Tokio Hotel Belgium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenLaatste afbeeldingenInloggen

Mail van andreas..

Ga naar beneden 
+3
Stef ' leb die sekunde
folieàdeux
ShaniquaxTH
7 plaatsers
AuteurBericht
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
ShaniquaxTH

Vrouw Aantal berichten : 1259
Leeftijd : 31
Registration date : 13-08-07

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 17:15

ik heb het hier maar gepost, omdat ik niet weet of andreas dit écht heeft getypt..
Maar degene die deze mail geschreven heeft, heeft groot gelijk Wink

En als TH niet bekend was, had Andi hier ook geen last van gehad.

--

Mail van andreas.. Mailandreaskr2.th

---------- Forwarded message ----------
From: andreas****** <***************@*******************>
Date: 2009/1/26
Subject: important message
To: officialgroupiesthspain@gmail.com

I am sending this message to all the webs and blogs I know, because I don´t want to blame anyone on this.

*Don´t try to reply the message, I´m not even in Germany while writting and I have even asked friends I have all over Europe and America to send it in my name, so I won´t be in this googlemail, none me or any of my friends.

*I am Andreas, I think I don´t need any more introduction. I´m not a celebrity, I´m not a famous buddy. So I´m BEGGING to all the folowing things to STOP:

*PLEASE DON´T CREATE ANY COUNT IN MY NAME!! Don´t use my name or my last name to create emails, gmails, garu garu, apollo, habbo´s OR ANY OTHER CHAT. When me and my friends tried to create this very count I am using right now, ALL MY NAMES WERE ALREADY TAKEN!!!

*STOP CREATING ACCOUNTS IN MY NAME IN MYSPACE, STAYFRIENDS, FACEBOOK, 123PEOPLE!! I´m erasing everthing so all the remindings are NOT MINE, AND ARE COMPLETELY FAKE.

*STOP PHONING MY HOUSE!! STOP BOTHERING MY PARENTS, MY FAMILY, MY COLLEGE FRIENDS.

*STOP LOOKING FOR ME IN MY COLLEGE (UNIVERSITY), STOP ASKING MY COLLEAGUES, MY TEACHERS, MY TUTORS WHERE AM I!!

*STOP SENDING LETTERS AND LEAVING MESSAGES FOR ME.

As I know you all are regular fans I am not acting by law BY NOW. But I need all this to END!! as is going very far. Is annoying me and my family!!

PLEASE POST THIS IN YOUR PAGES AND LET ME BE!!

--

Sorry, geen tijd om het te vertalen, dus als iemand dat even zou willen doen.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://foreverxsacred.livejournal.com/
folieàdeux
Moderator
Moderator
folieàdeux

Man Aantal berichten : 2687
Leeftijd : 32
Registration date : 02-11-07

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 18:19

Phaha, ik kan ook eender wat beginnen typen en zeggen dat het iemand anders is.

Hoort dit niet bij van die privacy-schendingen? Ook al is die persoon zijn emailadres gecensureerd?
https://www.youtube.com/BittenBulletOfficial
Stef ' leb die sekunde
Fan
Fan
Stef ' leb die sekunde

Vrouw Aantal berichten : 204
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-08

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 18:23

Nujah , Andi die dit gescrheven heeft ?
lol! Dat iemand hem daar überhaupt al mee bezighoud.
http://www.netlog.com/streetteambelgium
Punky
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Punky

Vrouw Aantal berichten : 2921
Leeftijd : 39
Registration date : 13-03-08

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 18:52

zou hij engels kunnen??? cheers

allesinds, ik geloof dit niet. Ik denk niet dat hij dit was
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

Vrouw Aantal berichten : 7203
Registration date : 06-08-07

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 19:08

Dit zijn geen fotos, geen informatie, geen (bestaande)privé adressen of wat dan ook van of over Andreas... Dus dit is niet schending van privacy. ZOU dit echt van Andreas komen dan komt het van hemzelf en probeert hij juist te regelen dat zijn privacy-schending stopt. Ik denk echter dat wanneer Andreas daar echt zóveel last van had dat hij daar met professionele mensen (die bv. ook met TH werken, of via de Jungs, die zullen zelf ook wel t een en ander weten) een manier voor vindt en hij zou het NOOIT op zo'n manier verspreiden want deze manier van verspreiden wordt gezien als spamm en is erg onbetrouwbaar en zou toch niet worden geloofd. Daarnaast zijn er vele fans die er niet eens aan denken of niks weten over zijn privacy-gebeuren en zo breng je juist meer mensen op een idee, je suggereert dat het mogelijk is om die gegevens te hebben e.d. en zo zullen er ook meer mensen naar zoeken... (wat dat betreft is dit dus wel privacy schending)
Maar ik denk niet dat dit van Andreas komt, hij had het op zijn minst anders geformuleerd... En niet zo wanhopig, want dít werkt gewoon NIET. Men weet dan dat ze succes hebben en dan gaan ze door.
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Evatjeu

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 19:26

Nja, ik denk niet echt dat dit van Andi komt...
ik ga mij nu ook niet beginnen afvragen of dat van hem komt fniet want dat interesseerd mij niet echt. xD alle niet verkeerd opvatten hé....
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Dina

Vrouw Aantal berichten : 3219
Registration date : 14-07-08

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 19:48

Effe een waarschuwing : Als ik morgen weinig werk heb voor school en mij verveel, dan kun je hier ook een gerucht over 'Tom schrijft een mail naar Nicole Scherzinger, maar hij komt bij één of ander Spaans meisje terecht' gaan verwachten... Wink

Als hij dit geschreven zou hebben, maakt het hem gewoon een beetje zielig en belachelijk. Net als de hopeloze fan/hater/weetikveel die dit echt geschreven heeft.
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Evatjeu

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 20:02

Dina schreef:
Effe een waarschuwing : Als ik morgen weinig werk heb voor school en mij verveel, dan kun je hier ook een gerucht over 'Tom schrijft een mail naar Nicole Scherzinger, maar hij komt bij één of ander Spaans meisje terecht' gaan verwachten... Wink

Als hij dit geschreven zou hebben, maakt het hem gewoon een beetje zielig en belachelijk. Net als de hopeloze fan/hater/weetikveel die dit echt geschreven heeft.

Razz ik ben benieuwd,... , nja, dat is voor morgen! Heb je geen werk voor school fwa? gelukszak xD (mja das nogal oftopic)
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan
Dina

Vrouw Aantal berichten : 3219
Registration date : 14-07-08

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptyma 26 jan 2009 - 20:06

Nee, ik heb (nog) geen huiswerk voor woensdag...
Maar ik denk nu niet dat ik me met zoiets zou gaan bezighouden, hoor.
Das nl een heel klein beetje laag en depri Suspect Razz
miss Kaulitz
Moderator
Moderator
miss Kaulitz

Vrouw Aantal berichten : 7203
Registration date : 06-08-07

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Emptydi 27 jan 2009 - 17:07

Zie mijn eerdere bericht. Het is fake, topic kan dicht. Wink

-closed-
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Gesponsorde inhoud

Mail van andreas.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mail van andreas..   Mail van andreas.. Empty

Mail van andreas..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen