Aantal berichten : 1146 Leeftijd : 31 Location : Beernem, West-Vlaanderen Registration date : 18-03-08
Onderwerp: Bill wordt vrouwelijker wo 13 aug 2008 - 15:13
Ik heb van men vriendin gehoord dat ze een beetje gaan 'knoeien' met de komende cd. Er is al gezegd geweest dat Bill zijn stem op sommige liedjes enzo vrouwelijker gemaakt wordt omdat ht beter zou klinken en nu zouden ze van plan zijn dit weer te doen met de volgende cd.
Ik hoop dat ze het niet doen want Bill is gewoon Bill en als je zijn stem er niet goed bij vind klinken. Laat het zo, de fans accepteren hem zoals hij is!!!
xLarissa Superfan
Aantal berichten : 855 Leeftijd : 32 Location : Ergens op de wereld Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 13 aug 2008 - 15:14
Live klinkt die gozer juist 1000000000000000000000000000000000000 keer beter
saskia Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1309 Leeftijd : 34 Location : sijsele... (naast brugge ;)) Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 13 aug 2008 - 15:17
tsssss laat Bill's stem met rust, dies goed genoeg zoals die is Mja alhoewel ik daar niet echt veel van geloof alé het klinkt strange... Of ligt dat aan mij?
KimmzXxBill Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2644 Leeftijd : 32 Location : Hoeselt Registration date : 13-11-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 13 aug 2008 - 15:31
Jaa, ik geloof er ook niet veel van Ik vind Bill's stem goed zo,en dat hoor je ook als ie live speelt
miss Kaulitz Moderator
Aantal berichten : 7203 Leeftijd : 32 Location : Arnhem, Nederland Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 13 aug 2008 - 16:02
Halloooo er zijn al genoeg vrouwelijke artisten en als je zon klank wil zorg er dan voor dat je een vrouwelijke zangeres hebt!! IK WIL BILLS STEM EN NIET ANDERS! ze moeten het eens wagen..
ik kan echt merken dat het komkommer tijd is.... geruchten geruchten en nog eens geruchten.. om de een lach ik nog harder dan de ander...
Screamy Schrei-Fan
Aantal berichten : 363 Leeftijd : 29 Location : Limburg, belgië Registration date : 27-10-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 13 aug 2008 - 21:02
Waarom zouden ze een mannelijke artiest een vrouwelijke stem geven Gewoon belachelijk! Ze moesten eens durven
ElizekeTH Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1146 Leeftijd : 31 Location : Beernem, West-Vlaanderen Registration date : 18-03-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker do 14 aug 2008 - 9:53
Ze zouden zijn stem niet heel vrouwelijker maken maar gewoon wat vrouwelijker Maar so what, ze moeten gewoon van zijn stem afblijven
Sanniegirl Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1677 Location : Thuis :D Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker do 14 aug 2008 - 9:58
Dat gerucht heb ik heel lang geleden al eens gehoord, en ik geloof het niet. Ik vind live zijn stem ook niet anders ofzo klinken. Ja, tuurlijk, het kan niet exact hetzelfde klinken als op cd, maar niet dat ik denk: ''hij klinkt nu veel mannelijker.'' of zo. En als ze het bij de nieuwe cd gaan doen, vind ik het dom. Maar het is vast niet waar, er zijn zoveel geruchten.
Dark-Angel Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1327 Leeftijd : 31 Location : Purmerend Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker do 14 aug 2008 - 12:10
Sanniegirl schreef:
Dat gerucht heb ik heel lang geleden al eens gehoord, en ik geloof het niet. Ik vind live zijn stem ook niet anders ofzo klinken. Ja, tuurlijk, het kan niet exact hetzelfde klinken als op cd, maar niet dat ik denk: ''hij klinkt nu veel mannelijker.'' of zo. En als ze het bij de nieuwe cd gaan doen, vind ik het dom. Maar het is vast niet waar, er zijn zoveel geruchten.
' Nou bij Monsoon had ik het wel, jij niet?
Als ze dat doen vind ik het mega dom; bitchclap to the managment!
Sanniegirl Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1677 Location : Thuis :D Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker do 14 aug 2008 - 12:12
Jawh oke, bij monsoon wel wat... Maar ook niet heel veel, vind ik. En bij de rest niet.. alleen bij monsoon.
1000_Sterne Superfan
Aantal berichten : 845 Leeftijd : 33 Location : Where I wanna be Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker do 14 aug 2008 - 18:34
ja idd bij monsoon en bij 1000 Meere is da ook zo...
maar ik vind An deiner Seite echt live gewoon FANTASTISCH !! daar is nie egt aan gewerkt hoor
maja, gerucht gerucht gerucht
we zullen dat allemaal wel zien *horen* als de volgende cd uitkomt begin volgend jaar (of is da ook een gerucht?? )
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker do 14 aug 2008 - 21:25
Ach, bij elke song is zijn stem "vrouwelijker" gemaakt, ik snap niet wat iedereen loopt te zeiken. En als hij dat ook gaat doen bij het volgend album betekent het gewoon dat de zang hetzelfde gaat zijn.
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker vr 15 aug 2008 - 10:31
silversideupx schreef:
Ach, bij elke song is zijn stem "vrouwelijker" gemaakt, ik snap niet wat iedereen loopt te zeiken. En als hij dat ook gaat doen bij het volgend album betekent het gewoon dat de zang hetzelfde gaat zijn.
