Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: [Pré-THA4-2] Flyers! do 24 jan 2008 - 17:41
Voor de THA4-2 actie werden nu ook flyers ontworpen! Deze mogen jullie afdrukken en verdelen aan andere TH-fans. Ook zou het handig zijn moesten jullie er een paar in cd-winkels gaan leggen! (gewoon vragen aan iemand die daar staat, meestal mag dat wel)
EDIT: Quote van saman-th-a: Als je het in een muziekwinkel gaat plaatsen, blijf beleefd, kalm (ni de typische th fan dus ) en leg de actie uit. Zeg desnoods dat het bij hun vorige concert gelukt is en dat we het weer doen, en reclame moete make. Meestal moogt ge die dan zo aan de kassa bij de flyerkes zette.. en goe in zicht eh! Wie kan, drukt da op een oranje blad af, valt beter op dan wit. Ga ook ongeveer elke week terug naar de winkel, zien of ze weggaan, en zet er dan terug ^^
En hier de flyers: (afprinten op een A4-blad)
Laatst aangepast door Die.Unendlichkeit op wo 9 apr 2008 - 12:53; in totaal 3 keer bewerkt
karen123 Fan
Aantal berichten : 265 Registration date : 01-09-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! do 24 jan 2008 - 17:43
leuk idee!!
TH-lvrtje Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 3435 Leeftijd : 31 Location : belgië oost-vlaanderen Registration date : 06-08-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! do 24 jan 2008 - 19:32
uhu goed idee!!!!
saman-th-a Kreischie
Aantal berichten : 141 Registration date : 06-12-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! do 24 jan 2008 - 19:54
okay blijkbaar waren de afmetingen ni goe, hier is wat op een A4 past =) Als je het in een muziekwinkel gaat plaatsen, blijf beleefd, kalm (ni de typische th fan dus xD) en leg de actie uit. Zeg desnoods dat het bij hun vorige concert gelukt is en dat we het weer doen, en reclame moete make. Meestal moogt ge die dan zo aan de kassa bij de flyerkes zette.. en goe in zicht eh! xD Wie kan, drukt da op een oranje blad af, valt beter op dan wit. Ga ook ongeveer elke week terug naar de winkel, zien of ze weggaan, en zet er dan terug ^^
Yente Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2086 Leeftijd : 32 Location : Den Bosch - Nederland =D Registration date : 25-10-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! zo 27 jan 2008 - 14:06
Is het niet misschien slim om ook een Franstalige Flyer te hebben, of ben ik nu zeer blond bezig en bemoei ik me met zaken waar ik eigenlijk uit moet blijven met mijn neus? (Ik doe tenslotte niet mee met de actie aangezien ik naar Ahoy ga, niet naar Vorst )
Of zijn die er al op het franstalige forumding? Want dan kun je deze post best wel héél hard negeren Ik probeer gewoon te helpen (A)
Selene° Admin
Aantal berichten : 3871 Location : Übers Ende dieser Welt Registration date : 05-12-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! zo 27 jan 2008 - 14:10
Op het Franstalige forumding waren deze flyers er eerst in het FR & NL En samantha heeft ze voor dit forum helemaal in het NL gemaakt
Yente Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 2086 Leeftijd : 32 Location : Den Bosch - Nederland =D Registration date : 25-10-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! zo 27 jan 2008 - 14:13
Ah, kijk... *Fluit*
Wups, suurry! Maar ik vind het echt een geweldige actie! Ben echt jaloers op jullie, want ik heb zo'n vaag, donkerbruin vermoeden dat in Ahoy alle actie's gaan floppen T.T We willen te graag >_< Maar ja, goed... Leuke Flyers!
Th-hOney Tokio Hotel Fan
Aantal berichten : 1635 Leeftijd : 30 Location : Limburg Registration date : 23-09-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! zo 27 jan 2008 - 14:20
Ik weet niet of ik die flyers ergens ga kunnen leggen maar moogt ge die afbeelding bijvoorbeeld wel op netlog zetten ofzo?
x
Selene° Admin
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! ma 28 jan 2008 - 21:00
@Th-hOney: ja mag ook
saman-th-a Kreischie
Aantal berichten : 141 Registration date : 06-12-07
Onderwerp: Re: [Pré-THA4-2] Flyers! za 2 feb 2008 - 19:46
Ik ben in leuven in een winkelstraat geweest en daar is een winkel met vrij veel tH artikels.. Zijn hier mense die in de buurt van leuven wonen? Daar zouden de flyers veel succes hebben denk ik..