selene° op zo 14 jun 2009 - 15:44; in totaal 4 keer bewerkt
renilly-kaulitz Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3495 Location : Thuis. xD Registration date : 04-02-08
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's vr 8 mei 2009 - 18:32
Oh wat leuk! Ik ga zeker een foto maken! Wanneer moet je de foto opsturen? is dat een bepaalde tijd ofzo? (a) Ik weet niet of je hier reacties op mag geven.
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's vr 8 mei 2009 - 20:32
Tuurlijk mag je reactie's geven
Tegen wanneer de foto opgestuurd moet worden, zullen we nog laten weten
Elinepin Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1626 Location : Haacht Registration date : 21-07-08
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's vr 8 mei 2009 - 20:38
ooohhh dit vind ik nu echt leuk! Zo kunnen we teminste laten weten dat wij er achter staan! yeah! Ik zal zodra ik hem heb een foto doorsturen
xNele Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2306 Location : Limburg Registration date : 22-10-08
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's vr 8 mei 2009 - 20:42
Omg, dit is echt een geweldig idee =D I'm in (:
ShaniquaxTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1259 Leeftijd : 31 Location : Locatieloos. Registration date : 13-08-07
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's vr 8 mei 2009 - 23:06
kijk, dat vind ik nou leuk..
niet omdat het iets met TH is, maar omdat je daardoor kan laten zien dat je een leuk shirt hebt, en je tegelijkertijd inzet voor een goed doel (:
Selene° Admin
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's zo 31 mei 2009 - 14:41
Aangezien de T-shirts sinds donderdag verkrijgbaar zijn, kan je je foto's nu insturen!
jolientje13 Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1346 Leeftijd : 33 Location : In Bill's armen Registration date : 26-07-08
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's za 6 jun 2009 - 17:55
ik zou graag willen meedoen maar ik heb geen digitaal fototoestel
Nele_483 Fan
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 30 Location : Vlaams-Brabant Registration date : 30-01-08
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's zo 7 jun 2009 - 16:26
eigenllijk is dit toch hetzelfde als de th mozaik?
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's zo 7 jun 2009 - 18:51
Dit gaat niet over de actie die TH zélf houdt
TomFxCker Beginneling
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 33 Registration date : 08-01-09
Onderwerp: Re: Rock Hard F*** Safe: Foto's zo 14 jun 2009 - 21:37