Het gaat er om dat ze zijn stem niet vrouwelijker moeten maken, laat dat toch met rust, de zang zal inderdaad het zelfde blijven maar eraan geprutst
folieàdeux Moderator
Aantal berichten : 2687 Leeftijd : 32 Location : Aalst (Belgium) Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker vr 15 aug 2008 - 12:07
Ik zeg dat Bill hetzelfde zal klinken als eraan geprutst wordt, dat wilt dus zeggen dat er bij Zimmer 483 ook al aan geprutst is geweest. Live-concerten zingt hij nu minder met zijn 'vrouwelijke' stem, maar nog altijd doet hij het. Dat is gewoon hoe het is.
saskia Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1309 Leeftijd : 34 Location : sijsele... (naast brugge ;)) Registration date : 20-10-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker vr 15 aug 2008 - 12:19
silversideupx schreef:
Ik zeg dat Bill hetzelfde zal klinken als eraan geprutst wordt, dat wilt dus zeggen dat er bij Zimmer 483 ook al aan geprutst is geweest. Live-concerten zingt hij nu minder met zijn 'vrouwelijke' stem, maar nog altijd doet hij het. Dat is gewoon hoe het is.
Mja als hij de live-concerten ook zo zingt, betekent dat dan niet dat hij gewoon zelf zo zingt met momenten en niet dat eraan geprutst wordt?
folieàdeux Moderator
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker vr 15 aug 2008 - 12:28
Ik zei bij de meeste live-concerten. Ik weet nog heel goed, bij hun TRL-performance op 6 mei, toen ze Ready, Set, Go! speelden zong Bill na de bridge en na dat a capella stukje met zijn 'normale' stem.
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker vr 15 aug 2008 - 19:59
No mather what, ik zou willen dat ze zijn gewone stem gebruiken
Jolien_loves_Bill Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2502 Leeftijd : 31 Location : oost-vlaanderen (oudenaarde) Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker za 16 aug 2008 - 10:19
ma das tg bij bijna alle zangers of zangeres die een cd opnemen, da ze altijd wa aan die stem prutsen? om het beter te laten klinken, nie? ma en derbij we zien wl é wat het wordt? en kdenk nie da we bang gaan moete zijn, da we zo plots op hun niewe cd een vrouwenstem gaan horen
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker za 16 aug 2008 - 16:44
Nee, ik denk ookniet dat we bill niet meer zullen herkennen op de cd
fie Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 8477 Leeftijd : 29 Location : Thuuuis :'D. (Zoersel ;D) Registration date : 11-07-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker zo 17 aug 2008 - 16:39
Nou , het klinkt gOed and that's it X'D maar het kan egt wel nii da ze aan Bill's Stem gaan prutsen om het 'vrouwelijker' te laten klinken ... Al is het wel zoals Jolien zegt : Dat doen ze nu eenmaal bij elke Comerciële artiest hoor Maar of het nu ook egt bij Bill gebeurt dat weet ik tog zo niet ...
Dina Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3219 Location : Waterloo Registration date : 14-07-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker di 21 okt 2008 - 19:00
Met de computer zitten ze waarschijnlijk wel aan meer dingen te prutsen. Veel trek ik me het niet aan, ze doen maar. De albums klinken goed, live klinkt super. Daar draait het toch om. Als ze willen prutsen, tjah, er zijn ergere dingen. Stel je zelfs voor dat ze Bill forceren om hoger te zingen, en dat er weer iets misloopt met z'n stem...
folieàdeux Moderator
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 22 okt 2008 - 5:15
Dina110694 schreef:
Met de computer zitten ze waarschijnlijk wel aan meer dingen te prutsen. Veel trek ik me het niet aan, ze doen maar. De albums klinken goed, live klinkt super. Daar draait het toch om. Als ze willen prutsen, tjah, er zijn ergere dingen. Stel je zelfs voor dat ze Bill forceren om hoger te zingen, en dat er weer iets misloopt met z'n stem...
En dàt zou inderdaad véél erger zijn moest er geprutst worden aan zijn stem.
Punky Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2921 Leeftijd : 39 Location : In Gustav's arms!! Registration date : 13-03-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 22 okt 2008 - 17:09
ik vind zijn stem goed zoals hij is, vooral live is hij geweldig!!
waarom moeten ze toch altijd aan de stemmen gaan prutsen? :s
Dina Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3219 Location : Waterloo Registration date : 14-07-08
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 22 okt 2008 - 18:19
De eerste keer dat ik Disturbia ( van Rihanna, vind ik echt een leuk nummer) hoorde, dacht ik ook meteen: Hoe moet dàt live klinken? Dat liedje zijn wel 5,6 opnames over mekaar ofzo, Rihanna heeft ook maar 1 stem he. Gebruikt ze dan achtergrondzangeressen?
Al die computereffecten geeft wel een leuk effect, maar live is het dan wat minder, denk ik. Bij TH is er niet zo veel aan geprutst, dus live is er niet zo veel verschil. Gelukkig
Black Angel Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1458 Leeftijd : 32 Location : Bij de kaulitz twins Registration date : 02-12-07
Onderwerp: Re: Bill wordt vrouwelijker wo 29 okt 2008 - 23:47
toen ik dit topic opende, dacht ik dat er wel zou gepraat worden over bill zijn vrouwelijkheid, maar ik dacht niet dat we gingen praten over zijn stem? kdacht ook omdat hij nepwimpers droeg enzo maar blijkbaar niet dusja ik wil niet echt meepraten als het alleen over de stem gaat want ik vind zijn stem totaal niet vrouwelijk klinken. Ook niet bij monsoon. dusja.