Het nieuws van de tweede editie van THA4
Vandaag zijn we zondag 27 januari 2008. Wat betekent dat we 36 dagen hebben tot het concert en tot de tweede editie van de THA4.
Ik dacht eraan om dit belangrijke nieuws (in plaats van de wekelijkse statistieken) een maand voor het concert te melden, maar jullie waren sneller.
Dit is waar we nu staan.
1.[Pre-THA4-2] De beloofde THA4-2 blaadjes
We hebben 6.761 beloofde THA4-2 blaadjes gekregen, wat veel meer is dan wat we verwacht hadden!
Op dit getal, hebben we de bevestiging dat er al 5.728 geprint zijn.
Ik zou tegen het einde van de Krokusvakantie 4.000 THA4-2 blaadjes in mijn bezit moeten hebben.
Nu we over al deze beloften op de hoogte zijn , weten we ook dat er sommigen zijn waar we niets meer van gehoord hebben.
En er is nog een gegeven dat onbekend zal blijven tot de 27 februari:
Bij de eerste editie van THA4, zijn we erg geholpen geweest door sommige media (TV,radio en pers) waarvan het tijdschrift Gimik.Naast de publiciteit heeft Gimik ook een pagina aan de THA4(logo) gewijd in het nummer 38 van 26 september 2007.
Als we hopen dat ze publiciteit maken voor de THA4-2, hopen we zeker niet op een tweede mirakel.Alhoewel...We zullen zien of de drie volgende Gimik nummers beter zullen zijn dan de Kerstman en Sinterklaas samen.
Dit alles om jullie uiteindelijk te zeggen dat we jullie vragen om geen kopieën meer te maken! We hebben er genoeg!
Dit is ook de gelegenheid om alle personen die THA4-2 blaadjes gemaakt hebben te bedanken.Heel erg bedankt voor jullie medewerking en jullie geloof in deze THA4-2.
2.[THA4-2 ] De start van de actie zelf
De helft van de weg is afgelegd en dit dankzij jullie. Er blijft nog een andere helft en deze is niet de makkelijkste.
We gaan nog een keer 7.000 toeschouwers van het concert moeten overhalen om aan de tweede editie van de THA4-2 deel te nemen.
Voor het eerst concert, waren er waarschijnlijk verschillende actie's opgestart geweest. We hebben enkel van één gehoord die enkel een groepje impliceert en geen hele zaal zoals ons.
Maar deze keer zijn we slachtoffers van ons eigen succes!
THA4 is in heel de wereld gezien geweest! En de ”1000 Hotels Tour” is duidelijk de tour waarvoor de meeste actie's georganiseerd werden.
Alleen al voor het concert in België hebben we al over een dozijn actie's gehoord.
Om de belachelijke situatie duidelijk te maken: verschillende actie's zouden zelfs tijdens dezelfde song plaatsvinden. We durven ons deze ramp niet voor te stellen..
De fans die geen actie organiseren, maar gewoon op het internet surfen en langs blogs, sites en fora komen, zijn intussen al helemaal in de war! Ze weten niet meer wat te doen!
Dat uiteindelijk velen naar ons toe komen, is omdat dit van THA4 reeds de tweede editie is.
We hebben dus een voordeel, maar dat maakt niet dat we niets meer hoeven te doen.
We hebben iedereen nodig! De personen die de bladeren voor THA4-2 hebben gekopieerd, maar ook de anderen! IEDEREEN is belangrijk!
Dit is voor mij de gelegenheid om de staff van THA4 te bedanken en de fans die er al zijn sinds de eerste editie. Één idee, dat ontstaan is in één hoofd. Dat is leuk, geweldig en alles wat je maar wilt.
Maar om zo'n idee te kunnen realiseren, heeft men het vertrouwen en de medewerking van andere personen ook nodig. De inzet, de medewerking en het geloof van die paar personen laten toe de vreugde te delen die een project als dit kan brengen indien het slaagt.
Het succes van THA4 is ook jullie succes! Onthoud dat. Ik heb het al gezegd, ja, we gaan plezier maken op het concert van Tokio Hotel, maar dat alles is ook een menselijk avontuur - het onze.
Ondertekend: Vampire G en THA4 Staff
Officiële blog van THA4: http://tokiohotel-belgium.skynetblogs.be/